Design Meubelz

Design Meubelz

Design Meubelz is de webwinkel voor betaalbare design meubelen en woonaccessoires voor binnen en buiten!
8,6
26 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Z
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    zo thuis

  • J Verstraten
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Mn lamp was verkeerd geleverd mailtje gestuurd binnen 2 dagen reactie en weer een nieuwe binnen 2 dagen weer thuis

  • Hoe beoordeel je Design Meubelz?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Tim T
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Snel geleverd

  • J M
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Update:
    Kast geleverd in 4 pakketten. Allemaal losse planken en latten door elkaar.
    Eerst alle onderdelen opmeten en nummeren. Zak met spijkers en schroeven ook bij elkaar dus eerst uitzoeken.
    Ik had 9 kapotte planken. Toen ik na 4 dagen nog steeds geen reactie had gekregen daarop, zelf maar hout gekocht. Het is ècht een heel karwei om in elkaar te zetten. Kwaliteit is slecht en zou het nooit meer kopen.
    Toen kast klaar was kwam eindelijk een reactie van design dat ze fotos wilden maar toen was alles al weggegooid.
    Pas na onderstaande negatieve review kwam er reactie dat er personeelstekort is. Dat is vervelend maar bij mij heeft heel mn kamer met ong 220 planken genummerd en wel gelegen dus wachten was heel vervelend.
    --
    Kreeg verkeerde informatie over vraag van levering tuinkast. Track en trace code is niet bekend. Op aanvullende vraag via mail voor verkeerde code en de niet geleverde tuinkast geen reactie. Ook via chat komt geen reactie. Bij navraag vidaXl blijkt mijn order helemaal niet bekend..

    Antwoord van Design Meubelz

    Beste J M,

    Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze service.
    Wij hebben uw e-mail op zaterdag 18 mei om 14:30 uur ontvangen.
    Helaas waren wij die dag vanaf 12:00 uur gesloten. Vervolgens was het pinksterweekend en waren wij ook op maandag gesloten.
    Op dinsdag hebben wij veel e-mails verwerkt en op woensdag hebben wij uw e-mail als eerste behandeld.

    Wij hebben u toen om foto's gevraagd om te kunnen bepalen welke onderdelen wij opnieuw moesten versturen. U gaf aan dat u zelf al hout had gekocht om de kast te maken.

    Wij zullen u via e-mail een bericht sturen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

    Met vriendelijke groet,
    Team Design Meubelz

  • Youssef Bouafi
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Aanrader

  • Francina vd Weert
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Ben al 3 jaar opzoek naar design stoelen en vandaag heb ik ze eindelijk hier gevonden!

  • Jones V
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Goed.

  • Frank Van de steeg
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    leuke Items voor mooie prijzen en snelle levering!!

  • Lies Schard
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Goed.

  • Naouara Rahmouni
    Review voor Design Meubelz

    Goedemiddag,

    Zojuist hebben wij bestelling 202*** ontvangen.

    Bij het openen heb ik geconstateerd dat deze reeds geopend is geweest.

    Bij het controleren tref ik beschadigingen aan.

    Vuil, brandplekken, onvolledige afwerking, geopende sealbag, ritssluiting onvolledig defect.

    Ik ben maar gestopt met uitpakken.

    En heb zojuist 15:45 uur, 16-04-2024 doormiddel van e-mail en chat pp de hoogte gesteld.

    Graag zou ik deze bureaustoel per omgaand willen omruilen voor een nieuw ongebruikte onbeschadigd exemplaar.

    Status update:
    Rond 20:30 uur, 16-04-2024 een reactie ontvangen op mijn e-mail met excusses en dat men een nieuwe bureaustoel gaat versturen zoals hieronder verzocht heb.

    Status update:
    17-04-2024, 15:31 uur email ontvangen met retourlabel.

    Status update:
    19-04-2024 nog geen track&trace van nieuw verzonden pakket.

    Status update:
    20-04-2024 een email ontvangen met reactie op mijn verzoek voor track and trace. Ons werd gevraagd of wij het pakket retour hebben gestuurd met retourlabel die wij per mail hebben ontvangen. Geantwoord met verzendbewijs postnl.

    Status update:
    Nog geen track and trace.
    23-04-2024 email verzonden aan de klantenservice.

    Beste klantenservice, 

    Wij hebben de beschadigde bureau 
    stoel geretourneerd met de retourbon die wij van jullie hebben ontvangen.

    Wij hebben tot op heden geen nieuw bureastoel ontvangen, geen track and tracé.

    Graag wil ik jullie nog de gelegenheid geven om als nog onze order vandaag te versturen en ons te voorzien van een track and tracé.

    Mocht dit niet lukken dan willen wij graag ons aankoopbedrag z.s.m. teruggestort hebben en zien wij af van de aankoop order.

    Status update:
    25-04-2024, geen reactie meer ontvangen op mijn verzonden email met bovenstaande verzoek. Zelf contact opgezocht met de klantenservice van VidaX tel: (085) 8886405, zij hebben het direct (binnen 10 minuten) alles aan de telefoon geregeld, order geplaatst, verstuurd, track and trace geleverd.

    Mvg,

    Halim Rahmouni

    Mobiel 0614763763
    Email Halim.rahmouni@hotmail.nl 

    Antwoord van Design Meubelz

    Beste Naouara,

    De Wet van Murphy was helaas van kracht op uw order. Ondanks onze inspanningen vanaf het eerste contact om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, heeft het proces onbedoeld vertraging opgelopen.

    Bij het melden van uw klacht gaf onze leverancier aan uw order opnieuw te sturen. Wij vertrouwden op deze oplossing, maar dit bleek uiteindelijk niet de juiste keuze. We begrijpen dat de vertraging voor ongemak heeft gezorgd en hiervoor bieden we onze welgemeende excuses aan.

    Binnenkort ontvangt u een aparte e-mail met verdere informatie.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Team Design Meubelz

  • Zoe Notten
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Snelle levering, fijne producten!

  • Joos Oostwegel
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Alles is vlekkelloos verlopen

  • Monique Ozmen
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Snelle levering en de spullen zijn echt topkwaliteit, ga zeker vaker hier bestellen!

  • P.
    Review voor Design Meubelz

    5 sterren

  • Mads
    Review voor Design Meubelz

    Fast shipping to Luxembourg woud definitely recommend

  • Senol
    Review voor Design Meubelz

    Ik heb lampen besteld kreeg kapotte lamp stuur ik e-mail reageren ze niet meer

  • Myranda
    Review voor Design Meubelz

    Elke bestelling hoe klein ook word keurig afgeleverd!

  • Marcella Smeets van osch
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Oplichters
    Kast besteld
    Komt het gewoon van vida xl
    Als ik dat had geweten had ik hem niet besteld

    En krijg geen reactie op de mail

    Antwoord van Design Meubelz

    Beste Marcella,

    Wat jammer dat u niet tevreden bent met ons. U heeft inderdaad een kast van VidaXL gekocht.
    Dit doen wij, net zoals andere websites, om ons assortiment uit te breiden en u als klant een zo groot mogelijk aanbod te kunnen bieden. Wij geven dit uiteraard duidelijk aan in de product omschrijving.
    Dit hebben wij ook middels een schermafbeelding naar u gecommuniceerd.
    Wij zijn geen oplichters en kijken graag met u naar een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Team Design Meubelz

  • Js
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Duurde lang voordat bestelling binnen kwam maar na mail contact wel snel reactie en tevreden over product.

  • Inci Meeldijk
    Geverifieerde klant van Design Meubelz

    Duudelijk en snel gekocht

    Antwoord van Design Meubelz

    Bedankt voor de review!