Design85
Design85 houdt van mooie inrichtingen en gelukkige mensen. Door onze robuuste meubelstukken hopen wij een steentje bij te dragen aan het pure geluk in huis, op kantoor of in andere leefomgevingen. Warmte, dat is waar we van houden én willen uitstralen met onze geweldige, zelf ontworpen (maatwerk) meubels.
1.164 klantbeoordelingen
Filter 1151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 741 met beschrijving

• Ize Stupers
    Geverifieerde klant van Design85

Super fijne service, snelle reactie per online chat en een mooie kleine showroom. Kapstok is precies wat we zochten en was niet ingewikkeld om in elkaar te zetten. Helemaal blij mee :)

• Tom de Boer
    Geverifieerde klant van Design85

Goed verpakt en duidelijke snelle levering. Montage van het bureau was goed te doen.

• Hoe beoordeel je Design85?

• Rianne Meeuwissen

Snelle levering mooie producten

• Dick
    Geverifieerde klant van Design85

2 enthousiaste ondernemers maken samen een mooi product, zeer degelijk verpakt, vlotte levering via pakketdienst, eenvoudig in elkaar te zetten, goede service voor een iets te lang buisje

• Marcel Doesburg
    Geverifieerde klant van Design85

Bestelde is zeer goed ingepakt tegen beschadigingen, Top.
    Afwerking van de materialen fraai en netjes

• Igor van Riel
    Geverifieerde klant van Design85

Goede kwaliteit van materiaal. Zeer goed verpakt met bezorgen.

• RR
    Geverifieerde klant van Design85

Alles keur geleverd en compleet!

• Harun
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle levering en design85 denkt met je mee. Zeker een aanrader!

• Rob

Prima spul!

• Annieta Bakker

Geweldigt

• Renee Van Santvoort
    Geverifieerde klant van Design85

Reeds verschillende meubels bij hen besteld en elke keer opnieuw super mooi gemaakt. Extra goed ingepakt en het monteren is heel makkelijk.
    Kevin en Mark zijn altijd zo vriendelijk en behulpzaam.
    Ik ben absoluut fan!

• Judith Greeve-Visser
    Geverifieerde klant van Design85

Prima webwinkel👍🏻 heel overzichtelijk en duidelijk. What you see is what you get. Het enige minpuntje is dat ik niet van te voren een email heb gekregen dat de spullen onderweg zijn. Koerier stond voor de deur en ik was niet thuis. Gelukkig kon het afgeleverd worden bij mijn buren. Al met al ben ik super blij met mijn bar 😊 ziet er top uit!

• Jolanda Heens
    Geverifieerde klant van Design85

Mooi ontwerp, ziet er prima uit. Was een cadeau voor mijn dochter's verjaardag. Ze was er erg blij mee

• Anja G
    Geverifieerde klant van Design85

Top producten, keurige communicatie. Super netjes verpakt met duidelijke instructies. Heel fijn bedrijf!

• Gwendolyn Vermeersch
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle verzending en het kledingrek is stevig en mooi afgewerkt. Heel blij mee.

• Marco Levering
    Geverifieerde klant van Design85

Keurig verpakt geleverd. Zeer goede kwaliteit met de juiste montage middelen. Duidelijke montage handleiding. Erg blij mee ziet er super uit waar voor je geld. Zeker een aanrader!!!!

• Y. Kenigson
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle levering, fijne communicatie en een hele mooie kapstok!

• Andre Veld
    Geverifieerde klant van Design85

Prima geholpen. Levering goed verzorgd. Handleiding voor montage had iets beter gemogen. Uiteindelijk is het mij goed gelukt om de kast te monteren.

• Bart van Liempd
    Geverifieerde klant van Design85

Helaas is de levering fout gegaan en heeft iemand anders, net als ik, de verkeerde spullen gekregen, maar...... lde zelfde avond kreeg ik om 21:36 al een antwoord dat het verkeerd was gegaan en dat het onmiddellijk opgelost wordt.
    Morgen is de grote dag.... en hopen wij een waanzinnig mooie kapstok te ontvangen. Dus als het morgen positief afgewikkeld is dan krijgen jullie van mij een GROTE DUIM !!!!

• Robbert
    Review voor Design85

Wij hebben voor de tweede keer een mooi bureau gekocht van goede kwaliteit. Dit keer was de service uitzonderlijk goed. In eerste instantie ging er iets mis met de levering, door toedoen van de koeriersdienst. Vervolgens heeft de eigenaar op vrijdagavond zelf alle moeite gedaan om het bureau, met behulp van een andere koerier, alsnog op tijd te leveren. Voor ons was dit heel belangrijk ivm een verjaardag van onze zoon. Top! En de koerier die het uiteindelijk bij ons heeft geleverd krijgt ook de credits in dit review.