Design85
Design85 houdt van mooie inrichtingen en gelukkige mensen. Door onze robuuste meubelstukken hopen wij een steentje bij te dragen aan het pure geluk in huis, op kantoor of in andere leefomgevingen. Warmte, dat is waar we van houden én willen uitstralen met onze geweldige, zelf ontworpen (maatwerk) meubels.
9,6
Filter 1137 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 733 met beschrijving

• Rob

Prima spul!

• Annieta Bakker

Geweldigt

• Hoe beoordeel je Design85?

• Renee Van Santvoort
    Geverifieerde klant van Design85

Reeds verschillende meubels bij hen besteld en elke keer opnieuw super mooi gemaakt. Extra goed ingepakt en het monteren is heel makkelijk.
    Kevin en Mark zijn altijd zo vriendelijk en behulpzaam.
    Ik ben absoluut fan!

• Judith Greeve-Visser
    Geverifieerde klant van Design85

Prima webwinkel👍🏻 heel overzichtelijk en duidelijk. What you see is what you get. Het enige minpuntje is dat ik niet van te voren een email heb gekregen dat de spullen onderweg zijn. Koerier stond voor de deur en ik was niet thuis. Gelukkig kon het afgeleverd worden bij mijn buren. Al met al ben ik super blij met mijn bar 😊 ziet er top uit!

• Jolanda Heens
    Geverifieerde klant van Design85

Mooi ontwerp, ziet er prima uit. Was een cadeau voor mijn dochter's verjaardag. Ze was er erg blij mee

• Anja G
    Geverifieerde klant van Design85

Top producten, keurige communicatie. Super netjes verpakt met duidelijke instructies. Heel fijn bedrijf!

• Gwendolyn Vermeersch
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle verzending en het kledingrek is stevig en mooi afgewerkt. Heel blij mee.

• Marco Levering
    Geverifieerde klant van Design85

Keurig verpakt geleverd. Zeer goede kwaliteit met de juiste montage middelen. Duidelijke montage handleiding. Erg blij mee ziet er super uit waar voor je geld. Zeker een aanrader!!!!

• Y. Kenigson
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle levering, fijne communicatie en een hele mooie kapstok!

• Andre Veld
    Geverifieerde klant van Design85

Prima geholpen. Levering goed verzorgd. Handleiding voor montage had iets beter gemogen. Uiteindelijk is het mij goed gelukt om de kast te monteren.

• Bart van Liempd
    Geverifieerde klant van Design85

Helaas is de levering fout gegaan en heeft iemand anders, net als ik, de verkeerde spullen gekregen, maar...... lde zelfde avond kreeg ik om 21:36 al een antwoord dat het verkeerd was gegaan en dat het onmiddellijk opgelost wordt.
    Morgen is de grote dag.... en hopen wij een waanzinnig mooie kapstok te ontvangen. Dus als het morgen positief afgewikkeld is dan krijgen jullie van mij een GROTE DUIM !!!!

• Robbert
    Review voor Design85

Wij hebben voor de tweede keer een mooi bureau gekocht van goede kwaliteit. Dit keer was de service uitzonderlijk goed. In eerste instantie ging er iets mis met de levering, door toedoen van de koeriersdienst. Vervolgens heeft de eigenaar op vrijdagavond zelf alle moeite gedaan om het bureau, met behulp van een andere koerier, alsnog op tijd te leveren. Voor ons was dit heel belangrijk ivm een verjaardag van onze zoon. Top! En de koerier die het uiteindelijk bij ons heeft geleverd krijgt ook de credits in dit review.

• Marian Timmermans
    Geverifieerde klant van Design85

Mooi materiaal en perfect geleverd

• Eric
    Geverifieerde klant van Design85

Goede kwaliteit en nette afwerking.
    Levertijd wat aan de lange kant maar dit was vooraf aangegeven.

Afstandhouders naar de muurverbinding niet instelbaar om het strak tegen de muur te krijgen.

• Dennis
    Geverifieerde klant van Design85

Fraai bureau, stevig en goed afgewerkt, mooie uitstraling, makkelijk te monteren...kortom, weer zeer tevreden!

• Renee
    Geverifieerde klant van Design85

Wat een geweldige service! Heel heel erg blij met het snelle schakelen en de prachtige winkelinventaris gemaakt én geplaatst door Design85!

• H. van Mersbergen
    Geverifieerde klant van Design85

We hadden op de site een prachtige kapstok gezien maar de maat paste niet bij ons. Dat was echter geen probleem want dat kon aangepast worden. Het email contact daarover verliep heel vlot. We kregen telkens meteen reactie en al snel daarna volgde de levering.

• Nicole
    Geverifieerde klant van Design85

Zijn langs geweest in de winkel en werden daar erg hartelijk ontvangen en kregen goede begeleiding. De levering was erg snel en door de handleiding was het ook goed te monteren. Wij zijn erg blij met de kapstok en is echt een meer waarde voor ons entree.

• Fred en Monica Godijn
    Geverifieerde klant van Design85

Snelle levering, alles goed ingepakt en goed spul! Wat lastig om alleen in elkaar te zetten maar toch gelukt. Ziet er heel mooi uit!

• M.G.M. van Amerongen
    Geverifieerde klant van Design85

Bestelling zelf opgehaald. Heel vriendelijk ontvangen. Kapstok erg goed verpakt en heel mooi.