DesignClaudShop
DesignClaudShop heeft een groot assortiment posters en fotolijsten. Voornamelijk de gepersonaliseerde posters, zoals geboorte- en huwelijksposters zijn erg uniek!

Lidmaatschap per 28-12-2023 stopgezet

9,7
Filter 964 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 918 met beschrijving

• Ilse
    Review voor DesignClaudShop

Goede en snelle communicatie, mooie producten. Mooie trouwposter voor mijn zusje besteld! Erg blij mee. Zeker een aanrader

• Geert
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Wat mooi snel en netjes allemaal!

• Anja Bijlholt
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Goede service, super snel en mooi eindproduct

• Judith
    Review voor DesignClaudShop

Heel blij met het resultaat van de (gepersonaliseerde) poster. Super snel in reageren en een top service! Wat jammer dat de webshop gaat sluiten.

• Marianne Fortunati

• Fam. Denissen
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Snelle nette levering, echter was met de doos waarin de poster zat, door post.nl zeer lomp omgegaan. Hierdoor zat er een kleine beschadiging op de poster. Dit gelijk gemeld en de volgende hadden we een nieuwe! 😊 Mooie kwaliteit!

• Carolien Smit
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Snel en netjes geleverd, mooi product!

• Marja van Overdijk
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Zeer leuk idee, super leuk persoonlijk contact, mooi uitgevoerd, keurig en leuk verpakt en handgeschreven kaartje. Alles super!!! 5⭐️

• Renate Lub
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Kon overleggen en mijn voorkeur doorgeven, er is veel mogelijk in het ontwerp. Snelle reacties ook steeds. Heel mooi eindresultaat. Goed ingepakt (weinig kans op beschadiging)verzonden.

• x.p. op de Hoek
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Super mooi geworden! Snelle reactie en schakelen van Claudia heeft echt geholpen tot een mooi product te komen. Dit process duurde wel langer dan ik aanvankelijk had bedacht en gehoopt dat het zou duren. Mogelijk kwam dit ook doordat de beschrijvingsbox voor de opties een zeer gelimiteerde hoeveelheid tekens had. Een goede beschrijving geven van wat je wil kon daardoor niet en betekende best veel heen en weer gemail.
    Al met al een goede en gemoedelijke ervaring gehad.

• Muriël De Putter
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Heel snel en mooi ontwerp!

• Dido
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Prima adres voor een prachtig en origineel cadeau!_

• Angelique Tijhuis
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Hele goede service, Claudia geeft je advies.
    Topkwaliteit en snelle levering.
    Al 2 keer een huwelijksposter besteld en beide keren met een prachtig resultaat geleverd.

• Angelique de Vries

Snel, flexibel, klantgericht. Prachtig product

• Minke Meijer
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Mooie kwaliteit en snelle levering

• Gerriette Valkenier
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Vriendelijke, duidelijke en prettige communicatie. Makkelijk te bestellen en het resultaat is ontzettend mooi. We zijn er heel blij mee!

• Anky van Gerven
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Het eindresultaat is helemaal naar onze zin!! Makkelijk om contact te hebben als je iets aan wil passen en ze is meedenkend!!

• Annelies van Duijn
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Super geregeld en snelle service!

• Ir de Jong
    Geverifieerde klant van DesignClaudShop

Mooi product en goede service

• Esther Lemmens

Snelle reactie, klantvriendelijk