Designglas
De verkoop van moderne glasproducten.
9,6
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• W
    Review voor Designglas

Geweldige service. Bij het bellen met de klantenservice werd er gelijk meegedacht en naar een juiste bestelling. Vandaag bestelling ontvangen en super blij!!!! Het is het geld waard

• EHF
    Review voor Designglas

Vandaag onze inductiebeschermer ontvangen, prachtig! Voldoet volledig aan onze verwachting!
    En geweldige service! Bij het bestellen realiseerde ik me dat we binnen de levertijd op vakantie zouden zijn. Even gebeld, maar dat was geen probleem. Ze hebben hem vastgehouden tot ik een mailtje zou sturen dat we weer thuis waren. Werkte prima.
    Héél tevreden!!
    👍🏻😃

• Hoe beoordeel je Designglas?

• Tejman
    Review voor Designglas

Erg vriendelijk klantenservice en communicatie.

• Wendy Arens
    Review voor Designglas

Mijn dochter wilde een uniek magneetbord passend bij haar inrichting van haar slaapkamer. Deze gevonden bij designglas! In eerste instantie niet helemaal de goede besteld qua kleur maar uiterst goed geholpen door Kylian van de klantenservice. Snelle reactie op de mail en super goed geholpen. Uitstekende service. Waardoor een nieuw magneetbord die helemaal in de smaak valt bij mijn dochter. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden om een mooi product te kopen!

• Tim

Alles vlot verlopen!

• M.L. Koole
    Review voor Designglas

Mooie website met duidelijke foto’s. Service precies zoals vermeld, je wordt tijdens bestelproces geïnformeerd over stand van zaken. Ik miste alleen info over vervoerder. Het zou fijn zijn als dit ook vermeld staat op de website. Pakket komt nl. helemaal uit zuid-oosten van Duitsland, daar krijg je ook bericht van via GLS, maar ik twijfelde of dit wel over mijn pakket ging! Pakket is goed bezorgd en ik ben blij met de inductiebeschermer, hij ziet er prachtig uit!

• Esther

Betrouwbaar,goed product,goede service.

• Stephen
    Review voor Designglas

Bestellen via de website was wat verwarrend. De foto’s gaven soms een afwijkend beeld. Na telefonisch contact, heel snel werd teruggebeld, werd duidelijk hoe het echt zat. De kleur, betongrijs, lijkt wat blauwig maar de match met mijn Bruynzeel werkblad is redelijk te noemen. Het glas is van goede kwaliteit en dat is toch wel het belangrijkste.

• J.v. H.
    Review voor Designglas

Makkelijk te bestellen. Heel mooie afbeelding op de glasplaten. Ben er erg blij mee.

• Ronald
    Review voor Designglas

Mooie pruducten en zeer degelijk

• Gosia
    Review voor Designglas

Levering duurde even maar wachten was moeite waard klok is super mooi erg blij mee

• EW
    Review voor Designglas

Zeer tevreden over het product en de snelle levering.

• Y.R.
    Review voor Designglas

Op deze website hebben we een zwart glazen whiteboard besteld. De levering was ruim binnen de aangegeven maximale levertijd. Het bord is stijlvol en kwalitatief goed uitgevoerd. De duidelijke informatie op de website dat "gewone" koelkastmagneten niet sterk genoeg zijn klopt. De meegeleverde magneetjes werken goed.
    We kregen snel reactie op vragen via whatsapp en we zijn goed geholpen.

• Marc
    Review voor Designglas

Mooi product, was in eerste instantie niet helemaal naar ons zin daar er iets tussen de glasplaat en foto in zat. Maar dat werd door Kylian opgelost door een nieuwe inductieplaat toe te zenden.
    Het proces verliep volgens aangegeven levertijd, alleen de bezorgdienst (GLS) is niet zo punctueel. Eerst gaven ze een tijd in de ochtend aan, en kwamen niet opdagen, vervolgens kwamen ze ineens laat in de middag.
    Maar daar kan Designglas niet echt wat aan doen.

• Peter
    Review voor Designglas

Jammer dat de inductieplaat toch gaat piepen als ik hem er opzet

Antwoord van Designglas

Beste Peter,

Bedankt voor je beoordeling!

Het spijt me te horen dat je inductieplaat piept wanneer je de inductie beschermer plaatst.

Dit kan inderdaad gebeuren als de meegeleverde dopjes direct onder een knop zijn geplaatst.

Om dit probleem op te lossen, kun je een e-mail sturen naar klantenservice@designglas.eu. We zullen dan nieuwe dopjes naar je opsturen, zodat ze op de juiste manier kunnen worden geplaatst.

Kylian van Designglas

• Martin
    Review voor Designglas

Het advies wat gegeven werd over met name de afmeting van de bescherming op de inductieplaat was prima..
    Daarnaast kon er altijd contact opgenomen worden als ik een vraag had.

• Wijnand
    Review voor Designglas

Heb lang moeten wachten voor de plaat er was en toen was deze plaat ook nog lichtelijk beschadigd

Antwoord van Designglas

Beste heer/mevrouw Wijnand,

Graag willen wij onze excuses aanbieden voor de ongemakken. Als de levering langer heeft geduurd dan stond aangegeven, kan het voorgekomen zijn dat het pakket binnen het verzendproces ergens te lang is blijven liggen.

Wat betreft de schade, we zouden het echt waarderen als je ons een mailtje stuurt. Dan kunnen we samen tot een oplossing komen!

Groetjes,
    Kylian van Designglas

• Helga

Mooi produkt

• Huib
    Review voor Designglas

Levertijd zoals aangegeven op web-site. Inductie beschermplaat ziet er goed en stevig uit.

• Ineke
    Review voor Designglas

snel geleverd mooi foto en voor al goed verpakt.