Designlamp.nl

Designlamp.nl

Online verkoop van designverlichting van
bekende merken zoals Artemide, Moooi, Foscarini
en Delta Light.
  • Ruud de Graaf
    Review voor Designlamp.nl

Hier een lampenkap Silvia Medium (koperkleurig) voor een leuke prijs gekocht. Een DHZ lampenkap waarvan ik de kwaliteit van het 'koper' laagje wat tegen vond vallen. Na één! telefoontje tot een prima schikking gekomen. Kijk en daarmee bewijst deze website wat een goede After Sales Service (AAS) is! Hoe vaak gebeurt het niet dat een website een hele goede beoordeling krijgt terwijl de AAS niet eens is aangesproken en het gekochte alleen op tijd is aangekomen? Ook een prestatie natuurlijk maar geeft geen volledig beeld!

• Jan Rapmund
    Review voor Designlamp.nl

Heb 4 plafond led lampen gekocht. Ik werd met extra vragen goed geholpen en de spullen werden keurig volgens schema geleverd. De lampen staan mooi. Later bleek dat we er een teveel hadden gekocht (in een net gebouwde woning is het soms lastig alles te overzien).
    Ik kon de lamp, zelfs maanden na dato, nog retourneren. Klasse.

• Hoe beoordeel je Designlamp.nl?

• J. van Rhijn
    Review voor Designlamp.nl

Super service. Onderdelen voor Foscarini lamp stonden niet op website maar na telefonisch verzoek direct bested en verzonden.

• Michael
    Review voor Designlamp.nl

Perfecte klantenservice. Wanneer ik belde voor vragen werd er gelijk opgenomen en werd er de tijd voor mij genomen. Heb mijn bestelling binnen en alles werkt perfect. Zeker een aanrader!

• Charlotte
    Review voor Designlamp.nl

Vriendelijk geholpen aan de telefoon

• David
    Review voor Designlamp.nl

Snel bezorgd, overzichtelijke site.