Designmeubel Outlet

Designmeubel Outlet

Wij bieden u een grote variatie prachtige outlet meubelen. In dit ruime assortiment vindt u o.a. banken, fauteuils, tafels, eetkamerstoelen, en kasten. Alle meubelen worden aangeboden met interessante kortingen, en zijn in nieuwstaat!

Design Meubel Outlet Nederland
Filter 698 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 400 met beschrijving

Taal

• Fam
    Review voor Designmeubel Outlet

De twee designtafeltjes waren geleverd zonder enige verpakking, nog geen bubbeltjes folie of een beetje papier ter bescherming. Dit mag je bij die verkoopprijs wel verwachten, ondanks dat het ‘outlet meubilair’ betreft

• Mirjam
    Review voor Designmeubel Outlet

Mooie design meubels en goede service.

• Hoe beoordeel je Designmeubel Outlet?

• Bate de Boer

Prima

• Wayne De Vries
    Review voor Designmeubel Outlet

Prima service, product werd snel geleverd.

• Gill
    Review voor Designmeubel Outlet

Ik ben zeer tevreden over Designmeubel Outlet. Ondanks dat de naam van het bedrijf wat willekeurig lijkt, is het eigenlijk een familiebedrijf dat snel reageerde op mijn vragen en een snelle en goede levering verzorgde. Ik zou zeker weer bij hen bestellen.

• H. Sariusta
    Review voor Designmeubel Outlet

Matig, ik heb op de site wat meubels gezien en dan kom je in de zaak heb je ineens andere prijs dan wat op de site staat. Op de site staat gratis bezorgen in de winkel zeggen ze nee bezorging is niet gratis. Ik vond een mindere zaak.

• Hans Vroon
    Review voor Designmeubel Outlet

Netjes op tijd geleverd, goed communicatie, top

• Peter
    Review voor Designmeubel Outlet

Geweldige toonzaal, mooi aanbod, prima geholpen

• René van Leeuwen
    Review voor Designmeubel Outlet

We zijn professioneel, leuk en fijn geholpen door Pamela. Ze nam er de tijd voor en gaf ons goed advies. niets was teveel voor haar om ons te helpen bij de keuze. Ook al was het een paar keer van de bovenverdieping naar de ingang van de winkel lopen om de kleur van de stoel bij daglicht te zien. Zeer tevreden over deze service en aankoop. We gaan er zeker nog een keer terug.

• W. B.
    Review voor Designmeubel Outlet

Mooi aanbod en goed geslaagd! En voor een scherpe prijs. Mooie meubelen, veel van de bekende Nederlandse designmerken. Aanrader dus!

• Anita Dijkmans
    Review voor Designmeubel Outlet

Snelke levering goed verpakt wij zijn er blij mee

• Rhiannonn Jorna-Schaeffer
    Review voor Designmeubel Outlet

Goede prijs voor een leuke bank, vriendelijke service, maar de bezorging was erg langzaam en er ontbrak een kussen. Nabezorging was wel erg snel.

• Melse
    Review voor Designmeubel Outlet

Mooie kwaliteit lage prijzen. Leuk en vriendelijk personeel

• rigo
    Review voor Designmeubel Outlet

Goed advies, zonder gedram. (Wel eens een keukenshowroom bezocht?) Goede prijs voor het gebodene. Stipte levering. Dus: tevreden klant!

• Sylver
    Review voor Designmeubel Outlet

Goed advies, denken mee, correcte levering zoals afgesproken.

• Maria

goede service meubels,

• M.A.P. Gobardhan-Lachinsky
    Review voor Designmeubel Outlet

Mooie prijzen en een hele fijne service. Goed advies, er wordt meegedacht door Pamela.

• Boeijink
    Review voor Designmeubel Outlet

Mooie merken en deskundig advies, in ons geval door Maurice. Al vaker goed geslaagd

• O. Kos
    Review voor Designmeubel Outlet

Snelle en correctie communicatie. Mooie producten voor zeer scherpe prijzen

• Slag
    Review voor Designmeubel Outlet

Fijn geholpen, mooie aanbiedingen en denken mee.