Despora
Despora is een sieradenwebshop gespecialiseerd in ringen van hoogwaardige kwaliteit. Despora biedt een snelle levering en daarnaast een uitstekende service. In Despora haar ruime assortiment vind u sieraden voor iedere gelegenheid.
9,1

• Willem
    Review voor Despora

Fantastische service, mooie ring en goed verpakt. Heel enthousiast over deze webshop :)

• Ans
    Review voor Despora

Mooie ketting. Ik draag hem dagelijks en hij is na een aantal weken nog steeds prachtig. Heel erg blij met deze aankoop 😊.

• Hoe beoordeel je Despora?

• Yvon
    Review voor Despora

Snelle levering. Mooie ringen. Klantenservice contact perfect, vriendelijk en duidelijk. Zeer betrouwbare verkoper.

• Janneke
    Review voor Despora

Ik ben absoluut gek op Despora's sieraden! Ze zijn zo elegant en comfortabel om te dragen. De klantenservice is ook top. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar prachtige sieraden. Ik ga zeker meer van hen kopen!

• Alicia
    Review voor Despora

De ringen waren snel geleverd, ook was de kwaliteit erg goed. Precies wat ik had verwacht.

• Johan
    Review voor Despora

Snelle bezorging, mooi product.

• Thom van Muyen
    Review voor Despora

Goede service na mijn klacht!

Antwoord van Despora

Beste Thom,

dat is vervelend om te horen. De ring die u heeft besteld is one-size hierdoor is het de bedoeling dat het niet al te moeilijk is om de maat van de ring aan te passen. Wij vinden het wel erg vervelend dat de ring zo snel stuk is en willen daarom aanbieden om uw geld terug te geven of een nieuwe op te sturen.

• Hans
    Review voor Despora

Mooie ring en snelle levering. Ben er erg blij mee

• Floris
    Review voor Despora

Sieraden van zeer hoge kwaliteit voor de perfecte prijs. Levering sneller dan verwacht en klantcontact helemaal in orde👌. Ik ga hier zeker vaker sieraden kopen.

• Sara
    Review voor Despora

Super service en mooie producten

• Sophie
    Review voor Despora

Al een jaar deze ring om en is een goede kwaliteit hij is nog steeds mooi

• Yvo
    Review voor Despora

Erg tevreden over de bestelde producten daarnaast ook een snelle levering.