Detailing Essentials

Detailing Essentials

Webshop voor alle benodigde producten voor autoverzorging, zoals reinigingsmiddelen, wax coating, geurtjes etc
9,0

• Bian Nijnatten
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Perfecte service en super goede producten !

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Snelle levering en goed verpakt!

• Hoe beoordeel je Detailing Essentials?

• Ro
    Review voor Detailing Essentials

Bestelling is altijd mooi op tijd en goed verpakt! Altijd zeer tevreden met de service van Edwin!

• pim van der Pol ( Bentbau)
    Review voor Detailing Essentials

Grote kennis van zaken en vriendelijke uitleg. Ik ben zeer tevreden mijn lederen interieur zelf behandeld met ADBL producten; top resultaat. hartelijk dank, ik kom zeker terug.

Beste Pim,
    Hartelijk dank voor deze mooie review, fijn dat je tevreden bent.

Tot snel,
    Team Detailing Essentials

• Wim Vos
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Echt goede polijdspads en polijstpasta. Kwalitatief hoogstaande merken. Topkwaliteit! Snel geleverd, beide keren gelijk de volgende dag in huis.

Beste Wim,

Hartelijk dank voor je mooie review, fijn dat je tevreden bent.
    Hopelijk tot snel

Team Detailing Essentials

• yolanda buchel
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Lege fles Foam geleverd en spuitsysteem werkt niet

Beste Yolanda,
    Wat vervelend dat de trigger niet werkt ( Kan gebeuren ) wij zullen jou per omgaande een nieuwe sturen.
    Wat de foam fles betreft, deze is nieuw altijd leeg, het is de bedoeling dat je de ADBL Leather Cleaner in de foam fles giet.
    Wij wensen jou alsnog veel plezier van deze zeer gewaardeerde ADBL Leather kit

• JP
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Mooie producten en een behulpzame eigenaar! Ik heb onlangs mijn auto van een coating voorzien en na lang zoeken ben ik op coatings van Kamikaze Collection uitgekomen. Edwin, de eigenaar, heeft mij erg goed geholpen en het is duidelijk dat deze man verstand van zaken heeft! Ik kan deze shop aan iedereen aanbevelen!

Beste JP,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service, veel plezier met de mooie coating.
    Edwin

• nils Spanjaards
    Geverifieerde klant van Detailing Essentials

Fijne webshop! Ter plekke afgehaald.goede uitleg over de producten. Gewoon Top!

Antwoord van Detailing Essentials

Fijn dat je tevreden bent Nils, hopelijk tot snel

Edwin