DeubaXXL
Jouw Online Winkel voor Huis en Tuin
8,2

• Schandalig
    Review voor DeubaXXL

Er werd 1 pakket te weinig geleverd. Hierdoor kan ik mijn besteld tuinhuis niet ineen zetten. Reeds meerdere mails gestuurd doch nooit een reactie gekregen.

• Ruud
    Review voor DeubaXXL

Slechte service. Er ontbraken 2 onderdelen bij mijn levering. Krijg ik na lang wachten 1 onderdeel opgestuurd. Nu wederom lang wachten op het andere onderdeel.

• Hoe beoordeel je DeubaXXL?

• Deubaxxl
    Review voor DeubaXXL

Geleverde tuinkas van inferieure kwaliteit, klantenservice van Deubaxxl zo mogelijk nog slechter. Kas waaide bij matige wind compleet uitmekaar, terwijl hij volgens de beschrijving tegen extreme weerssituaties bestand moet zijn. Misleidend en dubieus in klachtenafhandeling. Ik maak er een zaak van.

• Jan
    Review voor DeubaXXL

We hebben een kas gekocht bij dit bedrijf die nu zes keer uit elkaar is gewaaid in onze tuin. Oplossing die geboden wordt is vastzetten met siliconenkit, maar dan vervalt de garantie. Platen wij bewust zo licht gemaakt dat ze er bij harde wind uitwaaien om schade aan de kas te voorkomen, wordt gezegd. Hadden we dit geweten nooit gekocht natuurlijk, want over schade aan de planten in de kas wordt niet gerept.

• Koning
    Review voor DeubaXXL

Ik probeer al sinds 5 september 2 kapot geleverde tuin stoelen op te laten halen . Wat een verschrikkelijk onproffesioneel bedrijf . Koop hier niks !

• Cees Jansen
    Review voor DeubaXXL

Ik heb nog niets gekocht en dat ga ik ook niet doen. Ik zoek me suf naar een e-mailadres of een telefoonnummer. Krijg het niet gevonden. Dat in combinatie met de vele slechte revieuws heeft mij tot dit besluit en deze lage waardering gebracht.

• Ed Luthart
    Review voor DeubaXXL

8 tuinstoelen besteld. Bij 1 van de tuinstoel ontbreken essentiele onderdelen. Als je op contact drukt dan krijg je een blanco pagina. Ook een e-mail adres of telefoonnummer is niet te vinden. Kopen mag, maar zeuren niet.

• H. Groeneveld
    Review voor DeubaXXL

Verkeerde maat hondenbench gestuurd. 70cm besteld. Staat ook op mijn factuur. 60 cm geleverd. Te klein dus. Retour sturen gaat niet. Geen contact na 14 x naar 3 verschillende mailadressen. Foto's gemaakt en factuur gestuurd en dan hoor je niets meer. Contact onmogelijk Al een week in de stress. Het product is prima maar te klein. Retourlabel sturen?? Niet dus. Erg slechte service. Jammer.

• Nem
    Review voor DeubaXXL

Ik heb een tuin kas via DeubaXXL gekocht, tijdig geleverd maar bij in elkaar zetten blijkt dat meerdere onderdelen ontbreken!
    Ik heb direct geprobeerd met ze contact maken, helaas telefonisch geen gehoor, meerdere mails gestuurd, nog steeds geen reactie.
    Ik heb voor deze artikel volledig betaald maar hij is niet breekbaar!
    Ik hoop nog op een reactie en passend oplossing. Indien geen reactie komt, zal ik genoodzaakt zijn om juridische maatregelen nemen.

• Babette Lips
    Review voor DeubaXXL

Product gekocht van 32 euro. Het product lijkt echter niet op het plaatje en daardoor was ik ontevreden. Om het terug te sturen betaal ik 18 euro, wat voor eigen kosten komt, ongeacht de reden. Vervolgens dagen achter elkaar moeten vragen wanneer ik mijn geld terug zou krijgen en pas na lange tijd gehoor. Zonde van het geld en de moeite.

• Doret
    Review voor DeubaXXL

Waardeloos en ik heb er een slecht gevoel bij omdat ze gewoon niet reageren op je mail. Ik kan nog steeds niet achterhalen of de bestelling wel óf niet is geplaatst. Zelfs daar geven ze geen antwoord op. Bellen heeft ook al geen zin! Zeer slecht bedrijf die zo met zijn klanten omgaat

• Roger
    Review voor DeubaXXL

Bestelde hoes paste helaas niet. Tot twee keer aan toe een retour meldijg aangemaakt via het portaal. Inmiddels zo'n twee weken geleden. Nog steeds geen enkele reactie...

• murat
    Review voor DeubaXXL

ik had leuningen besteld. ik miste 2 onderdelen. ik heb ze gemaild en ze hebben de onderdelen netjes opgestuurd. goede service snelle levering. top
    ik raad deze site iedereen aan.

• Jan Beugelink

2 stoelen besteld 1 stoel is stuk
    Via de portaal kun je geen foto's sturen
    Terwijl de foto maar 3.8 mb is

• Jeroen Markink
    Review voor DeubaXXL

Klantenservice iemand gesproken die echt veel beter mag luisteren en begrip tonen voor de frustratie van de klant. Heb Met de Duitse klantenservice gesproken want Nederlandse niet bereikbaar. Ze heeft uiteindelijk BOOS opgehangen. De Klantenservice..... Nu weet ik niet hoe ik mijn pakket moet terugsturen.

• Hans
    Review voor DeubaXXL

Wij hadden belang bij een tuinkas, volgens jullie site hebben jullie ruim een 8 op trustpilot, maar dat klopt al niet.
    En als ik dan alleen maar negatieve reviews lees over niet komplete of kapotte leveringen, en daar bovenop werkt de contact pagina helemaal niet, dan zeg ik laat maar, ik kijk wel ff verder.

• Natasja
    Review voor DeubaXXL

Ik heb een bestelling gedaan , binnen gekregen alleen ik mis 2 zit stukken en 4kussens

• Bert Lammers
    Review voor DeubaXXL

Het was al niet duidelijk dat dit een bouwpakket zou zijn maar dat terzijde,
    Van de 8 stoelen zat in 1 leuning een schroef naar boven door het hout.
    Van 3 leuningen was het ijzer geplet.
    Van 2 stijlen van de tafel was het plastic losgelaten waardoor ik de tafel niet in elkaar kon zetten.
    Wel 1 keer telefonisch contact gehad, mail binnengekregen waarop ik moest reageren maar naderhand geen reactie meer gehad.
    Er wordt verwezen naar het service portal maar dat werkt in ieder geval bij mij niet.
    Ik had na alle positieve reviews meer verwacht, kan nu de zonnige Pinksteren in zonder tuinmeubelen.

Net zoals vorige week is er weer zogenaamd onderhoud aan de telefooncentrale en wordt gevraagd te mailen.
    Mail wordt echter niet beantwoord.

• arie

goede kwaliteiten lage prijs