DeurenCompany.nl

DeurenCompany.nl

Verkoop en montage van binnen- en buitendeuren.
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Jack & Tessa
    Review voor DeurenCompany.nl

Super goede service!! Aanrader voor iedereen

• Michele

Prima service 👍

• Hoe beoordeel je DeurenCompany.nl?

• Dhr de Vries
    Review voor DeurenCompany.nl

Goed geholpen voor de bestelling, na bestelling werd de deur snel geleverd en keurig gemonteerd. Marco is vriendelijk en klantgericht en werkt schoon.

• Justin Rinders - JustinCase BouwSupport
    Review voor DeurenCompany.nl

Geweldige service! Een echte vakman! Betrouwbaar, fijne communicatie, wij raden DeurenCompany zeker aan!

• Jessie
    Review voor DeurenCompany.nl

Mooie schuurdeur, snel geleverd en geplaatst en super vriendelijk !

• Patrick Verleun

Mooi vakmanschap
    Onze nieuwe voordeur is ter plekke afgemonteerd, op specifieke maat van het kozijn.
    Monteur is zeer vakkundig, beleefd en precies. Werkt netjes en schoon.
    Heel tevreden met de afhandeling van alles.echt keurig. We kunnen genieten van een mooie nieuwe deur,

• Arjan
    Review voor DeurenCompany.nl

Goed contact, goed werk en snelle levering. Heel erg prettig om met de DeurenCompany/Marco te werken. Een aanrader.

• GJ
    Review voor DeurenCompany.nl

Marco is zeer professioneel, denkt mee en is bovendien ook nog een fijne vent. Kwaliteit is hoog! Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe voordeuren. Aanrader!

• Lisa
    Review voor DeurenCompany.nl

Tranparante prijzen en een snelle levering. Marco heeft de deur heel netjes op maat gemaakt. Wij zijn superblij met de service, vriendelijkheid en natuurlijk de nieuwe deur!

• Megan
    Review voor DeurenCompany.nl

Goede service en meedenkend. Klanttevredenheid staat voorop bij de Deurencompany.

• Dhr. George
    Review voor DeurenCompany.nl

Persoonlijke benadering en advies. En dan snel een mooie deur geplaatst.

• Dhr. J. vd Berg
    Review voor DeurenCompany.nl

Goed uitgeruste vakman. Geen omkijken naar. Zo moet het.

• Frans C.
    Review voor DeurenCompany.nl

Vakkundig bedrijf dat zijn afspraken nakomt. De schilder kwam later dus moest de afspraak worden verzet. Géén probleem. De deur is vakkundig geplaatst en het kozijn is netjes pas gemaakt op de nieuwe deur. 4 zware scharnieren zijn gemonteerd. Vakwerk!

• Marjolein

Goede service. Vakwerk

• Dhr. Hoole
    Review voor DeurenCompany.nl

Bij ons zijn er 11 nieuwe deuren geplaatst. Doordat de kozijnen niet overal recht staan moesten de deuren geschaafd worden zodat ze netjes in de kozijnen passen. Dat heeft Marco keurig netjes gedaan. De werkzaamheden duurde bij elkaar 3 dagen en elke dag werd er keurig opgeruimd en gestofzogen. Bovendien was de communicatie goed en werd ik in het offerte traject keurig terug gebeld. Kortom een aanrader

• Dhr. Da Silva
    Review voor DeurenCompany.nl

Goed advies, meedenken, vriendelijk en behulpzaam opstellen, het tijdig versturen van en kloppende offerte, een goede prijs hanteren, afspraken nakomen en uiteindelijk een goede montage/service leveren zijn tegenwoordig bij klussen aan huis helaas vergezocht. Niet onze ervaring bij DeurenCompany.nl. Onze ervaring met dit bedrijf was dus wel wat je zou verwachten. Het zou een voorbeeld kunnen zijn voor vele andere bedrijven waarmee wij de afgelopen drie jaar helaas een minder goede ervaring mee hebben gehad. Chapeau voor dit bedrijf, netjes!

• Daniel
    Review voor DeurenCompany.nl

Ik heb een nieuwe voordeur laten plaatsen, van begin tot eind is het plaatsen goed gegaan. Fijne service en benadering. alles is netjes opgeruimd en afgevoerd. zeker aan te raden als je een nieuwe voordeur nodig heb.

• Lisa
    Review voor DeurenCompany.nl

Goede en persoonlijke service. Marco maakte een kapotte deur waardoor we geen nieuwe hoefde aan te schaffen. Een service wat hij niet goede te doen. Meer dan aan te raden. Mooie deuren geleverd en gemonteerd. Hij komt afspraken na.

• Kenneth
    Review voor DeurenCompany.nl

perfecte service en dito vakmanschap. En niet onbelangrijk Marco is Super aardig, en denk met je mee

• Adrie
    Review voor DeurenCompany.nl

Marco van de deurencompagny is een toonbeeld van een vakman, met een uitstekend gevoel voor service
    Toen een standaard oplossing niet mogelijk bleek, hebben we in overleg een maatwerk oplossing bedacht die naar volle tevredenheid is uitgevoerd.
    Ik beveel hem graag aan.