Deurklink.nl

Deurklink.nl

Alle soorten deurbeslag vindt u op Deurklink.nl
Of u nu op zoek bent naar zwarte deurklinken, RVS deurklinken, witte deurklinken of deurklinken op schild, bij ons vindt u het allemaal. Vanwege ons grote assortiment deurbeslag, kunt u bij ons terecht voor allerlei soorten deurkrukken. Wij hebben voor elke situatie de juiste oplossing.

Deurbeslag is de finishing touch van uw deur. Een goedgekozen deurklink toont uw stijl en oog voor detail. Op deurklink.nl vindt u zowel binnendeurbeslag als buitendeurbeslag. Of u nu houdt van modern of landelijk: met ons ruime assortiment is er volop keus voor uw huis of bedrijfspand.

Naast ons uitgebreide assortiment deurklinken informeren we u ook graag over onze producten middels informatiepagina’s, blogs en reviews. Ons team vol deurbeslag experts staat graag voor u klaar.

Heeft u een vraag? Vraag ons naar het antwoord. Zo wordt online aankopen doen gemakkelijk en leuk!

• Roy Roelofs

Super snelle levering

• Harry Wolterink

Goede service

Antwoord van Deurklink.nl

Bedankt voor uw beoordeling!

• Hoe beoordeel je Deurklink.nl?

• Wmh Leenen

Nog steeds niet ontvangen

Antwoord van Deurklink.nl

Beste klant,

Bedankt voor uw review.
    Ik zie dat het pakket op de dag van uw geplaatste bestelling nog ons magazijn heeft verlaten. Helaas is er een vertraging geweest bij de koerier, waardoor uw bestelling een paar dagen later is afgeleverd. Hopelijk is de bestelling verder naar wens!
    Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur.

Vriendelijke groet,

Team Deurklink.nl

• Perry Angna
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Keurige nette levering en betaalbaar

• Janna Kamp
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Verkeerd product geleverd, of ja niet compleet

• Brenda Dijkman
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Hele snelle levering, super!!

• Bert Koers

Snelle aflevering

• c.j. Smallenbroek
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

ee moesten extra verzendkosten worden overgemaakt. dat was onbekend bij de bestelling

• Gert van der Vliet
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

mooie en robuuste deurklinken in matzwart, zeker een aanrader!

• Liesbeth Mors

Snelle levering. Top verzorgt