Deurklink.nl

Deurklink.nl

Alle soorten deurbeslag vindt u op Deurklink.nl
Of u nu op zoek bent naar zwarte deurklinken, RVS deurklinken, witte deurklinken of deurklinken op schild, bij ons vindt u het allemaal. Vanwege ons grote assortiment deurbeslag, kunt u bij ons terecht voor allerlei soorten deurkrukken. Wij hebben voor elke situatie de juiste oplossing.

Deurbeslag is de finishing touch van uw deur. Een goedgekozen deurklink toont uw stijl en oog voor detail. Op deurklink.nl vindt u zowel binnendeurbeslag als buitendeurbeslag. Of u nu houdt van modern of landelijk: met ons ruime assortiment is er volop keus voor uw huis of bedrijfspand.

Naast ons uitgebreide assortiment deurklinken informeren we u ook graag over onze producten middels informatiepagina’s, blogs en reviews. Ons team vol deurbeslag experts staat graag voor u klaar.

Heeft u een vraag? Vraag ons naar het antwoord. Zo wordt online aankopen doen gemakkelijk en leuk!

• Marten
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Persoonlijk contact en snel geleverd. Goed product tegen scherpe prijs

Hi Marten!!
    Dank voor je mooie review!! We doen ons best, en samen gaan we voor een dikke 10 ;-) (of 5 in dit geval)

• Sandra Stroes
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Duidelijke site en vlot geleverd

Hi Sandra!
    heel fijn om te horen dat je tevreden bent!! Nogmaals: geniet van de mooie producten die je bij ons hebt gekocht..

• Hoe beoordeel je Deurklink.nl?

• Lizelot

Wat een snelle
    Service, en een serieus mooi product!!!

• H. Kompeer
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Snelle service en goede website

Antwoord van Deurklink.nl

Goeiemiddag!!! Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en de 'lovende woorden'!!!. Daar worden wij bij Deurklink.nl erg blij van!
    Geniet van uw deurklink (waar u overigens 10 jaar functionaliteitsgarantie op heeft :-))

• MA
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Snelle levering k nette producten, duidelijke omschrijving, redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Antwoord van Deurklink.nl

Goeiemorgen!!! Ontzettend bedankt voor de mooie review!!! Hier doen we het voor ;-).
    Graag tot de volgende keer!!!
    Groetjes Wouter

• Thijs Sijl
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Zeer netjes verpakt, zeer vriendelijke medewerkers en snel verzonden!

Goeiemorgen Thijs!
    Dank voor deze mooie review!! We proberen het elke dag iets beter te doen. Deze waardering steken we in onze zakken ;-). Zegt het voort en graag tot de volgende bestelling! Veel plezier met de Ton Basic deurgreep!

• cjm de Jong

Duidelijke communicatie met Deurklink
    Adequate verpakking van producten
    Goede prijs kwaliteit verhouding
    Aanrader

Antwoord van Deurklink.nl

WOW!! Bedankt voor deze super mooie review!! Daar doen we het voor met ons team!
    Ik zou zeggen: Zegt het voort zegt het voort ;-)
    Geniet van de 'look and feel' van onze producten!

• Marjanna Staal
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Super snelle levering (met een verassing in de doos), met zorg verpakt met milieu vriendelijke materialen. Mooie producten tegen een zeer redelijke prijs

Hoi Marjanna!!
    bedankt voor je mooie beoordeling! We doen elke dag ons best het weer een beetje beter te doen ;-)
    Tot de volgende keer!
    Groetjes Matthias

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Top product, en goeie service!

Hoi Jeroen!
    Dank voor je mooie review! We doen elke dag meer dan ons best om jou als klant een zo mooi mogelijke beleving te geven!! Extra leuk als we terugzien dat dat lukt ;-)
    Fijne avond!!

• Gertie
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

en snel in huis, vandaag bestellen morgen in huis top...

Hi Gertie!
    dank voor je mooie beoordeling!! Doen we het voor!! Ons team van deurklink.nl staat graag voor je klaar ;-). Zegt het voort hahaha. Mooie dag gewenst

• Richard de Jong
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Snel en goed geleverd. Uitstekend product

Antwoord van Deurklink.nl

Bedankt voor je mooie beoordeling @Richard! We hopen dat je veel plezier gaat beleven van je nieuwe deurklinken! Groetjes team deurklink.nl

• Frenk Kievits
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Mooie stevige deurklinken mét veer. Dus ook geschikt voor oudere sloten waarvan de veer niet goed meer werkt. Snelle levering en goed verpakt

Antwoord van Deurklink.nl

Frenk! Bedankt voor je mooie beoordeling!!

• Wouter Raap
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Heel overzichtelijke site, mooie producten en razendsnelle levering!

Antwoord van Deurklink.nl

Hi Wouter!! Bedankt voor de lovende woorden!! Veel plezier met je nieuwe deurbeslag!!! Groetjes team deurklink.nl

• Jan
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Prima product (deurkruk) voor scherpe prijs.

• P z
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Mooie zwarte deurklinkken goede kwaliteit

• Johannes
    Review voor Deurklink.nl

Snelle levering en goed meegedacht! Bedankt!

• Bartel van der Hulle

zeer snel bezorgt

• Peter Dohmen

hele goede service

• M
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Eenvoudig bestellen, betalen en zeer snel bezorgd!
    Was onze pizzaboer maar zo accuraat!!!

• Andre Ijsseldijk
    Geverifieerde klant van Deurklink.nl

Mede door goede informatie de bestelling geplaatst