Deurkrukken Online

Deurkrukken Online

Deurkrukken online is een webwinkel waar u de bijzondere designers collectie van de gerenommeerde merken Olivari, Valli & Fusital, Jolie en de stoere serie Schwarzstahl binnen handbereik hebt.

Gratis verzending binnen Nederland en Belgiƫ | Tot wel 10% staffelkorting!
Deurbeslag, Meubelbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Anja Greven
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Zeer goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe ver er staat met je bestelling.

Beste Anja,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankopen.

• Eva Hense
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Goede service, producten die ik had besteld waren niet op voorraad, ik kreeg direct een mailtje met statusupdate en werd goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk alles binnen 1 week binnen gehad.

Beste Eva,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We vinden het erg fijn dat u zo tevreden bent met onze service en zijn erg blij met uw beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe meubelgrepen.

• Hoe beoordeel je Deurkrukken Online?

• Natasja Witte
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Zelden zo'n goede service gezien! Snel, aardig en professioneel.

Beste Natasja,

Bedankt voor uw leuke beoordeling. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met onze service. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

• Guylian van der Linde

Zeker

Beste Guylian,

Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring met Deurkrukken Online. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurgrepen.

• Marion van Harten
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Snelle levering! Goed verpakt! Mooie producten!

Beste Marion,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe meubelknopjes.

• Ruud Mullenders
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Snelle levering en goede klantenservice

Beste Ruud,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze services. We wensen u veel plezier met uw nieuwe greepje

• Mary Duindam
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Snel geleverd in goede verpakking

Beste Mary,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We zijn blij met uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelbeslag.

• Simone Wiegerink

Mooie produkten, snelle levering

Beste Simone,

Bedankt voor het plaatsen van een recensie. We zijn blij om te horen dat u blij bent met de producten en snelle levering. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• Kenneth Arkesteyn
    Geverifieerde klant van Deurkrukken Online

Goede kwaliteit, snelle levering.

Beste Kenneth,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelknopjes

• Cees Bakker

goede spullen

Beste Cees,

Bedankt dat u een beoordeling plaatst. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.