Devotion Candles

Devotion Candles

Make your house a home!
Ons doel is om er voor te zorgen dat iedereen de kans heeft om hun huis knus te maken, met exclusieve kaarsen en unieke huis decoratie.🤍
9,3

• Esther de Boer
    Geverifieerde klant van Devotion Candles

Heerlijke producten, snelle levering, en super service, zeker een aanrader

• I.B

Super leuk ingepakt!

• Hoe beoordeel je Devotion Candles?

• Dc De Bree
    Geverifieerde klant van Devotion Candles

Super snel en heeel mooi in geplakt
    Echt een aanrader

• Valerie
    Review voor Devotion Candles

Kwam der tegen op tik tok. Echt een super gezellige meid! Super fijn ook hoe ze die spulletjes liet zien in de live zo kunnen we natuurlijk een beetje zien hoe het er uit ziet! Daarna gelijk wat besteld en wat een top service alles zag er netjes uit en het was echt top kwaliteit!

• Marga
    Review voor Devotion Candles

Snelle levering. Echt waar voor je geld. Ook via chat snelle reactie en hulp bij bestellen als je er zelf even niet uit komt.
    Top bedrijf!!!!

• Wendy
    Review voor Devotion Candles

Wat een leuke webwinkel, er staat zoveel leuks op dat ik er keuzestress van kreeg 😅. Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen en ik ben er super blij mee! Alles was ook zo netjes verpakt, het was een cadeautje om alles te mogen uitpakken. Tot de volgende x!

• Tyrelle
    Review voor Devotion Candles

Super leuk assortiment. Was eerst bang dat het een scam was maar ben het toch gaan proberen. Na 3 werkdagen had ik mijn bestelling al binnen. En alles zag er echt super netjes uit.

Zeker een aanrader.

• K
    Review voor Devotion Candles

Snel geleverd, super mooi verpakt, het was echt een cadeautje om uit te pakken. Alles is gelukkig goed aangekomen! Zeker een aanrader✨

• Milena
    Review voor Devotion Candles

Echt super blij met de groene en witte hand tas🥰Telefoon, portemonnee en zonnebril passen er goed in!!

• Eric Stoppelenburg
    Geverifieerde klant van Devotion Candles

Super ervaring mooie, goede producten en een super snelle levering en een leuke persoonlijke noot. Zeker een aanrader.

• Julies Andrew

De helft was kapot

Antwoord van Devotion Candles

Hi Julies,
    Wat vervelend om te horen dat de helft kapot is, dat is absoluut niet de bedoeling!
    Uiteraard heb je de vrijheid ons een whatsapp bericht of mailtje te sturen zodat wij dit met jou kunnen oplossen!