Di Luna
Wij zijn Di Luna een webshop waar zilver en edelstenen gecombineerd worden tot prachtige sieraden. Onze missie is om prachtige zilveren sieraden met edelstenen te vinden, waarmee een outfit helemaal afgemaakt kan worden en jij kan schitteren!
9,3

• Cecile
    Geverifieerde klant van Di Luna

Product precies zoals op de foto en snel geleverd !

• Moneva Dinzey
    Review voor Di Luna

Super blij met mijn 2 nieuwe aanwinsten. Ring met Ethiopische opaal steen is prachtig en apart. Maar de rookkwarts ring stal de Shine of all
    A beautiful piece met charmante design en bruin kleurig steen. Overigens heel blij met de service no- nonsens alles duidelijk op de mail en je geld ècht waard! Je pakketje wordt met liefde mooi verpakt en bezorgt . Top classe service!

• Hoe beoordeel je Di Luna?

• Jeannet Gejas

Snel levering

• Monique Ong-Alok
    Geverifieerde klant van Di Luna

Toppie, giede Services en bestelling snel binnen

• Amanda
    Review voor Di Luna

Kwaliteit edelstenen sieraden. Prachtige geslepen vormen in combinatie met een fijn ontwerp. Lieve mensen die de tijd voor je nemen.

• Jolanda
    Review voor Di Luna

Een prachtig hangertje besteld. Ketting kon een maat groter erbij besteld worden. Prima service, snelle levering en netjes verpakt. Ik ben er heel blij mee. Dank je wel.

• Zahra Abdulhadi

Na 3 dagen veranderde de gouden kleur en braken sommige stenen

Antwoord van Di Luna

Beste Zahra,

Ik vind het heel vervelend om te lezen dat het armbandje niet de kwaliteit heeft die het hoort te hebben, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je contact met mij op willen nemen? Dan lossen we het op, ik hoor graag van je! (info@diluna.nl)

• Marianna
    Review voor Di Luna

Nice bracelet for a good price. Shipped and delivered within few days.

• Ignas Moras
    Geverifieerde klant van Di Luna

Mooi product voor een redelijke prijs

• Marijke Fiere
    Review voor Di Luna

Armbandjes besteld ze waren van goede kwaliteit en werden snel geleverd.

• Koen du Buf
    Review voor Di Luna

Hele mooie oorbellen en armbandje gekocht voor mijn vriendin, goede qualiteit, zij en ik erg blij mee!