Diamond painting for you

Diamond painting for you

Wie zijn wij
Wij (Benjamin en Simone) van:

Diamond Painting For You

Ontwerpen de Paintings (naar wens) zelf. Waardoor wij de beste kwaliteit van uw painting,
kunnen garanderen. Uit meerderen testen is gebleken dat werken met VIERKANTE
STEENTJES de beste kwaliteit geleverd kan worden voor de painting(s). Daardoor
kunnen & willen wij alleen maar werken met vierkante steentjes en leveren
wij alleen maar ook die betreffende steentjes. Het canvas bedrukken wij zelf, en
wij werken met een “Zeer Hoge Grafische Professionele Printer. De standaarden
zijn van Europees Niveau (CE Keurmerk) zoals U die mag verwachten van onze
productie. Wij van “Diamond Painting For You” streven naar
PERFECTIE. Wij willen de Painting leveren naar u wens.

Van de canvas tot aan de ophanging aan de muur alles moet zo perfect mogelijk zijn. Voor 11:00 Besteld en we proberen het morgen al te leveren. Dit kan doordat wij de Paintings zelf van A tot Z maken.

Benjamin & Simone van Diamond Painting For YOU

Lidmaatschap per 08-07-2023 stopgezet

9,5
Filter 162 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 107 met beschrijving

• Benjamin Burggraaff

Top en snel

• Miranda musch
    Review voor Diamond painting for you

Super service,mijn schoonmoeder was bezig met de painting die ik haar kado had gedaan maar de kleuren kwamen niet overeen met het plaatje,ik had Simone een apje gedaan en ze heeft het uitgezocht en krijg gewoon kosteloos 2 nieuwe toegestuurd.
    Ik had namelijk de zelfde voor mij besteld maar nog niet begonnen alleen de dteentjes gesorteerd en het waren dezelfde kleuren mijn schoonmoeder.
    Dus echt een grote warme douche voor diamond painting for you

Antwoord van Diamond painting for you

Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service! We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en het oplossen van eventuele problemen is daar een belangrijk onderdeel van. We zijn blij dat we snel hebben gereageerd op je bericht en je kosteloos nieuwe diamantjes hebben toegestuurd om ervoor te zorgen dat zowel jij als je schoonmoeder kunnen genieten van jullie diamond paintings. Bedankt voor je warme woorden en we staan altijd voor je klaar als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt.

• astrid schuller
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

zeer snelle bezorging, en een platte verpakking zodat je geen last hebt van vervelende vouwen in de painting.

• Petra De Vries
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Zo verrast door deze diamond paiting netjes in een doos, echt top. Ga zeker meer bestellen bij deze site.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u verrast bent door de nette verpakking van uw diamond painting en dat u overweegt om in de toekomst meer te bestellen bij onze site. We waarderen uw vertrouwen en staan altijd voor u klaar als u vragen heeft of hulp nodig heeft bij het maken van uw diamond painting.

• Emiel Crab
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Zeer snelle levering top verzorgd

Antwoord van Diamond painting for you

Dank u wel voor uw review! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel en goed verzorgd is geleverd. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk af te handelen, zodat onze klanten snel van hun aankopen kunnen genieten. Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar!

• J.E. Hoeffelman
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Hele goede service en hebben al telefonisch laten weten blij te zijn met het meedenken welke painting te nemen.

• Jakob Janssens

Goede service.
    Misschien konden de twee verschillende paints apart verpakt worden, want het waren cadeautjes. Misschien hiervoor een keuze optie erbij doen?

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. We begrijpen dat het apart verpakken van verschillende diamond paintings handig kan zijn voor cadeautjes en zullen dit zeker in overweging nemen voor de toekomst. We stellen uw suggestie voor een keuze optie op prijs en zullen dit zeker overwegen om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Voor nu kunt u altijd een WhatsApp sturen of een notie achterlaten bij de bestelling

• Mike Harbers
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Goede servies en zeer snelle levering

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat uw bestelling snel is geleverd. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Annelies Awater
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Bestelling netjes geregeld. Meteen berichtje gekregen met vraag of de
    bestelling klopte. Heel fijn. Verzending wel wat later gekregen maar snel genoeg. Alles ziet er goed uit.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! Het is fijn om te horen dat uw bestelling netjes is afgehandeld en dat ons team heeft gecontroleerd of uw bestelling klopte. We vinden het belangrijk om onze klanten een persoonlijke touch te geven en ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling naar tevredenheid verloopt. Onze excuses als de verzending iets langer heeft geduurd dan verwacht, maar het is fijn om te horen dat alles er goed uitziet. Bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Tineke
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Goede service, vragen die ik had werden beantwoord. Tevens de bestelling, deze werd de volgende dag afgeleverd, compleet en van goede kwaliteit. Ik ben erg blij dat de letters en tekens die op Diamond Painting afbeelding staan zijn goed te lezen.

Antwoord van Diamond painting for you

Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen en dat uw vragen werden beantwoord. Het is ook goed om te weten dat de bestelling snel en compleet is afgeleverd, en dat de kwaliteit van de producten goed is. Ik begrijp dat het belangrijk is dat de letters en tekens op de Diamond Painting afbeelding goed leesbaar zijn en het is fijn om te horen dat dit het geval is. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring, en ik hoop dat u veel plezier zult hebben bij het maken van uw Diamond Painting!

• Simone
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Erg goede service! Super blij mee.

Antwoord van Diamond painting for you

Wat geweldig om te horen dat u erg tevreden bent over de service die u heeft ontvangen! Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Rob van Dodewaard
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Super service zeer snel geleverd wat ik ook heel fijn vond is dat er een mail gestuurd werd met een dankwoord voor de bestelling maar ook de vraag of dit de bestelling was die we hadden gedaan.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat uw bestelling snel is geleverd. Ons team doet er alles aan om onze klanten een goede ervaring te bieden, en we vinden het fijn om te weten dat u onze persoonlijke follow-up mail op prijs stelde. Bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Karin
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Goede service, netjes verpakt en mooi kleur steentjes, snel verzonden. Fijn dat ze eerst een foto sturen van wat je hebt besteld. Ik ga hier zeker vaker bestellen👌

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw positieve review! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent over de service die u heeft ontvangen en dat uw bestelling netjes en snel is afgehandeld. We vinden het belangrijk om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling. Het is goed om te horen dat u onze foto service op prijs heeft gesteld en we kijken er naar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Korintha Cox
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Snelle levering, en de Diamond painting is prachtig geworden.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat u tevreden bent met het eindresultaat van uw Diamond Painting. Ons team doet er alles aan om hoogwaardige producten te leveren en we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Corina Van osta

Hele goede service

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Ons team doet er alles aan om onze klanten een positieve ervaring te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Miranda Musch
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Goede service via de app en snelle levering

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service via de app en dat uw bestelling snel is geleverd. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Samantha Berg
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Geweldige service en contact. Heel vriendelijk en meedenkend. Goede prijzen.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en contact en dat ons team vriendelijk en meedenkend is geweest. We streven er altijd naar om onze klanten een positieve ervaring te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw feedback over onze prijzen, we proberen onze prijzen competitief te houden en tegelijkertijd kwalitatief hoogwaardige producten en service te bieden. Nogmaals bedankt voor uw positieve review en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Jolanda Smit
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Geweldige service, werd snel geholpen met enkele vragen. Geen dropshipping dus na bestelling volgende dag in huis. Ik moet de painting nog maken maar tot nu toe ziet t er goed uit. Ik ga hier vaker bestellen

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat u snel antwoord heeft gekregen op uw vragen. Bij ons doen we ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen ook dat snelle levering belangrijk is en daarom hebben we ervoor gekozen om geen dropshipping te gebruiken, zodat we onze klanten een snelle levering kunnen garanderen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Janny Pot Spijker
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Hele goede service en zeer klantvriendelijk.

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en dat ons team klantvriendelijk is geweest. Bij ons doen we ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw positieve review en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Ilse Fillet
    Geverifieerde klant van Diamond painting for you

Zeer goede hulp bij het kiezen van het juiste formaat en professionele bijsturing. Zeer snelle levering. Top!!!

Antwoord van Diamond painting for you

Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat we u hebben kunnen helpen bij het kiezen van het juiste formaat en dat u tevreden bent met onze professionele bijsturing. Bij ons doen we ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen ook dat snelle levering belangrijk is en daarom streven we er altijd naar om onze bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten af te leveren. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!