Die Originale

Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en Belgiƫ | Tot wel 15% staffelkorting!

Deurbeslag, deurkrukken (deurklinken)

Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Arne Lambert
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering, op de tweede werkdag na de bestelling. Ik had een vorm van handleiding voor installatie wel kunnen waarderen, maar op YouTube zijn er genoeg voorbeeld filmpjes beschikbaar.

Beste Arne,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Montage handleiding hopen we in de toekomst mee te kunnen leveren. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Sheila Coutts

Fast service, excellent products

Dear Sheila,

We are happy to hear you are satisfied with our products and service. Enjoy our products

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Lisa Hees
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering en goede kwaliteit

Beste Lisa,

Fijn om te horen dat u tevreden bent of de door ons geleverde service en de kwaliteit van onze producten. We wensen u veel plezier met uw aankoop

• HJ KLoosterboer

snelle levering

Beste HJ Kloosterboer,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

• Anke Christiaansen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Prachtig product van topkwaliteit! Zeer snelle levering.

Beste Anke,

We vinden het leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze levering en de kwaliteit van onze producten. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

• M.A. van der Eijk
    Geverifieerde klant van Die Originale

Hele goede kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs in vergelijking met andere aanbieders

Beste M.A. van der Eijk,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en prijs.

We wensen u nog veel plezier met uw aankoop

• Ruud Denboer
    Geverifieerde klant van Die Originale

Prima producten zijn efficient geleverd.

Beste Ruud,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Uw aanvullende bestelling wordt vandaag verzonden. Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop!

• Maria Monasso
    Geverifieerde klant van Die Originale

Hele fijne service in de communicatie, bestelling en de afhandeling daarvan, inclusief de retourzending.

Beste Maria,

Erg fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Dank voor het plaatsen van een positieve beoordeling

• Mariette Vink-Nooteboom
    Geverifieerde klant van Die Originale

deurklinken pasten niet op een nieuw standaard binnenslot. Dit binnenslot iets moest aangepast worden. Afstand deurkruk-cilinderslotopening leek net niet goed (55mm)

Geachte mevrouw Vink-Nooteboom,

Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over de door ons geleverde producten. Het is ons echter nog niet helemaal duidelijk wat precies het probleem is. Graag zouden we wat meer informatie van u ontvangen zodat wij dit probleem beter kunnen begrijpen en indien nog nodig het probleem voor u kunnen oplossen.

We nemen contact met u op

Onze excuses voor het ongemak

• Olaf
    Review voor Die Originale

Vriendelijke mensen. Ik wilde mijn bestelling wijzigen en dit verliep soepel. Snel contact en meedenken wanneer ze pakket verzenden zodat het op de juiste dag voor ons aan komt. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Beste Olaf,

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het contact dat u met ons gehad hebt ben over onze service. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop