Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en België | Tot wel 15% staffelkorting!
Deurbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 241 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 128 met beschrijving

• Pieter de Geus

na 5 dagen nog niks in huis

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zien dat uw bestelling van 5 juni is verzonden op 7 juni omdat we op 6 juni wegens Pinksteren gesloten waren. Helaas heeft de chauffeur inderdaad tot 2x toe wegens drukte zijn route niet afgemaakt. Volgens onze administratie is uw bestelling op zaterdag 11 juni gelukkig alsnog af geleverd. Onze excuses voor de vertraging en we wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Boudewijn
    Review voor Die Originale

Prima service. Ik werd gebeld over een tegenstrijdigheid in mijn bestelling waardoor deze alsnog snel in orde gemaakt kon worden.

Beste Boudewijn,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Jan Kerstens

Zeer klantvriendelijk, echte topper
    Verzending op tijd. Ideaal.

Beste Jan,

Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over Die Originale. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurknoppen.

• P van der Pas
    Review voor Die Originale

Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Prima advies en netjes op tijd bezorgd.

Beste,

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs/kwaliteit van onze producten en de geboden service! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• RAC PROJECTS
    Review voor Die Originale

Super service! Pro-actief en vriendelijke dame aan de telefoon.

Beste,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Ik zal de leuke woorden doorgeven aan Brigitte 😊. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

• Bernard Bakker
    Review voor Die Originale

Super kwaliteit en netjes afgeleverd.

Beste Bernard,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering van de producten. We bedanken u voor het plaatsen van deze beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Margien Bakker

Snelle service

Beste Margien,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Danique Schellekens
    Review voor Die Originale

Goede service, denken goed mee en snel geleverd.

Beste Danique,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurbeslag :)

• Brendan Hooft
    Review voor Die Originale

Uitstekende producten, service and advies. Erg onder de indruk van deze winkel en Max. Brendan

Beste Brendan,

Bedankt voor deze leuke beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze producten, service en advies. We wensen je veel plezier met de nieuwe deurkrukken.

Groetjes Max en Brigitte

• Gerald Bossenbroek
    Review voor Die Originale

echt prachtige spullen en een top services.

Beste Gerard,

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde deurkrukken en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.