Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en België | Tot wel 15% staffelkorting!
9,6
Filter 264 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 135 met beschrijving

• Caroline Van Langeraert
    Geverifieerde klant van Die Originale

Prachtig artikel, goede prijs - kwaliteit verhouding en excellente service: snel en efficient.

Beste Caroline,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze artikelen en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken!

• Robert Jansen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering. Goede service en prettige communicatie.

Beste Robert,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering, service en communicatie en zijn blij dat we u aan het juiste product hebben kunnen helpen.

We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkruk en eerder aangekochte deurkrukken.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Lars
    Geverifieerde klant van Die Originale

Goede snelle levering maar geen handleiding helaas

Beste Lars,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering. Het klopt inderdaad dat onze producten niet geleverd worden met handleiding. Dit is voor ons nog een aandachtspuntje en wij hopen deze in de toekomst wel mee te kunnen leveren. Ik hoop dat het verder wel allemaal gelukt is met de montage. Zo niet, neem dan zeker contact met ons op.

Ik wens u veel plezier met uw aankoop

• Annemiek van den Boogaart

snelle en goeie service

Beste Annemiek,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service.

• Han Beunk
    Review voor Die Originale

Prima mooie kwaliteit en snel geleverd

Beste Han,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de levering daarvan. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Mirjam van der Heyden
    Review voor Die Originale

Snelle levering, goed verpakt!

Beste Mirjam,

Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent en wensen u veel plezier met uw aankopen!

• Jan Kerstens
    Review voor Die Originale

Top producten, kundig en snel!

Beste Jan,

We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over uw nieuwe deurkruk. We wensen u er veel plezier mee!

• Pieter de Geus

na 5 dagen nog niks in huis

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw reactie. We zien dat uw bestelling van 5 juni is verzonden op 7 juni omdat we op 6 juni wegens Pinksteren gesloten waren. Helaas heeft de chauffeur inderdaad tot 2x toe wegens drukte zijn route niet afgemaakt. Volgens onze administratie is uw bestelling op zaterdag 11 juni gelukkig alsnog af geleverd. Onze excuses voor de vertraging en we wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Boudewijn
    Review voor Die Originale

Prima service. Ik werd gebeld over een tegenstrijdigheid in mijn bestelling waardoor deze alsnog snel in orde gemaakt kon worden.

Beste Boudewijn,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Jan Kerstens

Zeer klantvriendelijk, echte topper
    Verzending op tijd. Ideaal.

Beste Jan,

Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over Die Originale. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurknoppen.

• P van der Pas
    Review voor Die Originale

Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Prima advies en netjes op tijd bezorgd.

Beste,

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs/kwaliteit van onze producten en de geboden service! We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• RAC PROJECTS
    Review voor Die Originale

Super service! Pro-actief en vriendelijke dame aan de telefoon.

Beste,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Ik zal de leuke woorden doorgeven aan Brigitte 😊. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

• Bernard Bakker
    Review voor Die Originale

Super kwaliteit en netjes afgeleverd.

Beste Bernard,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering van de producten. We bedanken u voor het plaatsen van deze beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Margien Bakker

Snelle service

Beste Margien,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Danique Schellekens
    Review voor Die Originale

Goede service, denken goed mee en snel geleverd.

Beste Danique,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurbeslag :)

• Brendan Hooft
    Review voor Die Originale

Uitstekende producten, service and advies. Erg onder de indruk van deze winkel en Max. Brendan

Beste Brendan,

Bedankt voor deze leuke beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze producten, service en advies. We wensen je veel plezier met de nieuwe deurkrukken.

Groetjes Max en Brigitte

• Gerald Bossenbroek
    Review voor Die Originale

echt prachtige spullen en een top services.

Beste Gerard,

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde deurkrukken en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• C van Eijl
    Review voor Die Originale

Snelle reactie op vragen. Snelle en correcte levering (hoewel een snelle levvoor mij niet zo hoeft)

Beste,

Fijn om te horen dat u blij bent met onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Peter van Hoof

Levering volgens afspraak

Beste Peter,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkruk.

• Irina
    Review voor Die Originale

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product en ze zijn zeer klantvriendelijk (alsnog korting gekregen, terwijl ik mijn bestelling in 2 had gesplitst)

Beste Irina,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het product en onze klantenservice. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.