Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en Belgiƫ | Tot wel 15% staffelkorting!
Deurbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 68 met beschrijving

• Fred
    Review voor Die Originale

Prachtige spullen voor een goede prijs, uitstekend en hele vriendelijk advies en een super service. Alles snel geleverd en dat ene retour product snel en heel correct afgehandeld.

Beste Fred,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. We zijn blij om te horen dat u zo positief bent over onze service en producten. We wensen u nog heel veel plezier met uw nieuwe deurbeslag.

• Hugo Buizer

zeer snelle bezorging + service

Beste Hugo,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle bezorging en goede service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Ruud

Beste Ruud,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

• Josefien

Uitstekende kwaliteit en service

Beste Josefien,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• A.H.
    Geverifieerde klant van Die Originale

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Beste A.H. ,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• MARTINE KINDS

Mooie produkten

Beste Martine,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u onze producten mooi vindt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Weiss Jacqueline
    Geverifieerde klant van Die Originale

Zeer goede prijs en fantastische service!

Beste Jacqueline,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Die Originale. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijze een service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurknop

• Jan Pruijssen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering. Netjes over de voortgang geïnformeerd

Beste Jan,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. We wensen u veel plezier met uw aankoop

• Joop Vrees
    Geverifieerde klant van Die Originale

Communicatie per mail over alternatieven en modellen was opvallend goed door inhoudelijk te reageren, mee te denken vriendelijke communicatie en zaken snel te regelen. Ook creditering zonder getreuzel teruggestort.

Beste Joop,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. We wensen u veel plezier met uw aankopen.

• Maarten Taselaar
    Geverifieerde klant van Die Originale

Mooie producenten, nette prijzen en een goede (telefonisch) bereikbare klantenservice

Beste Maarten,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten, prijs en service. Wij zijn erg dankbaar voor uw beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken