Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en België | Tot wel 15% staffelkorting!
Deurbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 222 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 115 met beschrijving

• Hermine Krol
    Geverifieerde klant van Die Originale

Zeer goede service. We hadden eigenlijk iets verkeerds besteld maar werden meteen gebeld of het wel klopte. Zeer attent! Producten ook prachtig!

Beste Hermine,

Fijn om te horen dat u blij bent met onze service. We vinden het erg belangrijk om onze klanten goed te helpen 😊. Bedankt voor deze beoordeling!

We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• Lucas

Hoge kwaliteit, goede prijs, uitstekende en vriendelijke klantenservice 5*

Beste Lucas,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze leuke beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en prijs van onze producten en over onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Richard Don

Heel mooi product

Beste Richard,

Fijn om te horen dat u blij bent met uw nieuwe deurknop. We danken u voor het plaatsen van deze beoordeling en wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• Jan Sassen

Top service

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Ed Duffels

Vlotte levering

Beste Ed,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkruk.

• Paul Schaap
    Geverifieerde klant van Die Originale

Geweldige service en dienstverlening!

Beste Paul,

We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We helpen onze klanten graag! 😊

Uw order komt vandaag uw kant op! Veel plezier met de nieuwe deurkrukken.

• Ed van de Ven
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering en kwaliteit producten.

Beste Ed,

Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering van de producten en de kwaliteit. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Peter Jansen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Goede producten en ook de service is van hoge kwaliteit. Waar nodig denken ze met je mee.

Beste Peter,

Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u te spreken bent over onze producten en dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Kristof
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snel geleverd. Kwalitatieve waren.

Beste Kristof,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. We danken u voor het plaatsen van deze leuke beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Karel Van Hilst
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering! Hartelijke dank!

Beste Karel,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is en wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken. U ook bedankt!