Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en België | Tot wel 15% staffelkorting!
Deurbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 206 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 104 met beschrijving

• D G Kos

Stipt en uitstekende kwaliteit

Beste D G Kos,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de stiptheid en de kwaliteit van onze producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Miriam van der Bruggen

Ga zo door! Duidelijke website. Snelle levering 👍🏻

Beste Miram,

Bedankt voor deze leuke beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze levering en onze website. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Astrid van Beek

Beste Astrid,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering van uw order. Bedankt voor deze beoordeling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• D. Bos
    Geverifieerde klant van Die Originale

gewoon, omdat ze leveren wat ik heb besteld. da's toch niets bijzonders.

Beste D. Bos,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles goed verlopen is. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• Andrea Groenewegen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Kwalitatief goed materiaal en snelle levering

Beste Andrea,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en met onze levering.

We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• Thomas Heuschmid

snelle en perfecte service

Beste Thomas,

Fijn dat u blij bent met onze service en bedankt dat u een beoordeling heeft achtergelaten. We wensen u veel plezier met uw aankopen.

• Stef Bus
    Geverifieerde klant van Die Originale

Kwalitatief uitstekend, ruime keuze en vlekkeloze afhandeling. Prima ervaring!

Beste Stef,

Fijn om te horen dat de kwaliteit, het assortiment en de afhandeling naar tevredenheid zijn. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkruk.

• Marielle Kooij
    Geverifieerde klant van Die Originale

Snelle levering, wijziging in bestelling heel soepel verwerkt. Goed bereikbaar. Mooi product. Top!

Beste Marielle,

Bedankt voor deze leuke beoordeling. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen met de wijziging van het type rozet en dat u verder tevreden bent over onze service en producten.

We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• Sybylle Kroon
    Geverifieerde klant van Die Originale

Keurig verpakt en snel geleverd. Topspul!

Beste Sybylle,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze levering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• Rien De Vos

Goede aftersales

Beste Rien,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn blij dat we het probleem naar tevredenheid op hebben kunnen lossen. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.