Die Originale
Die Originale heeft het grootste assortiment deurkrukken gebaseerd op originele ontwerpen uit de Bauhaus stijlperiode. Alle modellen zijn van hoogwaardige kwaliteit voor de allerlaagste prijs. Echte design klassiekers die nog steeds modern en actueel zijn.

Gratis bezorgd in Nederland en Belgiƫ | Tot wel 15% staffelkorting!
Deurbeslag, Deurkrukken (deurklinken)
Filter 172 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 84 met beschrijving

• D.
    Geverifieerde klant van Die Originale

Gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Beste D,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het gebruiksgemak van onze website en onze service. Ik wens u veel plezier met uw aankoop

• Danielle Post van der Molen
    Geverifieerde klant van Die Originale

Prettig contact met klantenservice voorafgaand aan de bestelling. Blij met geleverde beslag. Hoop geen gebruik te hoeven maken van garantie, daar heb ik nog geen oordeel over.

Beste Danielle,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. We gaan er van uit dat u geen gebruik zal hoeven te maken van onze garantie nee. Maar mocht dit toch nodig zijn, dan staan we voor u klaar.

Bedankt voor uw beoordeling en ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Die Originale?

• Suze Alba
    Review voor Die Originale

Prachtige producten voor een betaalbare prijs. Klantenservice is vriendelijk, snel en loyaal.

Beste Suze,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop en succes met de montage (schroefjes zijn verzonden).

• Frank Kleikers

Mooie artikelen

Beste Frank,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve review. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken

• J Smits

Goed product

Beste J Smits,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Ik wens u nog veel plezier met uw aankoop.

• Bie Franken
    Geverifieerde klant van Die Originale

Een zeer snelle en vlotte communicatie en een supersnelle rechtzetting van een door mezelf gemaakte fout in de bestelling !

Beste Bie Franken,

Bedankt voor het delen met uw ervaring met Die Originale. We vinden het fijn dat we u hebben kunnen helpen en dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• E Houtsma

.....

Beste E Houtsma,

Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling

• W.A. van Dijk
    Geverifieerde klant van Die Originale

Uitsltekend geinformeerdnen teruggebeld. Daarnanprompte levering conformmde gemaakte afspraken. Super!

Beste W.A. van Dijk,

Bedankt voor het plaatsen van een positieve beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe deurkrukken.

• Wouter Lucas Andres
    Geverifieerde klant van Die Originale

mooie, kwalitatieve producten, én een uitstekende service

Beste Wouter,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. We zijn erg dankbaar voor uw beoordeling. We hopen dat u nog lang plezier heeft van onze producten

• Martine Lamon
    Geverifieerde klant van Die Originale

Goede service en mooie kwaliteit

Terugkoppeling van klant:

Klant heeft per abuis lage beoordeling gegeven voor verzendtijd en klantenservice. Hier was ze juist heel tevreden over.