Dieren Onesies

Online Dieren Onesies kopen
8,2

• Liza
    Review voor Dieren Onesies

Ik heb geen enkele info gekregen en vind ik het niet kunnen. Antwoord toch eens op uw mails.

• Harco Hartemink
    Geverifieerde klant van Dieren Onesies

Woensdagavond (dus na 16:30) besteld en op vrijdag in huis. Volgens de verwachting.

• Hoe beoordeel je Dieren Onesies?

• Nicolle Augustus-Spijkers
    Geverifieerde klant van Dieren Onesies

Snelle levering, keurig ingepakt, mooie kwaliteit.

• marjolein Frencken
    Geverifieerde klant van Dieren Onesies

Het Drakenpak is fantastisch. Kan niet anders zeggen. Mooie stof, lekker warm en mooie kwaliteit. Maar ik heb maat 140/146 besteld en kreeg maat 125. Mijn zoon was hevig teleurgesteld want het pak was te klein en hij had hem de dag erna nodig voor een feest op school. Te kort dag om dit nog op tijd om te ruilen. Service van omruilen weet ik nu nog niet, maar ga ervan uit dat dit netjes wordt opgelost. Alleen haal ik daar de teleurstelling van mijn zoon niet mee weg...

• Doreen Verkooijen
    Review voor Dieren Onesies

Heel tevreden over hoe de onesies eruit zien! Super mooi! Wel erg jammer dat er hier en daar een aantal draadjes los zitten waardoor er gaten ontstaan

• Sjoerd Houwing
    Review voor Dieren Onesies

Snelle en zeer klantvriendelijke reactie op mijn vragen. producten keurig verpakt verstuurd. Prima ervaring

• Ruben Vermeylen
    Review voor Dieren Onesies

Zeer goed zondag besteld dinsdag al in huis.

• Yara

Ik ben heel tevreden

• Julie De Jong

snelle levering

• Anjali Blom

waarom een poepgat??

• Francis De Donder
    Review voor Dieren Onesies

Benen te lang, armen te kort...

• Maria Dewael

Snel en goed geleverd.

• Peter Smiechels
    Review voor Dieren Onesies

Beste onesies die ik tot nu toe gehad heb, tevens geweldige klantenservice, had snel en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Ik ben fan!

• Kitty
    Review voor Dieren Onesies

Producten van hoge kwaliteit. De klantenservice is goed te bereiken en mijn vragen zijn vriendelijk beantwoord. Zeker een aanrader!

• Martijn
    Review voor Dieren Onesies

Snel geleverd en erg fijn materiaal. De maattabel was erg handig met het zoeken van de juiste maat.