Dierenvoeding vol gezondheid

Dierenvoeding vol gezondheid

Gezonde diervoeding voor hond en kat. 100% natuurlijke voeding.
Ruime assortiment aan droogvoer, natvoer en snacks voor hond en kat.
Graanvrij - glutenvrij - eierenvrij

Lidmaatschap per 26-06-2020 stopgezet

9,6

• Sylvie Van Autryve
    Geverifieerde klant van Dierenvoeding vol gezondheid

Verwerking van bestelling ging vlot, DPD echter duurde lang

• Diane Van Berkom

Zeer proffesionele kundige afhandeling

• Jim Nievaart
    Geverifieerde klant van Dierenvoeding vol gezondheid

Supper goed voer mijn hond heeft het al vanaf pup en is nu 8 en heeft artrose en elleboog diasplasy hij loopt er goed op en mensen schatten me hond 4 of 5 vaak mooie vacht ik geloof dat het komt door goed voer ik heb clan maxi pollo bij me volgende hond zal ik hier ook blijven bestellen geweldig goed voer mooie prijs echt een aanrader voor elke hond .

• Floor
    Geverifieerde klant van Dierenvoeding vol gezondheid

Goed contact, goede voeding helaas slechte bezorging, daarover dan wel weer goede feedback.

• E. Holtzman
    Review voor Dierenvoeding vol gezondheid

Uitstekende service, vriendelijk en oplossingsgericht. De voer is sowieso goed, niet te vergelijken met de troep van de supermarket.

• Deborah van Vliet
    Geverifieerde klant van Dierenvoeding vol gezondheid

Voor onze labrador kregen wij veel goede adviezen! Wij werden heel vriendelijk geholpen! De bestelling was hier heel snel!
    Helemaal top! Bedankt!

• Marc Van Loock
    Geverifieerde klant van Dierenvoeding vol gezondheid

goed,maar wel dure verzendingskosten ,die je bij Bitiba NIET betaald !!!!!!!

• Marc Van Loock
    Review voor Dierenvoeding vol gezondheid

Prima ,alles in orde ,snel en persoonlijk thuis geleverd ,zelfs in België !!!!!!

• L Ieven
    Review voor Dierenvoeding vol gezondheid

Overzichtelijke website en zeer vriendelijke en goede service !!!

• A.C.M. van de Wijngaart
    Review voor Dierenvoeding vol gezondheid

De bestellingen worden altijd in overleg gedaan. Dat is fijn om zo contact te hebben. Zeker omdat we tegenwoordig via Internet meer gaan bestellen. En je niet altijd weet wie de bestelling dan levert. Maar dierenvoeding vol gezondheid zorgt altijd voor meer contact en dat is prettig. Service is goed! Zij zorgen er voor dat "de klant koning is". Ook zijn ze meer betrokken bij de huisdieren, zodat ze precies weten wat de hond of kat nodig heeft.