Dierportiek
Dierportiek is een webshop voor de dierenliefhebber met een nadruk op natuurlijke producten. Echter ook de kwalitatief betere reguliere huisdierproducten zijn bij ons te koop. De mensen achter Dierportiek hebben allen meer dan 20 jaar ervaring in de huisdierenbranche. Alle aangeboden producten zijn (indien een voorraad vermeld) ook echt fysiek op voorraad. De producten kunnen ook in onze Fysieke winkel worden afgehaald. Indien geen voorraad vermeld zijn de producten wel snel te leveren dankzij goede afspraken met onze leveranciers.
Filter 906 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 905 met beschrijving

• Nathalie Lavit
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Net na de plaatsing van mijn bestelling liet men mij weten dat het bestelde artikel niet meteen leverbaar was, ik kreeg de keuze geld terug of wachten. Ik besloot te wachten en slechts 3 dagen later was het artikel geleverd. Prima service.

• C de Koning
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Zeer netjes geleverd met persoonlijke noot erbij.

• Hoe beoordeel je Dierportiek?

• Fedor De Groot
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Goede afhandeling. Netjes op tijd gebracht.

• Martijn De Jong

Gewoon goed

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Topmerken voor een goede prijs. Plus aandacht voor duurzaamheid door hergebruikt karton bij pakketverzending. En wat leuke extraatjes in de doos.

• Lee Vrijburg
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Goede prijs kwaliteit verhouding !
    Snelle levering .

• Susy
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Supersnelle verzending! Goed ingepakt. Gratis lekker staafje (met strik erom!) voor hond erbij!

• Georgette Pombreu
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Hier vond ik het Curli Y-tuigje van mijn keuze plus bijpassende lijn. Volgens afspraak geleverd!

• Liesbeth De Graaf

Ik ben dik tevreden

• Madeleine Van zuijlen
    Geverifieerde klant van Dierportiek

Snelle levering en overzichtelijkere site