Dierspecialist TopPets

Dierspecialist TopPets

Dierspecialist TopPets biedt het winkelend publiek een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsproducten. Naast dit omvangrijke en speciaal geselecteerde winkelaanbod (220m2) heeft Dierspecialist TopPets ook nog eens 8000 artikelen online in de aanbieding. Online-bestellingen kunnen in de winkel worden opgehaald, maar kunnen ook worden thuis bezorgt.

Dierspecialist TopPets doet er alles aan om de consument zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het ontbreekt de bezoekers aan niets. Een enthousiast team van deskundige medewerkers staat altijd met raad en daad klaar. Met de 5 Dierspecialist-zekerheden als een vanzelfsprekende garantie: deskundig advies, een verantwoord assortiment, betaalbare producten en betrokken en servicegericht personeel.
De zekerheden van https://www.toppets.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016