Dierspecialist TopPets

Dierspecialist TopPets

Dierspecialist TopPets biedt het winkelend publiek een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsproducten. Naast dit omvangrijke en speciaal geselecteerde winkelaanbod (220m2) heeft Dierspecialist TopPets ook nog eens 8000 artikelen online in de aanbieding. Online-bestellingen kunnen in de winkel worden opgehaald, maar kunnen ook worden thuis bezorgt.

Dierspecialist TopPets doet er alles aan om de consument zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het ontbreekt de bezoekers aan niets. Een enthousiast team van deskundige medewerkers staat altijd met raad en daad klaar. Met de 5 Dierspecialist-zekerheden als een vanzelfsprekende garantie: deskundig advies, een verantwoord assortiment, betaalbare producten en betrokken en servicegericht personeel.

• M.A.P. Talboom Telgman

gewoon keurig gehandeld

• Sanne Stijnenbosch
    Geverifieerde klant van Dierspecialist TopPets

Zeer snelle levering, vriendelijke en nette bezorging!

• Hoe beoordeel je Dierspecialist TopPets?

• C. Roeten
    Geverifieerde klant van Dierspecialist TopPets

Duidelijk en snel geleverd.

• Sjanna ter Veen

Service

• Roy Markvoort

Vriendelijk en goede service

• Herma Pruiksma

Goede service!

• Evelien Sloterdijk
    Geverifieerde klant van Dierspecialist TopPets

Snelle levering en netjes verpakt, met leuke extra voor de hond!

• Annet Oostra

Zeer snelle bezorging.

• Lub Zwagemakers

Absolute aanrader!
    Ik werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling en deze werd ook binnen de beloofde tijd netjes geleverd. Tot mijn verassing zat er ook nog een cadeautje voor mijn lieve knagers bij, waar ze superblij mee zijn. Heel erg bedankt, jullie zijn geweldig!

• De knappe jongedame Linda Pluk
    Geverifieerde klant van Dierspecialist TopPets

Heel klantvriendelijk, super behulpzaam, goede en snelle service, altijd een lekkere attentie erbij voor je huisdier