
Diferza.nl
-
Ramona Van Amersfoort
Het product was op zich goed en geleverd op het afgesproken moment helaas was het bureau incompleet. Wij konden 1 van de 3 lades niet monteren omdat er geen rails en schroeven bijgeleverd waren. Wij kregen bericht dat ze het na zouden leveren of een oplossing zouden bieden. Dit was oo 23 november wij hebben nog niets gehoord dat is jammer.
-
F
We purchased this https://www.diferza.nl/product/commode-met-uitneembare-commode-set-met-4-lades-hoogte-110-cm-wit/
We have experienced a very poor quality product - wobbly, parts coming apart, wood cracking.
We still need the product for our baby, but it definitely does not work properly - we constantly have to tighten the screws and the furniture produces splinters which is dangerous for the baby.
We should have just kept our old MALM IKEA furniture, it was much better quality and much cheaper too.
We have requested a refund.Antwoord van Diferza.nlBedankt voor je bericht. Wij hebben je meerdere mails gestuurd! Dit is inderdaad niet de bedoeling en wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
-
Hoe beoordeel je Diferza.nl?
-
Joze
Snelle levering
-
DN
Plank gekocht, nooit geleverd. Krijg ik eerst te horen dat ik maar geduld moet hebben, daarna dat m'n bestelling zoek geraakt is en dat dat wel eens gebeurd. Vervolgens krijg ik een mailtje over een refund maar geen geld terug gestort. Nooit hier bestellen. Enorm slecht.
Antwoord van Diferza.nlBedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt en dit is zeker niet de bedoeling. Wij hebben je zo goed mogelijk geprobeerd te helpen via de mail. Hopelijk voelt het voor jou ook nu oké. Fijne avond!
-
Nick
Sneller reageren dan om 10 uur savonds zou al schelen. Ik heb mijn pakket nooit gekregen lag met de verkeerde track and trace op een locatie waarvan ik niet kon zien waar.
Antwoord van Diferza.nlHi Nick,
Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt met ons. Wij proberen zo snel mogelijk als dat wij kunnen te reageren en gelukkig is dit ook 's Avonds laat of 's Ochtends vroeg. De track en trace was zeker niet verkeerd, maar je pakket is verloren gegaan. Dit kan wel helaas weleens gebeuren. Hopelijk kun je dit voor jezelf afsluiten met de passende oplossing die wij hebben aangeboden! Ik wens je een hele fijne week toe! -
Frans Machielsen
Snelle levering
Antwoord van Diferza.nlHi Frans,
Bedankt voor je fijne review! -
Wendy Tiebosch
Snelle levering, mooi product, volledig zoals omschreven
Antwoord van Diferza.nlHi Wendy,
Super bedankt voor je fijne review!
-
Wietske Tjoelker
Artikel is ook zoals het er op de site uitzag. Prima!
Antwoord van Diferza.nlHi Wietske,
Bedankt voor je fijne review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
Ryan Balvers
Nog niks gehad
Antwoord van Diferza.nlHi Ryan,
Bedankt voor je review. Wij zijn druk aan het uitzoeken wat er aan de hand is met je pakket. Helaas kan dit wel eens gebeuren, maar proberen je zo goed mogelijk te helpen. Wij hebben je een mail gestuurd!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
Joris Rietveld
Prima
Antwoord van Diferza.nlHi Joris,
Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
Anoniem
Goed verpakt, mooi product, zeer tevreden!
Antwoord van Diferza.nlHi,
Bedankt voor je mooie review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
alie klompstra bulthuis
Waarom zit er geen retour bon in en kan ik jullie niet bereiken ik wil graag een retour ticket hebben
Antwoord van Diferza.nlHi Alie,
Bedankt voor je review. Een retour dien je aan te melden via onze site en dan ontvang je van de retour afdeling een label. Wij hebben je geholpen via de mail. Zou je wellicht je review kunnen aanpassen?
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
harrie meijwes
niets teklagen 👍👍👍👍👍😁 kan niet beter 100% goed....
Antwoord van Diferza.nlHi Harrie,
Bedankt voor je fijne review en veel plezier ermee!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza -
Jelle Faber
Prima
Antwoord van Diferza.nlHi Jelle,
Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Farhad Hamid
Geweldige servic goede kwalitiat
Antwoord van Diferza.nlHi Farhad,
Wat aardig van je. Hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Kim Moerkens
Goede service
Antwoord van Diferza.nlHi Kim,
Bedankt voor de moeite om een review te schrijven. Dit is erg fijn voor ons!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Marijke Veen van der
Snelle levering, mooi product.
Antwoord van Diferza.nlHi Marijke,
Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Mo Brinkman Zwolle
Snelle levering
Antwoord van Diferza.nlHi Mo,
Bedankt voor je fijne review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Don van der Hert
Goede service, kastje was beschadigd maar perfect en snel opgelost!
Antwoord van Diferza.nlHi Don,
Fijn dat je zo'n ervaring hebt gehad. Bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza
-
Janny Hijlkema
Prima levering
Antwoord van Diferza.nlHi Janny,
Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groeten,
Lindsey
Klantenservice Diferza