Diferza.nl

Diferza.nl

ONTDEK DE NIEUWSTE TRENDS OP HET GEBIED VAN WONEN, GADGETS, SPORT & VRIJE TIJD.
8,2

• Hendrik Woldering
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

Uitstekende service erg snel en correcte afwikkeling

Antwoord van Diferza.nl

Hi Hendrik! Wat een super review. Dit lezen we graag. Hartelijk bedankt!

• Violetta Snijders
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

Mijn product kwam in beschadigde verpakking. ook ontbraak product de nodige voorgefabriceerde schroefgatten waardoor volledige assemblage on hold was gezet. De klantenondersteuning van Diferza is voor mij aan de slag gegaan om probleem op te lossen en in de samenwerking met fabrikant heeft nodige onderdelen nagestuurd.

Hi Violetta,

Het klopt dat wij geen telefonische dienst hebben. Helaas door onderbezetting kunnen wij dit niet waarmaken. Gelukkig kunnen wij wel via de mail alle vragen beantwoorden., dit heb je alleen nog niet gedaan. Ik zou het fijn vinden als je reageert op onze mail, want alleen dan kunnen we je zo goed mogelijk helpen.

• Hoe beoordeel je Diferza.nl?

• Giulia
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

product was of poor quality and assembly not easy. One shelf cracked while assembling it

Hi!

Wat vervelend! Ik heb je vorige week een mail gestuurd om je zo goed mogelijk te helpen, helaas nog geen antwoord.

• ruud n s heera
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

Levering iets te lang en niet voor bestelling verteld.

Hi Ruud,
    Wij hanteren 1-2 werkdagen levertijd. Helaas lukt het streven niet altijd en is dit buiten onze macht. Onze excuses. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de bestelling.

• Martijn Olbertz
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

De artikelen zijn prima, echter niet op de (aangegeven) gewenste dag bezorgd.

Hi Martijn,

Fijn dat de stoelen in orde zijn. Wij proberen op de snelst mogelijke manier te leveren. Gelukkig was de bestelling sneller dan verwacht, maar jammer dat je hierdoor een 3 sterren review hebt gegeven. Veel plezier met je bestelling en nog een fijne avond!

• Nel Zuiderwijk

Top bezorgd.heel vriendelijke man ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘

Hi Nel,

Bedankt voor je review en heel veel plezier ermee!

• Johannes Greve
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

het was verzonden met dpd, ik was thuis echter naar het depot gebracht, ik heb het pakket met mijn fiets opgehaald, 30 kg!!!
    verder zat er een dubbele lat in het pakket, bijvoorbeeld drie keer a en 1x b in plaats van 2x a en 2x b. ik zal vragen of het als nog gestuurd kan worden.

Hi Johannes,

Jammer dat je een 1 sterren review geeft voor iets waar wij geen macht of invloed op hebben. Wij hebben geprobeerd je zo goed mogelijk te helpen waar het kon. Ik heb je een mail gestuurd, dus mocht je tijd hebben om te reageren dan hoop ik dat wij nog iets kunnen betekenen voor je.

• Rianne
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

Product ontvangen zonder beschrijving. Lijkt erop dat het al eerder verstuurd is geweest.
    Redelijke kwaliteit.

Hi Rianne,

Dat is vervelend. Is het product verder in orde? Want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoor graag van je zodat we het goed kunnen oplossen.

• Frank
    Review voor Diferza.nl

Nam na een jaar contact op over mijn stoel. Deze verzakte steeds met onbekende reden.

Kreeg keurig een nieuwe gasveer voor de voet en sinds dien geen problemen meer. Dat soort service verdient van mij een dikke pluim.

Daarnaast is de stoel hoge kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Hi Frank,

Bedankt voor je top review! Hier zijn wij heel erg blij mee. We helpen je graag en staan voor je klaar. Nog een fijne dag gewenst!

• Wietze De Boer
    Geverifieerde klant van Diferza.nl

Voor deze prijs had ik deze stevige kwaliteit niet verwacht. Snelle verzending en makkelijke montage doordat alles (op 1 plankje na) uitstekend was voorgeboord en duidelijke instructies.

Hi Wietze,

Dank je wel voor je review. Hier zijn wij blij mee. Veel plezier ermee!