Diferza.nl
-
M
Het product kwam te laat bijna 2 weken aan terwijl het aangegeven wordt 2 a 3 weekdag. Slecht bereikbaar via email en onbetrouwbaar. Wordt dingen belooft en gezegt en vervolgens wordt je genegeerd. Na 25 email hebben gestuurd krijg ik te horen dat ik telaat was met de aanmelding van de retour dat moet binnen 14 dagen aangevraagd worden. Terwijl ik het binnen een week de retour heb aangemeld. Product was voor mij niet meer van toepassing omdat het te laat is geleverd.
Antwoord van Diferza.nlBeste M,
Je hebt je bestelling op 29 januari geplaatst en de eerst volgende werkdag wordt deze verzonden. Helaas was er wat enige vertraging en hebben ze je bestelling op maandag 5 februari bezorgd. Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad. Stuur ons gerust een mail wij proberen altijd te helpen, ookal is dit buiten het retourtermijn. Wij vinden altijd wel een passende oplossing =)!
-
Noortje An
Mooi schoenenrek van bamboe, leuk kussentje erop, stevig.
Antwoord van Diferza.nlHi Noortje An,
Bedankt voor je fijne review! -
Hoe beoordeel je Diferza.nl?
-
Peter van der Tol
Er werden 3 dagen achter elkaar een deel van de bestelling geleverd
Antwoord van Diferza.nlHi Peter,
Wat jammer dat je dit zo vervelend vind!. Echter als je meerdere producten besteld, dan wordt dit gezien als een deelzending met verschillende track en trace code. Het kan dus zijn dat er verschillende leveringen zijn. Excuses dat je dit zo vervelend vind, helaas kunnen wij hier niets aan veranderen! -
Fiesta
Goed kwaliteit, en de prijs waard.
Antwoord van Diferza.nlHi Fiesta,
Bedankt voor je review! -
Julian Buckmaster
Well recieved and in super condition
Antwoord van Diferza.nlHi Julian,
Thank you for the feedback! -
Marijke Pulles/Terpstra
In elkaar zetten is
-
Edwin
We hebben eind november 2023 een paar kastjes besteld die voor ons toch niet de juiste zijn en begin december 2023 weer geretourneerd. Per email een bericht ontvangen deze retour na 14 werkdagen afgehandeld is. Echter na netjes gewacht te hebben (nog paar dagen langer geduld gehad), geen afhandeling of retourbedrag ontvangen.
Nu zijn we momenteel per email in 'gesprek' om e.e.a. terugbetaald te krijgen. Nog niet gelukt ondanks de toezeggingen per mail, hopelijk komt het morgen goed, anders..... wordt vervolgd.....gaat erg 'stroperig' allemaal.
Hier het (positieve) vervolg, na meerdere mails en beetje druk uitoefenen is vanmiddag het retourbedrag teruggestort op onze rekening. Dus het duurt allemaal ff maar al goed eind goed. Al zullen we hier nooit meer iets bestellen, dat is duidelijk geworden. @diferza; succes met de zaken. -
JCA Bastiaansen
goed en op tijd afgeleverd
-
Wim
Prima product en snelle levering
-
Karina Steenge
Bestelling niet geleverd
-
Iris
Precies zoals op de foto eigenlijk nog leuker dan verwacht!
-
M.J.A. Bresijn
Slechtste dropship bedrijf wat er is
-
Fatma Iyidogan
Geweldige service. Alles is netjes geleverd.
-
Michael
Op 4 december 6 hele leuke barkrukken besteld voor 770,95 euro. Direct een paar welkom mails met 'Hallo, bonjour, Hola! Nog eentje erachteraan met een bedankje voor de bestelling. 'Geweldig, super, Yessssss! Dan ga je dus nattigheid voelen. Dan denk je: hmmmm, die zijn enthousiast! Op 5 december: Michael, goed nieuws! Je bestelling bij Diferza.nl is verzonden. Hieronder staan je bestelgegevens ter referentie.
LET OP: Mocht je meerdere track and trace nummers ontvangen dan kan het betekenen dat je bestelling afzonderlijk van elkaar wordt geleverd.
Helemaal leuk! Kom maar op met die barkrukken! 5 dagen later geen track en trace code of verdere info. Mail verzonden met de vraag hoe en wat? Binnen 24 uur een reactie dat er een ticket aangemaakt is. Inloggen om te zien wat de status is.....onmogelijk! Dag later een reactie dat ze erachter aan gaan. 'Hartelijk dank voor je bericht. Goed dat je een bericht stuurt! ik ga hier gelijk achteraan.' Gaf een klein beetje vertrouwen. 2 dagen later: 'Wij zijn nog bezig met het onderzoek naar je pakket, maar denken dat je pakket helaas verloren is geraakt.
Wens je een nieuwe of een terugbetaling?' Heb gemeld dat ik graag mijn geld terug wil. Geen reactie. Gisteren nog een mail gestuurd met de vraag dat als mijn geld terug gestort is en ik de barkrukken nog een keer zou bestellen (ze zijn nou eenmaal erg leuk) hoe groot de kans zou zijn dat ze daadwerkelijk geleverd worden. Uiteraard ook geen reactie. Thx Lindsey. Telefonisch bereikbaar. Neuh. Valt onder een of andere website community die niet opneemt. Alles moet per mail. Of ik mijn geld nog terug ga zien? Werkelijk waar geen idee! Bezint eer ge begint......
Datum van ervaring: 13 december 2023
-
Jack De hoogh
Nog niks ontvangen
-
Ramona Van Amersfoort
Het product was op zich goed en geleverd op het afgesproken moment helaas was het bureau incompleet. Wij konden 1 van de 3 lades niet monteren omdat er geen rails en schroeven bijgeleverd waren. Wij kregen bericht dat ze het na zouden leveren of een oplossing zouden bieden. Dit was oo 23 november wij hebben nog niets gehoord dat is jammer.
-
F
We purchased this https://www.diferza.nl/product/commode-met-uitneembare-commode-set-met-4-lades-hoogte-110-cm-wit/
We have experienced a very poor quality product - wobbly, parts coming apart, wood cracking.
We still need the product for our baby, but it definitely does not work properly - we constantly have to tighten the screws and the furniture produces splinters which is dangerous for the baby.
We should have just kept our old MALM IKEA furniture, it was much better quality and much cheaper too.
We have requested a refund.Antwoord van Diferza.nlBedankt voor je bericht. Wij hebben je meerdere mails gestuurd! Dit is inderdaad niet de bedoeling en wij willen dit zo goed mogelijk oplossen.
-
Joze
Snelle levering
-
DN
Plank gekocht, nooit geleverd. Krijg ik eerst te horen dat ik maar geduld moet hebben, daarna dat m'n bestelling zoek geraakt is en dat dat wel eens gebeurd. Vervolgens krijg ik een mailtje over een refund maar geen geld terug gestort. Nooit hier bestellen. Enorm slecht.
Antwoord van Diferza.nlBedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt en dit is zeker niet de bedoeling. Wij hebben je zo goed mogelijk geprobeerd te helpen via de mail. Hopelijk voelt het voor jou ook nu oké. Fijne avond!
-
Nick
Sneller reageren dan om 10 uur savonds zou al schelen. Ik heb mijn pakket nooit gekregen lag met de verkeerde track and trace op een locatie waarvan ik niet kon zien waar.
Antwoord van Diferza.nlHi Nick,
Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt met ons. Wij proberen zo snel mogelijk als dat wij kunnen te reageren en gelukkig is dit ook 's Avonds laat of 's Ochtends vroeg. De track en trace was zeker niet verkeerd, maar je pakket is verloren gegaan. Dit kan wel helaas weleens gebeuren. Hopelijk kun je dit voor jezelf afsluiten met de passende oplossing die wij hebben aangeboden! Ik wens je een hele fijne week toe!