Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

• H wollerich

Alles ging prima

• Lizanne van der Linden
    Review voor Dijk webshops

Hele snelle en vooral vriendelijke service!

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Cor van Tongeren
    Review voor Dijk webshops

Goede afspraken en perfecte levering.

• van Dijk
    Review voor Dijk webshops

snel geleverd / mooie en goede kwaliteit

• H. Hupkes

• Antonie
    Review voor Dijk webshops

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan, verzending snel en mooi ingepakt (cadeau verpakking)

• Parisch

Snelle levering, vriendelijkheid

• Fred Brands
    Review voor Dijk webshops

super service, bestelling was niet compleet leverbaar en werd rechtstreeks vanuit de fabrikant geleverd. binnen 48 uur in huis, top.

• Rene
    Review voor Dijk webshops

Ze hadden precies het gereedschapje wat ik nodig had voor de prima prijs. Mijn aan de koop voorafgaande technische vraag werd heel goed en snel beantwoord.

• L. van den Bos

Snelle service, duidelijke uitleg