Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

Boerestreek 41
9247 CB Ureterp

E-mail: info@dijkwebshops.nl
Telefoon: 0512-301431

• MC
    Review voor Dijk webshops

Goede en vlotte levering.

• Coby Botter Fik
    Review voor Dijk webshops

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Marja de Joode
    Review voor Dijk webshops

Duidelijk ! Er is contact mogelijk zowel via e-mail als telefonisch! En de afhandeling was echt perfect! Complimenten!

• Jeroen
    Review voor Dijk webshops

Kwaliteit van het gereedschap is topkwaliteit. Handgemaakt en voor een redelijke prijs. Levering geschiedt snel en klantenservice is dik in orde.

• Istvan
    Review voor Dijk webshops

De producten zijn top (handgemaakt tuingereedschap van De Wit, Nederlands fabricaat) en de levering is supersnel.

• Gerard
    Review voor Dijk webshops

Fantastische kwaliteitsproducten die ook nog eens supersnel geleverd worden, echt een feestje!

• Stefan Pelders
    Review voor Dijk webshops

Supergoede service en goede producten

• Dick
    Review voor Dijk webshops

Goede en duidelijke site waar je snel je producten kunt vinden en een zeer snelle leveringstijd.

• Gh

Alles top

• Ger op de Kelder
    Review voor Dijk webshops

Zelfs bij twijfel is een telefonisch kontakt met een medewerker van de webwinkel mogelijk.