Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

Boerestreek 41
9247 CB Ureterp

E-mail: info@dijkwebshops.nl
Telefoon: 0512-301431

• Niek de Leeuw
    Review voor Dijk webshops

Snelle levering, het product (muizenvallen) heeft zichzelf binnen 1 dag al bewezen.

• Daan
    Review voor Dijk webshops

Zeer snelle levering. Heel goed verpakt. Artikel als omschreven op website.

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Gerrit Kosters
    Review voor Dijk webshops

Vriendelijke en behulpzame behandeling waarbij ook wordt meegedacht om tot een werkbare oplossing te komen. Alternatief product werd tegen dezelfde prijs geleverd als het bestelde product dat niet meer in het assortiment zat.

• John

Zeer klantvriendelijk

• Jacco

Snelle levering. Prima geregeld

• W Tielbeke
    Review voor Dijk webshops

Snelle levering, in prima staat ontvangen

• H.Dusseljee

snelle levering

• Bret
    Review voor Dijk webshops

Geen onzin op de site vermelden, graag originele verpakking MET handleiding Op tijd leveren.

Antwoord van Dijk webshops

door de drukte is het 1 dag later verstuurd en gewoon in originele verpakking zoals wij het van intersteel ontvangen. En door de drukte was de pakket bezorger om 18.30 uur bij u i.p.v voor 18 uur.
    Helaas hebben de pakket bezorgers het erg druk.
    Ook verkondigen wij geen onzin op onze site?

• Av

Prima service

• Gert van Duinen
    Review voor Dijk webshops

Degelijke service en snelle levering. Alleen maar lof.