Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

• P. De Graaf

Vlotte levering

• Martien
    Review voor Dijk webshops

Snelle levering, maar was nu niet nodig.

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Ton
    Review voor Dijk webshops

Goede service en snelle levering

• Inge
    Review voor Dijk webshops

Prachtig spul: mooi gemaakt en stevig.

• Hubert
    Review voor Dijk webshops

Prijs is goed en verzendkosten normaal

• Janneke

correcte en vlotte afwerking

• Frits
    Review voor Dijk webshops

Perfecte service. Goed telefonisch advies tbv bestelling. Supersnelle levering!

• Renate
    Review voor Dijk webshops

Snelle levering ,goed verpakt .
    Prijs ,kwaliteit liggen goed bij elkaar .
    Fijn tuingereedschap van de wit gekocht .

• Remco
    Review voor Dijk webshops

Goed informatie, snelle levering en als er problemen zijn worden deze snel opgelost.

• G van der Bliek

Snelle en correcte levering

• Jos
    Review voor Dijk webshops

Super s’middags om half vier besteld en de volgende morgen al in huis. En betere kwaliteit.

• J van Doesburg

Snelle en goede levering , 2 dgn na bestelling product in huis 👍

• Monique Bruisten
    Review voor Dijk webshops

Vriendelijke medewerker, door de verzending was het product gebroken, ze sturende zonder gedoe meteen een nieuw product

• Gerben Welling

Product was slordig ingepakt

Antwoord van Dijk webshops

Goedemorgen,

De vervoerder heeft inderdaad aangegeven dat het pakket is beschadigd geraakt onderweg. Dit bericht kregen we echter vandaag pas te zien door de feestdagen.
    Gelukkig dus niet slecht ingepakt maar onderweg beschadigd geraakt. Misschien wilt u uw review herzien. Ik hoop dat u hebt genoten van uw feestdagen en wens een een fijne dag toe.

Met vriendelijke groeten, Monique

• J. A. Weggemans
    Review voor Dijk webshops

Mooi produkt, goede website, snelle levering

• Huub
    Review voor Dijk webshops

Levering snel in huis met prima communicatie!

• T.Baarda
    Review voor Dijk webshops

Goede service; werd nagebeld om te vragen of de gebruiker van gereedschap rechts of linkshandig was.

• R. Knuistingh Neven
    Review voor Dijk webshops

Fijne prijzen, superservice. Blij mee!

• kamp

top en snel

• Hoppener
    Review voor Dijk webshops

De bezorging was prima, evenals de service. Ook was ik blij met de manier van verpakking. Geen idioot grote doos om een klein pakje.
    Alleen zou fijn zijn als er bij de verzending staat dat het een brievenbus pakketje is.
    Nu heb ik de hele middag van 12 tot 18 uur thuis gezeten voor niets. Het was bezorgd rond 16 uur zag ik later.

Antwoord van Dijk webshops

Beste Hoppener,

Ik begrijp dat het vervelend is dat u hebt zitten wachten op het pakketje. Wat fijn dat u het pakket wel 1 dag na verzending binnen hebt gekregen. Dat is in Sinterklaastijd ook wel eens anders. Wat betreft de melding dat het een brievenbuspakket is staat dat doorgaans bij de track and trace. Excuses dat u heeft gewacht op een brievenbuspakket.. Misschien kunt u nog aangeven waarom u de prijs/kwaliteit en de klantenservice en nazorg en garantie ook van minder sterren hebt voorzien.

Met vriendelijke groeten, Monique