Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

Boerestreek 41
9247 CB Ureterp

E-mail: info@dijkwebshops.nl
Telefoon: 0512-301431

• R. Slotboom
    Review voor Dijk webshops

Goede producten, alles heel snel geregeld.

• Ruud Elferink
    Review voor Dijk webshops

Het tuingereedschap wat ik besteld heb ziet er echt solide en goed uit. Ook fijn dat je een tekst kan laten graveren in het hout van de steel. Dat maakt het ook heel leuk om kado te geven.

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Rob
    Review voor Dijk webshops

Gemakkelijk te bestellen en betalen, product was zeer goed verpakt. Maandagmiddag besteld, (wegens COVID-19) donderdag thuisbezorgd.

• F.J.Sonnemans
    Review voor Dijk webshops

Duidelijk en goed beschrijvingen van de producten

• Dik

Snelle levering prachtige producten

• Edwin

Zou niet weten

• Jaap

Goede kwaliteit artikeken

• Casper
    Review voor Dijk webshops

Er worden echte ouderwetse qualiteitswinkels beheerd, waar produkten lokaal gemaakt worden. Het personaliseren van artikelen is hier en daar mogelijk. De winkels zijn zeer overzichtelijk en leveren vlot

• Leonard Pleij
    Review voor Dijk webshops

snelle en goede service, klantvriendelijk!

• Thijs

Goede en snelle afhandeling