Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

Boerestreek 41
9247 CB Ureterp

E-mail: info@dijkwebshops.nl
Telefoon: 0512-301431

Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Ronald Groeneveld
    Review voor Dijk webshops

Je wordt gelokt met gratis verzending. Maar bij het afrekenen brengen ze wel verzendkosten in rekening. Verzending is “gratis” vanaf €150

Schandalige praktijk !

Antwoord van Dijk webshops

Jammer dat u dit als gelokt heeft ervaren, Echter overal op onze webshop boven in naast de zoekbalk staat duidelijk vermeld dat verzenden boven de €150,- orderwaarde gratis is.
    Wij besteden veel zorg aan het deugdelijk inpakken en verzenden wat schade en klachten voorkomt.

Wij hopen u in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Jos Dijk

Dijk webshops.

• Henk van Gestel
    Review voor Dijk webshops

Super geholpen door Jitske, fantastische webshop snelle levering, top.

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• A.van Dijk.
    Review voor Dijk webshops

Snelle en zeer correcte levering , prima kwaliteit van het geleverde. Kortom TOP !

• j van Puffelen /Bakkeren.
    Review voor Dijk webshops

zeer tevreden keurig op tijd bezorgd. bedankt.

• S.Wilkens
    Review voor Dijk webshops

Makkelijk te bestellen, goede levering. Prima!

• Rene
    Review voor Dijk webshops

Super tevreden. Mijn foutieve (te grote TL lampen) werden snel omgeruild en binnen de week waren de juiste lampen binnen. Telefonisch contact en prima opgelost

• johan
    Review voor Dijk webshops

goede service en prima producten

• Roeloen

Alles prima verlopen

• Hans van den Toorn
    Review voor Dijk webshops

Mooie spullen voor een mooie prijs en ook nog eens razendsnel bezorgd.
    Chapeau voor Dijk Webshop.

• Rene
    Review voor Dijk webshops

Alles ging goed, alleen de bevestiging kwam in de spambox!