Dijk webshops

Dijk webshops

Wij leveren een ruim assortiment uit voorraad, zoals erf, tuin en stal toebehoren en verzorgingsmiddelen voor dieren daarnaast hebben wij een ruim assortiment installatie materialen.

Wij zijn gelegen aan de Boerestreek 41 te Ureterp, in het pand van Kluswijs. Voor de noordelijke provincies is onze winkel prima te bereiken via o.a. de A7.

In de winkel kunt u de gangbare producten bekijken en ook direct meenemen. U kan daarnaast ook altijd langskomen voor een vrijblijvend advies. Wilt u een bepaald product eerst zien voordat u overgaat tot het aanschaffen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat we een exemplaar voor u op voorraad houden.

Dijk Webshops BV.

Boerestreek 41
9247 CB Ureterp

E-mail: info@dijkwebshops.nl
Telefoon: 0512-301431
9,4

• kollumerkat
    Review voor Dijk webshops

Perfect passend vervangend onderdeel en snelle levering

• Bart
    Review voor Dijk webshops

Goede site, scherpe prijs en snelle levering

• Hoe beoordeel je Dijk webshops?

• Mw Jacobs-Biermans
    Review voor Dijk webshops

In totaal 2x een bestelling geplaatst, beide bestellingen snel bezorgd.

• Freddy

Snel en vriendelijk geholpen

• Arjen
    Review voor Dijk webshops

Duidelijke website, snelle service, goed verpakt. tevreden met product en service

• Jessica
    Review voor Dijk webshops

De enige webshop die het product had die ik zocht, dus heel blij dat zij dit verkopen. Alleen de verzendkosten zijn exorbitant hoog. Meer dan €10 voor een klein pakketje vond ik echt een tegenvaller.

Antwoord van Dijk webshops

Helaas kunnen we niet bij elke vervoerder onze lange lengtes versturen. Hierdoor zijn we gebonden aan deze kosten, ook voor de kleinere pakketjes, al begrijpen de zeker dat de kosten hoog zijn.

Monique

• Taeke
    Review voor Dijk webshops

Goed en degelijk product en snel geleverd

• G.J.

goed product

• Fantastische tuinschepjes.
    Review voor Dijk webshops

Na 10 tuinschepjes te hebben versleten die allemaal te zwak waren, hopen we met deze gesmede tuinschepjes een duurzame keuze te hebben gemaakt voor jarenlang tuinplezier.

Antwoord van Dijk webshops

Dat komt vast helemaal goed... En anders biedt de Wit een uitstekende garantie!

• Jos Vermeer
    Review voor Dijk webshops

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en goed verpakt.

• Wouter
    Review voor Dijk webshops

Uitstekend. Scherpe prijs, snelle verzending, topproduct!

• Geert

Snelle service.
    Product voldoet aan de hoge iwaliteits verwachting

• Gerrit Wunderink
    Review voor Dijk webshops

Goede service, zeer vriendelijk te woord gestaan, en nog tips over de mooie omgeving op de koop toe!

• Tevreden klant
    Review voor Dijk webshops

Goed advies duidelijk bestel proces en vooral
    Vriendelijk daarnaast goed geleverd

• Pascal

Zeer snelle levering

• Débora
    Review voor Dijk webshops

Had eerst gemaild voor advies welke schoffel(s) voor onze tuin. Direct een duidelijk en uitgebreid advies die ochtend. Begin middag bestelling geplaatst. Andere dag door een zeer aardige bezorger geleverd erg goed en slim ingepakt met een pak zaad erbij. Via mail bedankt en wederom meteen een berichtje terug. De schoffel… een soort van duivelstandje, werkt fenomenaal in onze zwaardere grond. Had ik 30 jaar eerder moeten hebben👌👌

• Jaap
    Review voor Dijk webshops

1e levering helaas pakket zoek. Na even bellen werd er al snel een nieuwe sloothaak verstuurd. Deze was volgende dag bezorgd. Vriendelijke verkoopster!

• John

Betrouwbaar en snellelevering

• Anja

snelle levering

• Renske
    Review voor Dijk webshops

Het product voldoet volledig aan de verwachting.
    Snelle en correcte levering.