Discostunter.nl

apparatuur voor DJ's
8,4

• P. 't Hardt
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Als een product niet (direct) leverbaar is, dit op de site zetten! Niet bij alles dat het op voorraad is en binnen 1 dag geleverd wordt, waarna blijkt dat het enkele weken duurt. Er werd een alternatief aangeboden, maar was wel een stuk duurder. Toch maar gedaan vanwege de tijd. Na bevestiging duurde het nog enkele dagen voor levering!

• Kapteijns
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Heldere communicatie met oog voor de klant

• Hoe beoordeel je Discostunter.nl?

• herman aarts

• Kees Sap

Heel goed

• Camping La Mayette Ludo Verheyden
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Mijn bestelling is goed aangekomen, een paar later dan eerst was voorzien maar dat kwam door een sorteerfout bij de transportdienst die het pakket moest afleveren. Desondanks heel tevreden, alles zorgvuldig verpakt tegen schokken bij het transport.

• RIK PIEPER

top

• Ton Voskuilen
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Er is maar één gedeelte geleverd

• Anoniem
    Review voor Discostunter.nl

Ze zijn direct behulpzaam met een probleem oplossing.
    Verstand van zaken hebben ze als je het probleem voor legt ze snappen direct waar je het over hebt ! en helpen oplossen zonder ook maar een probleem.Ik ben erg te Vreden hoe ze mij geholpen hebben. Zij hebben mij advies gegeven wat precies past bij mijn instrument . En qua service staan ze direct te woord geweldig!!!
    een warme douche!! De mobiele geluidsboxen laten zien met het instrument wat er aan gesloten kan worden , zodat de klant kan zien kan dat ook hun instrument versterkt worden!!