Discostunter.nl

• Cees Albers

Ging snel

• Kees Sap

Heel goed

• Hoe beoordeel je Discostunter.nl?

• Camping La Mayette Ludo Verheyden
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Mijn bestelling is goed aangekomen, een paar later dan eerst was voorzien maar dat kwam door een sorteerfout bij de transportdienst die het pakket moest afleveren. Desondanks heel tevreden, alles zorgvuldig verpakt tegen schokken bij het transport.

• RIK PIEPER

top

• Ton Voskuilen
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Er is maar één gedeelte geleverd

• Anoniem
    Review voor Discostunter.nl

Ze zijn direct behulpzaam met een probleem oplossing. Verstand van zaken hebben ze als je het probleem voor legt ze snappen direct waar je het over hebt ! en helpen oplossen zonder ook maar een probleem.Ik ben erg te Vreden hoe ze mij geholpen hebben. Zij hebben mij advies gegeven wat precies past bij mijn instrument . En qua service staan ze direct te woord geweldig!!! een warme douche!! De mobiele geluidsboxen laten zien met het instrument wat er aan gesloten kan worden , zodat de klant kan zien kan dat ook hun instrument versterkt worden!!

• rk basisschool de Bras
    Review voor Discostunter.nl

De service is ongekend vriendelijk en klantgericht. Voor onze school hebben we een geluidsinstallatie gekocht. Bij telefonisch contact kreeg ik een duidelijk advies welke aan te schaffen. Het apparaat werd de volgende dag al bezorgd. We hadden pech want er zat een storende brom in. Geen probleem voor Namec. Ik kreeg per mail een Post NL label voor verzending. Het appararaat werd gerepareerd afgeleverd met een omschrijving van de reparatie. Niets aan te doen , maar toch weer pech, de brom keerde terug. We zaten op de rand van garantie na een jaar. Voor Namec geen probleem. Het apparaat moet gewoon voldoen, volgens Namec. Zij hebben contact opgenomen met de fabrikant en kwamen tot de afspraak de geluidsapparatuur om te wisselen voor een nieuw exemplaar. Deze zal worden afgeleverd na een uitvoerige test. Tussendoor werd er nog telefonisch contact opgenomen om mij op de hoogte te houden van de aflevering en de vraag of nu alles naar wens is. Kortom: een super zaak die voor mij de warme douche krijgt! mvgr,. Jan van Kollenburg Geen verbeterpunten!

• Anoniem
    Review voor Discostunter.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Henk van Dam
    Review voor Discostunter.nl

Het geluid uit deze speakers is ideaal voor kleine feestjes en slaapkamer DJ`s. Absoluut een aanrader als je iets zoekt dat net iets professioneler is dan de speakers die je bij een standaard elektronica zaak kunt kopen. Dan even over deze webshop: Ik ben absoluut tevreden over de klantenservice en de gehele service van bestellen tot leveren. Ik wa

• Luuk van Harn
    Review voor Discostunter.nl

Goede duidelijke site, vragen worden snel beantwoord en niet al
    te duur. Een goede aanrader opzich!