Discostunter.nl

Lidmaatschap per 12-12-2022 stopgezet

8,4

• P. 't Hardt
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Als een product niet (direct) leverbaar is, dit op de site zetten! Niet bij alles dat het op voorraad is en binnen 1 dag geleverd wordt, waarna blijkt dat het enkele weken duurt. Er werd een alternatief aangeboden, maar was wel een stuk duurder. Toch maar gedaan vanwege de tijd. Na bevestiging duurde het nog enkele dagen voor levering!

• Kapteijns
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Heldere communicatie met oog voor de klant

• herman aarts

• Kees Sap

Heel goed

• Camping La Mayette Ludo Verheyden
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Mijn bestelling is goed aangekomen, een paar later dan eerst was voorzien maar dat kwam door een sorteerfout bij de transportdienst die het pakket moest afleveren. Desondanks heel tevreden, alles zorgvuldig verpakt tegen schokken bij het transport.

• RIK PIEPER

top

• Ton Voskuilen
    Geverifieerde klant van Discostunter.nl

Er is maar één gedeelte geleverd

• Anoniem
    Review voor Discostunter.nl

Ze zijn direct behulpzaam met een probleem oplossing.
    Verstand van zaken hebben ze als je het probleem voor legt ze snappen direct waar je het over hebt ! en helpen oplossen zonder ook maar een probleem.Ik ben erg te Vreden hoe ze mij geholpen hebben. Zij hebben mij advies gegeven wat precies past bij mijn instrument . En qua service staan ze direct te woord geweldig!!!
    een warme douche!! De mobiele geluidsboxen laten zien met het instrument wat er aan gesloten kan worden , zodat de klant kan zien kan dat ook hun instrument versterkt worden!!

• rk basisschool de Bras
    Review voor Discostunter.nl

De service is ongekend vriendelijk en klantgericht.
    Voor onze school hebben we een geluidsinstallatie gekocht. Bij telefonisch contact kreeg ik een duidelijk advies welke aan te schaffen. Het apparaat werd de volgende dag al bezorgd. We hadden pech want er zat een storende brom in. Geen probleem voor Namec. Ik kreeg per mail een Post NL label voor verzending. Het appararaat werd gerepareerd afgeleverd met een omschrijving van de reparatie. Niets aan te doen , maar toch weer pech, de brom keerde terug. We zaten op de rand van garantie na een jaar. Voor Namec geen probleem. Het apparaat moet gewoon voldoen, volgens Namec. Zij hebben contact opgenomen met de fabrikant en kwamen tot de afspraak de geluidsapparatuur om te wisselen voor een nieuw exemplaar. Deze zal worden afgeleverd na een uitvoerige test. Tussendoor werd er nog telefonisch contact opgenomen om mij op de hoogte te houden van de aflevering en de vraag of nu alles naar wens is. Kortom: een super zaak die voor mij de warme douche krijgt!
    mvgr,. Jan van Kollenburg Geen verbeterpunten!

• Anoniem
    Review voor Discostunter.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Henk van Dam
    Review voor Discostunter.nl

Het geluid uit deze speakers is ideaal voor kleine feestjes en slaapkamer DJ`s. Absoluut een aanrader als je iets zoekt dat net iets professioneler is dan de speakers die je bij een standaard elektronica zaak kunt kopen. Dan even over deze webshop: Ik ben absoluut tevreden over de klantenservice en de gehele service van bestellen tot leveren. Ik wa

• Luuk van Harn
    Review voor Discostunter.nl

Goede duidelijke site, vragen worden snel beantwoord en niet al
    te duur. Een goede aanrader opzich!

• B.
    Review voor Discostunter.nl

Goede communicatie Op de website zou in voorraad of niet in voorraad verduidelijkt kunnen worden met aantal in voorraad bij Namecshop en aantal in voorraad bij toeleverancier. Dit geeft een maximaal vertrouwen dat een betaald product ook daadwerkelijk geleverd gaat worden.

• Jeroen
    Review voor Discostunter.nl

Snelle en correcte afhandeling. Mail contact gehad, geen personeel gesproken. Mailwisseling was uiterst correct en na betaling was de bestelling binnen een dag binnen. Goed verpakt en volgens afspraak. Nee

• Emiel
    Review voor Discostunter.nl

Snelle reactie op de mails en aardige benadering naar klanten toe! Zeer goed bedrijf.

• Hilda
    Review voor Discostunter.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Lian
    Review voor Discostunter.nl

Wat een superservice! We hadden voor school zeer snel een mobiele geluidsset nodig: dinsdag besteld - donderdag speelde de muziek al op volle sterkte door de school. Marcel bedankt voor je advies en snelle reactie!

• Bert
    Review voor Discostunter.nl

Inmiddels enkele bestellingen bij de Namec shop gedaan.
    Snelle levering. Er werd voor mij een speciale set samengesteld voor meerdere draadloze microfoons.
    Deze wijkt af van de standaard set. Fantastisch mee geholpen door Marcel. Aan de technische vragen die ik had over de apparatuur werd steeds veel en ook veelvuldig aandacht besteedt. Ik voel me daardoor absoluut geen lastige klant.
    Chapoo, Namec shop. Jullie weten klanten te binden.