Divisoft

Divisoft

Waterontharders die werken! Geniet van zacht water, elke dag!

Lidmaatschap per 17-12-2023 stopgezet

9,5

• Marc Bouwmeester
    Review voor Divisoft

Waterontharder kapot geleverd, schuld van UPS, vervolgens een nieuwe opgestuurd gekregen (tot zover netjes), maar daarna geen contact meer mogelijk.
    Zowel niet over het retourneren van de oude waterontharder (5 x poging gedaan, zowel bellen als mailen helpt niet)
    Plaatsing lukte vervolgens niet en handleiding is niet duidelijk. Hulp gevraagd over plaatsing (via mail en via offerte), maar wederom geen reactie.
    We zijn nu 2 maanden verder, maar het is nog steeds niet gelukt om hem te installeren en de oude waterontharder staat nog steeds hier.

Voor een product van 895 euro vind ik de service en bereikbaarheid echt ontzettend slecht!
    Ik zou hier NOOIT meer iets kopen! Dikke 1 ster.

• Van der Meer
    Review voor Divisoft

Goed bereikbaar, waterontharder werkt goed. Zeker aan te raden.

• John
    Review voor Divisoft

Netjes en vlot geplaatst. Je merkt bijna direct al het verschil met de zachtheid van het water. Ook goed contact met de verkoper.

• a. van der Velden
    Review voor Divisoft

Prima plaatsing en goed contact gehad.

• Lennard de Vos
    Review voor Divisoft

Hier een Divisoft A12 gekocht. Werkt zeker naar behoren.

• Bern Bruinsma
    Review voor Divisoft

Aantal bedrijven voor waterontharders gesproken, Divisoft kwam bij mij het beste over. Goed te spreken over de werking van het apparaat.

• R. Meijer
    Review voor Divisoft

Nu sinds 2 maanden de waterontharder a12 van divisoft. Super blij mee ermee. Lang getwijfeld maar zou niet meer zonder willen. Hele huis is inderdaad gewoon kalkvrij.

• Nick Post
    Review voor Divisoft

Zeker een aanrader dit bedrijf, nette mannen die voor een schappelijke prijs de waterontharder leveren inclusief installatie!

• Bas V Boeren
    Review voor Divisoft

Dankjewel voor de snelle plaatsing mannen! Erg tevreden over het resultaalt.

• Pim Meulen
    Review voor Divisoft

Mooie plek hebben ze uitgekozen voor de plaatsing en het apparaat werkt prima.

• Arnout Sterk
    Review voor Divisoft

Drie weken voor het eerst contact gehad met Divisoft. De waterontharder staat er inmiddels nu een week dus dat ging mooi snel. Erg te spreken tot nu toe over de service, ik had met een vriendelijke jongeman gesproken die mij alles goed kon uitleggen.

• Ryan P
    Review voor Divisoft

Dank voor het snelle plaatsen. Kalvrij wonen bevalt prima.

• Nick Rinsema
    Review voor Divisoft

Scherpe offerte ontvangen vergeleken met andere aanbieders. om deze reden voor divisoft gekozen. Dank voor de waterontharder.

• Elias Hoogedijk
    Review voor Divisoft

Heel goed geholpen door divisoft. We zochten een waterontharder om geplaatst te laten worden in Amsterdam. Binnen 10 dagen staat die er. Na ongeveer een maand nog steeds tevreden over.

• Gaby Vogel
    Review voor Divisoft

Goed advies gekregen en een stuk goedkoper dan andere bedrijven waarvan offertes waren ontvangen.

• Kaj de Boer
    Review voor Divisoft

Eerlijke prijs en een snelle plaatsing!

• Joris Den Oever
    Review voor Divisoft

Snelle plaatsing en een eerlijke prijs