Divoque
Divoque is een stijlvolle kledingwinkel met kleding voor iedereen, 'Fashion For Everybody' is dan ook de slogan van Divoque. Gelegen in winkelcentrum Kronenburg Arnhem bieden wij stijlvolle kleding aan voor scherpe prijzen.

Voor dames hebben wij een zeer ruim assortiment aan vele verschillende kledingsoorten, ook bieden wij enkele merken aan voor lage prijzen. Voor Heren hebben wij een assortiment aan T-shirts, broeken, jassen, zwembroeken, blouses, polo's, extra grote maten en bieden wij diverse merkkleding aan voor scherpe prijzen.

Voor kinderen zijn wij de exclusieve verkoper in Nederland van de AB Lifestyle KIDS SALE. Stijlvolle kinderkleding in vele verschillende soorten, stijlen en maten voor zeer scherpe prijzen!

Divoque is vanaf het heden ook online actief. Dus shop de leukste dames- , heren-, en kinderkleding nu online bij Divoque. Of bezoek ons op onze vestiging gelegen in winkelcentrum Kronenbrug Arnhem.
De zekerheden van https://www.divoque.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020