Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Verkoop van sport kaarten, printables, posters, stickers, etc.
8,5

• Sanne
    Review voor Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Ahh Zulke leuke kaarten! Ik heb de basketbal serie besteld en die waren na 2 dagen binnen! Ik ben er erg blij mee. Voor volgende verjaardagen bestel ik hier graag nog meer kaarten

• rianne Beertema
    Geverifieerde klant van Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Ik heb mijn bestelling op tijd gedaan. Op vrijdag 21-4 bericht: kaart verzonden. Op dinsdagochtend 25-4 nog geen kaart ontvangen. Het kind voor wie de kaart was, heeft hem niet op tijd ontvangen.

Antwoord van Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Beste Rianne, Wij vinden het erg jammer dat de kaart niet op tijd is aangekomen. Al onze bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt. Daarna zijn wij afhankelijk van de verzending via Post.nl en dit kan nog al eens variëren helaas. Direct na de ontvangst van deze recensie hebben wij contact met jou opgenomen en zijn wij jou tegemoet gekomen om de teleurstelling iets te verzachten. Wij hopen dat dit een schrale troost kan zijn voor het te laat ontvangen van jouw bestelling. Mocht je kiezen voor een volgende bestelling, dan helpt het ons als je bij de opmerkingen aangeeft wanneer je de bestelling uiterlijk nodig hebt, dan kunnen wij aangeven of wij hieraan kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten, Karen (Sportpostcards.com)

• Hoe beoordeel je Doe Het Beter BV - Sportpostcards?

• Silja Bresser
    Review voor Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Super leuke & originele spullen!

• Nils-Anders Gruben
    Review voor Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Hele fijne shop, goede kwaliteit spullen en tijdige levering. Er wordt snel gereageerd, en meegedacht. Zeker een aanrader.

Antwoord van Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Dankjewel Nils! Fijn dat de producten je goed bevallen!

• Kelly de Vos
    Review voor Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Altijd leuke spulletjes en supersnelle service! Regelmatig uitgebreid met nieuwe leuke artikelen, ben alweer benieuwd naar het volgende! 🥰

Antwoord van Doe Het Beter BV - Sportpostcards

Dankjewel Kelly! Binnenkort komen er nieuwe Aerial Silk producten op de website ;-).