Dogzoo
Online kwaliteit hondenwinkel met ruim 7000 artikelen uit voorraad leverbaar.

Van voer tot spel, je vindt het op Dogzoo.nl
9,4
Filter 239 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 162 met beschrijving

• Karin

Waterblazer/Föhn

• Carine
    Geverifieerde klant van Dogzoo

zeer tevreden over hun aanbod in het kwalitatieve spel voor hond & kat. Daarnaast ook voor vogels, enzv. Zeer tevreden over hun service. Ik BEVEEL hen zeker aan.

• Hoe beoordeel je Dogzoo?

• Lenie Mohanlal
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Goede prijs en vlot en netjes verstuurd

• Cathy Goethals
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Snelle levering, cadeautjes bijgekregen. Heel leuk dat je er ook nog een speeltje bijkrijgt. Leuke attentie. Zeker voor herhaling.

• Kira De Smidt
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Leuke prijs, snelle verzending en topproduct

• JolH
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Veel artikelen voor goede prijzen. Vaak kortingen en altijd snelle levering

• Karin Knaap
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Product was lang onderweg, dat kwam door de bezorgingsdienst. In de verkeerde regio bezorgd aanvankelijk.

• Anna Heuvelman
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Vorige week de haarverwijderaar binnen gekregen. Wat een topproduct!! Nog niet eerder had ik zo'n goede borstel die de haren zonder problemen van bv de bank haalde! Had ik deze maar eerder gehad!

• Daniëlle
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Dogzoo heeft hele mooie intelligentie puzzels voor honden, maar ook voor katten. Mijn grote rode kater vind het zo leuk om hiermee te spelen en hij leert snel.

• Wendy
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Niks op aan te merken, er zat zelfs wat lekkers bij voor m'n hondje!

• Ann Gardner
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Arrived a little late but could be because of Christmas holidays, but product really good 👍

• Emmy
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Wij hebben voor kerst een bestelling gedaan (23/12). Op dit moment is de bestelling nog steeds niet aangekomen bij de bezorgdienst (2/1). Mij werd gevraagd om een review te schrijven, met de vraag om een positieve review te schrijven om toekomstige klanten een realistisch beeld te geven. Eerst wilde ik niet perse een review schrijven en rustig wachten, met de feestdagen kan het langer duren, alle begrip daarvoor. Als mij dan wordt gevraagd om een POSITIEVE review voor een REALISTISCH beeld, gaat er wat fout (aangezien het toch nog niet zo soepel loopt), vandaar toch even mijn review.

• Anna Heuvelman
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Leuke spullen gevonden voor de vogels in de tuin. Prima service en op tijd geleverd!

• Colette’s Dog Support
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Overzichtelijke website, ruim aanbod en vriendelijke klantenservice

• Gelukkige winactie winnaar !!
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Ik had mee gedaan aan een winactie via instagram en ik was de gelukkige winnaar. Ik heb de Blond Amsterdam koektrommel en hart bord besteld van de Catlover lijn. Het was goed verpakt en heel aangekomen. Ben er erg blij mee.

• Joanne van Ree

Snelle service!

• Muriel Bombaert

Super

• Annie Blom
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Goede en snelle levering. De waterblazer was goed ingepakt.

• Annelies
    Geverifieerde klant van Dogzoo

Goede service. Zelf iets fout gedaan werd keurig opgelost en kreeg zelfs meer service als gevraagd of verwacht.

• Sonja

Snelle levering. Top product. Zeer tevreden