Dokieshop
Bij Dokieshop bestel je voordelig alles wat je nodig hebt voor je huisdier. Van voer tot verzorgingsproducten, voor zowel je hond, kat, vis, cavia als schildpad: met ons aanbod van ruim 12000 producten ben je bij ons altijd aan het goede adres. Geniet van ons uitgebreide assortiment aan kwaliteitsproducten en topmerken.

Bij Dokieshop werken we online, dat scheelt in de kosten, en dat kan je merken aan onze scherpe prijzen. Doe er je voordeel mee. Voor onze klanten streven we als webwinkel naar optimaal winkelgemak. Bestel op werkdagen voor 16:30 uur, en ontvang je zending de volgende dag al thuis.

Kan je iets niet vinden, of heb je een vraag over een product? Onze klantenservice staat je graag te woord.
Huisdierbenodigdheden, Online Dierenwinkel
De zekerheden van https://www.dokieshop.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021