Doll.shop

Doll.shop

Doll.shop levert hoogwaardige sekspoppen van bekende merken, zoals WM doll, Firedoll en DutchDoll.
sexpoppen sexdolls lovedolls
9,6
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

Taal

• Ed

Prima service

Antwoord van Doll.shop

Hoi Ed,

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review!

Groetjes,

Rebecca van Doll.shop

• Andre
    Review voor Doll.shop

Communicatie was super! Levering was snel!

Antwoord van Doll.shop

Hoi Andre,

Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met je aankoop!

Groetjes,

Rebecca van Doll.shop

• Hoe beoordeel je Doll.shop?

• Drift Wolf Gaming (op Youtube)
    Review voor Doll.shop

Perfecte communicatie. Geweldige artikelen en mega goede prijzen!

• Ron
    Review voor Doll.shop

2020 de eerste twee poppen gekocht en dat was mij goed bevallen.
    Nu weer drie poppen besteld. 1 was niet goed en dit is netjes opgelost.

• J
    Review voor Doll.shop

Supersnelle levering. Prachtig mooie pop! Met leuke extra verrassingen. Heel blij mee!

• Pieter
    Review voor Doll.shop

Goede service alleen werd wat ik besteld had iets te snel geleverd 😄

• Jan Doldersum
    Review voor Doll.shop

Voor de prijs een zeer goede pop. Deze lijkt precies op het Firedoll Zora model met iets andere make-up. Zeer realistisch, bloedmooi en veel zachter materiaal dan Dutchdoll en een volwassen uiterlijk. XS kleding ligt hier nog van een andere pop en dit zit lekker strak bij het zandloper figuurtje van deze 166cm c-cup Firedoll. Gewrichten bewegen redelijk soepel en blijven ook mooi in positie bij standjes. De gel-borsten geven een meer realistische beleving. Het gewicht is wel een dingetje. Deze Doll is zwaarder in vergelijking met WM 166 cm Doll. Echter dit 166 cm firedoll model is ook iets voller. Desalniettemin zou ik de makers van fire-doll willen aansporen om gewichtsreductie toe te passen en naast de snelkoppeling voor het hoofd ook een standaard schroefkoppeling mee te geven. De extra meegeleverde pruiken zijn dan weer een aangename welkome verrassing. Deze pop is een ideale afwisseling met de online dates. Daarnaast hebben al die vriendinnen van mij lades vol met seksspeeltjes voor hun seksueel genot. Maar eerlijk gezegd is het uiterlijk van deze Firedoll een behoorlijk stuk mooier dan al die echte meiden!

• N
    Review voor Doll.shop

Snelle reactie op per mail gestelde vragen; goede, correcte afhandeling met positief resultaat toen het geleverde product een beschadigingetje had.

• P.
    Review voor Doll.shop

Eerst voor Yara gekozen. Echter is daarmee iets niet helemaal goed gegaan. Bij de pakketdienst de benen genomen. Na enkele emails en contact voor info wat te doen toch voor Safira gekozen. De reis naar Zwolle gemaakt en had ook direct de mogelijkheid om ter plekke te kunnen kijken hoe ze eruit ziet.
    Mijn eerste doll, dus geen vergelijkingsmateriaal. Vond haar mooier dan verwacht. Ook haar huid is donkerder, dan op de foto is te zien.
    De aanschaf is spontaan ontstaan en een zoektocht naar een mooie doll heeft wat voeten in aarde. Uiteindelijk voor Loveish gekozen door de vele handige blogs. Een daarvan is waar je kleren aanschaft. Ineens zit je middenin de aanschaf van mooie lingerie, jurkjes, shampoo voor huid en haar, juwelen. etc.
    Me nooit bedacht de aanschaf van, het aankleden, kijken hoe het staat, het weer uitkleden zoveel fun met zich meebrengt. Eigenlijk kun je nu je stoutste dromen waarmaken en leuke setjes aanschaffen, mee spelen, als een soort barbie voor volwassen. Meteen ook extra ogen aangeschaft en bij Safira extra pruiken gekregen en je kunt je dame in iemand anders transformeren.
    Super blij met de uitstekende service van Loveish en de info welke ze je geven.

• D.
    Review voor Doll.shop

Al mijn vragen werden snel en positief beantwoord en de bestelling werd snel en goed geleverd. Klantenservice is heel beleeft en vriendelijk.

• C.
    Review voor Doll.shop

Goede prijs kwaliteit, uitstekende communicatie en betrouwbaar.

• R.
    Review voor Doll.shop

Grote keuze. goede service.

• S.
    Review voor Doll.shop

Het zijn mooie prijzen en de service is ook goed

• B.
    Review voor Doll.shop

Vriendelijke klantenservice en reageerd snel.

• J.
    Review voor Doll.shop

Mooier nog dan de foto's ,haar lichaam is perfect, haar gezicht zo mooi mooier ,dan de foto's!!
    Voelt echt super geweldig echt,van buiten en van binnen !
    Super geweldig geholpen, goede uitleg zeer goede service, torso is goed op te bergen ,niet te zwaar.
    En voelt echt!!!!! als een droom meisje!!!

• J.
    Review voor Doll.shop

Zeer goede service en de kwaliteit van de producten zijn uitmuntend. Altijd goed bereikbaar!

• marco van lokven
    Review voor Doll.shop

enorm goede service diverse extra optie's mogelijk na enorm snel en prettig contact. na betaling was een afspraak nog dezelfde dag gemaakt om haar op te kunnen halen.
    ook de doll van perfecte kwaliteit
    kortom een aanrader en kom er zeker vaker terug

• E.

Perfecte service!!
    Een aanrader

• M.
    Review voor Doll.shop

Twee dolls bij Loveish besteld. De eerste doll Isabella had een perfecte body, gemaakt van zachte TPE. De handen en voeten waren in vergelijking met een andere doll die ik reeds in mijn bezit had van een andere website, veel beter qua kwaliteit. Ook mijn tweede doll overtreft mijn verwachtingen. Een nog realistischere (Yara) doll met een nog betere bewegelijkheid en echtheid van handen en voeten, en een mooi achterwerk. Loveish houdt rekening met je wensen en je kunt zo wat 24/7 bereikbaar. Gewoon TOP !

• R.

Goede service toppie