Domoticahouse
Domotica House is de plek voor het vinden van alles op het gebied van huis automatisering, zowel in uw bestaande woning als in een nieuwe woning. We hebben oplossingen op basis van draadloze systemen zoals Klikaanklikuit, Xcomfort, Easyclick, Fibaro maar ook bedrade oplossingen zoals KNX.
U kunt bij ons terecht voor onderdelen, maar ook voor totaaloplossingen.
Domoticahouse is onderdeel van Geodox. Binnen Geodox vallen ook de volgende shops: Geocachingshop.nl, Maxpeditionshop.eu, Geodox-Outdoor.nl, Mijneigenstempel.nl en Gira-Kopen.nl
9,1
Filter 1369 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 820 met beschrijving

• FA Verbon
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Snelle levering en mijn eigen foutje professioneel en snel opgelost.

• H.J. Bolduan
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Snelle levering en goede service.

• Hoe beoordeel je Domoticahouse?

• Ed
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Goede prijs, snelle levering, prima

• Samir Ben Ahmed
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Goed geholpen nadat het product niet goed werkte (gedeeltelijk door mijzelf om eerlijk te zijn). Snel een nieuwe ontvangen en nu werkt alles naar tevredenheid. Top service!

• rudy dwars
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Een sensor besteld bij hun maar de gegevens kloppen niet waardoor ik een verkeerde sensor heb ontvangen.
    Het bedrijf regelde daarna keurig een retourlabel en stuurde de goede sensoren alsnog. Prima zo.

Beste Rudy,

Na overleg is inderdaad duidelijk geworden dat er verkeerde sensoren geleverd zijn door een foutje in het typenummer op onze website. Dat hebben we inmiddels herstelt en zullen een retourlabel aanleveren waarmee de geleverde sensoren geretourneerd kunnen worden en we de juiste alsnog kunnen leveren.
    Mijn excuses voor de vergissing.

Vriendelijke groeten,

Willem-Jan Verberne

• Heiko v V
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Mijn product is er nog niet want ik heb mijn Bestelling via via moeten doen omdat ze niet naar Switzerland willen leveren !! Ik ben daar ook zeer ontevreden over!

Antwoord van Domoticahouse

Helaas kunnen wij, als bedrijf, niet naar Zwitserland leveren door milieu en afval regelgeving voor electronica.

• Sam
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Mooi prijzen en goede dienstverlening!

• Rob
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Opzoek in de wirwar van de nieuwe lampen kwam ik hier. Ik deed een verkeerde bestelling. Geen probleem ik stuurde ze terug en na een goed advies bestelde ik de juiste.

• Diederik Doll
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Zeer goede webshop, vriendelijk personeel

• Daan Aagten
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Top! Twee keer knipperen met de ogen en de bestelling was er al.

• MP Knol
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Goede spullen voor een beschaafde prijs. Wel jammer dat op de site nergens vermeld stond dat men op vakantie / afwezig was en zaken pas een week later werden opgepikt. Ik had geen haast, maar als je iets bestelt dat op voorraad is verwacht je geen dikke week levertijd.

Antwoord van Domoticahouse

We waren inderdaad een aantal dagen afwezig wat zichtbaar was in - en boven de winkelwagen alsmede bovenaan de site. Het is jammer dat u dat gemist heeft.

• Joost VDW
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Goed advies en hulp bij aankoop, zeer vlugge en goede communicatie, snelle verzending en perfecte verpakking en tenslotte een goede prijs. Over het product: zeer stille motoren en zelf gemakkelijk te installeren en te verbinden met afstandsbediening.

• Benny Kroon
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Levering goed op tijd, goed product ook!

• Ruben

Fijne klantenservice en advies

• Joop Groenewold
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Snelle levering! Product prima.

• Karel
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Prima service, snel en goed.

• Eddy De Leeuw

Snelle levering, goede service

• Peter Claes

Heel behulpzaam. Snelle reactie. Zeer correcte service

• Rolando
    Geverifieerde klant van Domoticahouse

Jullie maken gebruik van DPD. Deze koerier levert nooit op tijd. Zelfs vandaag nu jullie een tevredenheidsonderzoek doen is het pakket nog niet beschikbaar om opgehaald te worden. Vrijdag zou het volgens DPD er al komen maar ik moest wachten op een afhaaltijd. De e-mail kreeg ik vervolgens ook op zaterdag en nu ook weer op dinsdag. Waardeloze dienst! Ik kan jullie product dus nog niet beoordelen maar wel de koeriersdienst die jullie gebruiken…..zucht. DPD….

Hallo Roland,
    Ik zie dat het servicepunt wat je gekozen heeft, beperkte openingstijden heeft en maandag gesloten is.
    Helaas is het vrijdag door drukte niet gelukt om op tijd te leveren waardoor het automatisch doorschuift naar dinsdag.
    Ik heb even met DPD gebeld, en het staat vandaag voor uitlevering op het servicepunt.
    Excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groeten,

Willem-Jan Verberne