DomusNaturae.nl

DomusNaturae.nl

webshop voor natuurlijke voedingssupplementen.
9,0
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• ronald van stam
    Review voor DomusNaturae.nl

ja en het werkt

• Cees

Snel en goed verpakt.

• Hoe beoordeel je DomusNaturae.nl?

• Paula
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Ik gebruik de pleisters nu 14 dagen en merk duidelijk verbetering. Ik gebruik ze voor RLS ( onrustige benen). De reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is dat de verzending 3 dagen duurde.

Antwoord van DomusNaturae.nl

Beste Paula, dank voor je positieve reactie. Helaas zijn wij niet verantwoordelijke voor het verzenden, dat is post.nl Die levert traag en raakt ook nog eens ontzettend veel post kwijt...

• Hedwich

Werken uitstekend

• Rob
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Snelle service , goede voorlichting en ruim assortiment

• Wouter
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Deze pleisters werken erg goed tegen mijn neuropatische pijn! Hiermee hoef ik ook geen smerige olie in te nemen.

• Martina
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Pleisters snel geleverd en doen wat er gezegd wordt top

• Josien
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Snelle levering, eenvoudig in gebruik. Helaas na 2 dagen hartkloppingen, pijn op de borst, misselijk, duizelig etc. Dosering voor mij veel te hoog om mee te starten. Nu druppels besteld en dat gaat een stuk beter.

Beste Josien,
    Dank voor je reactie. De dosis en werking verschilt per mens. TIP: Je kunt eventueel ook de pleisters in 2 of 4 delen knippen, waarmee je de dosis ook kleiner maakt. Wellicht dat dit beter voor je werkt?

• Adriette
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

Goede communicatie levering was traag.

Beste Adriette,
    Wij sturen de bestellingen altijd direct dezelfde dag af. Helaas komt het geregeld (±15%) voor dat bij post.nl de enveloppen met de samples kwijt raakt...

• Katinka
    Geverifieerde klant van DomusNaturae.nl

De eerste set kwam niet binnen gebeld en dag erna gelijk nieuwe in de bus.snel geleverd en sindsdien ik het gebruik slaap ik weer fijn!Echt een aanrader.top product.