DomusNaturae.nl

DomusNaturae.nl

webshop voor natuurlijke voedingssupplementen.

Lidmaatschap per 13-03-2024 stopgezet

9,1
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Minoushka Mastenbroek
    Review voor DomusNaturae.nl

Goede service, vriendelijk en zeer goede producten.

• Juul
    Review voor DomusNaturae.nl

Goede snelle levering, goed product en duidelijke info.

• ronald van stam

ja en het werkt

• Cees

Snel en goed verpakt.

• Paula
    Review voor DomusNaturae.nl

Ik gebruik de pleisters nu 14 dagen en merk duidelijk verbetering. Ik gebruik ze voor RLS ( onrustige benen). De reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is dat de verzending 3 dagen duurde.

Antwoord van DomusNaturae.nl

Beste Paula, dank voor je positieve reactie. Helaas zijn wij niet verantwoordelijke voor het verzenden, dat is post.nl Die levert traag en raakt ook nog eens ontzettend veel post kwijt...

• Hedwich

Werken uitstekend

• Rob
    Review voor DomusNaturae.nl

Snelle service , goede voorlichting en ruim assortiment

• Wouter
    Review voor DomusNaturae.nl

Deze pleisters werken erg goed tegen mijn neuropatische pijn! Hiermee hoef ik ook geen smerige olie in te nemen.

• Martina
    Review voor DomusNaturae.nl

Pleisters snel geleverd en doen wat er gezegd wordt top

• Josien
    Review voor DomusNaturae.nl

Snelle levering, eenvoudig in gebruik. Helaas na 2 dagen hartkloppingen, pijn op de borst, misselijk, duizelig etc. Dosering voor mij veel te hoog om mee te starten. Nu druppels besteld en dat gaat een stuk beter.

Beste Josien,
    Dank voor je reactie. De dosis en werking verschilt per mens. TIP: Je kunt eventueel ook de pleisters in 2 of 4 delen knippen, waarmee je de dosis ook kleiner maakt. Wellicht dat dit beter voor je werkt?

• Adriette
    Review voor DomusNaturae.nl

Goede communicatie levering was traag.

Beste Adriette,
    Wij sturen de bestellingen altijd direct dezelfde dag af. Helaas komt het geregeld (±15%) voor dat bij post.nl de enveloppen met de samples kwijt raakt...

• Katinka
    Review voor DomusNaturae.nl

De eerste set kwam niet binnen gebeld en dag erna gelijk nieuwe in de bus.snel geleverd en sindsdien ik het gebruik slaap ik weer fijn!Echt een aanrader.top product.

• Heleen Beij
    Review voor DomusNaturae.nl

Vanaf dag 1 zeer goed geslapen en dat na een paar jaar aanklungelen met middelen die niet werken! Ik ben er erg blij mee. Prima product.

• Edith
    Review voor DomusNaturae.nl

Ik heb de pleiters gekocht voor mijn opvliegers s nachts. Ik merk totaal geen verschil. heel jammer, ik had er veel van verwacht.

Antwoord van DomusNaturae.nl

Beste Edith, jammer om te horen dat het voor jou niet werkt. Wij hebben tot nu toe enkel positieve reacties (niet iedereen wil dit overigens online delen). Wellicht dat je een hogere dosis CBD nodig hebt, want het endocannabinoide systeem (ECS) en daarmee cannabidiol (CBD) hebben invloed op jouw klachten. Wellicht heeft jouw ECS een hogere dosis nodig voor een duidelijker effect. Wellicht is dat nog de moeite waard om mee te experimenteren.

• Mark
    Review voor DomusNaturae.nl

Ik sliep heel slecht en heb allerlei middelen geprobeerd en via-via werd de CBD pleisters mij aangeraden. Ik was best wel sceptisch, want ik had als eens CBD olie gebruikt en dat had niet veel effect. Ik ben blij dat ik het toch heb geprobeerd, want bij de 1ste pleister sliep ik al als een roosje! Gebruik ze nu ruim 14 dagen en ben er ontzettend blij mee. Echte aanrader voor iedereen die slaapproblemen heeft!

• Tanya
    Review voor DomusNaturae.nl

43 jaar en al in de overgang met daarbij mega opvliegers en 2 kleine kindjes... dat valt niet mee kan ik je vertellen... ik kreeg de tip om voor de opvliegers deze pleisters te gaan gebruiken.. ik was wat sceptisch. .. maar ik ben het gaan proberen. 1 op mijn buik geplakt... tót mijn verbazing... mijn opvliegers werden met veel minder.. en als er wel 1 opkwam kwam ie zeker niet tót zijn piek en appte gelijk weer weg. Ik gebruik ze nu 3 weken elke dag.. ik heb nu helemaal geen opvliegers meer! Ik raad deze pleisters iedereen die in de overgang zit en last heeft van opvliegers dan ook echt aan.. ik ben er in ieder geval super blij mee!

• Luc
    Review voor DomusNaturae.nl

Lange tijd had ik te kampen met slapeloosheid en gevoelens van stress en depressie. Ik werd gewezen op CBD en hoorde veel positieve verhalen. Ik besloot het te proberen en bestelde pleisters. De bezorging was snel en adequaat. Ik slaap nu veel beter en voel me opgewekter en meer uitgerust. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

• Jan
    Review voor DomusNaturae.nl

Sinds het gebruik van de pleisters, 90% minder last van pijntje hier of pijntje daar en dat op mijn leeftijd van 79 jaar.
    Klus er weer heerlijk op los.

• Angelique
    Review voor DomusNaturae.nl

Heel tevreden, pleisters blijven goed zitten als het moet maar laten zich ook pijnloos verwijderen. Plak ze direct op zere plek voor beter resultaat

• Jacqueline
    Review voor DomusNaturae.nl

Ik gebruik ze nu ongeveer 3mn..
    Slaap wel beter ben inmiddels pijnstillers af ..moet nog even afwachten of dit zo blijft..maar voorlopig heb ik er wel baat bij