Doorsafe.nl

Doorsafe.nl

Doorsafe is een webshop gespecialiseerd in de verkoop van camera deurbellen.
9,1
Filter 221 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 220 met beschrijving

Taal

• Eddy
    Review voor Doorsafe.nl

Goede prijs en werkelijk alles inbegrepen, batterijen, 2 sd opslagkaartjes, 3 stroomadapters...
    Werkt bij ons perfect waar nodig
    Post.nl daarentegen heeft mijn pakket pas na een week geleverd, na tussenkomst van door-save

• J. Grienden
    Review voor Doorsafe.nl

Ze hebben een hele goede oplossing voor een deurbel met 2 knoppen die werkt met een 2 draadskabel en via een internet module, werkt super, ook met een goede app. Nu hebben mn kinderen een eigen deurbel! Met een eigen scherm op hun eigen verdieping.

• Hoe beoordeel je Doorsafe.nl?

• J
    Review voor Doorsafe.nl

Doordat het beeld in ons scherm niet goed was contact gezocht met Doorsafe, andere dag al terug gemaild met een eventuele oplossing. Dit werkte niet. Geen probleem, het zou ook aan de bel of scherm kunnen liggen. Er werd direct een nieuwe set aan ons toegestuurd. Omdat we op hulp om te installeren moesten wachten en mede door de Kerstdagen die er tussen zaten, heb ik gemaild dat het even kon duren, maar dat ik niet de indruk wilde wekken om er 2 systemen op na te houden....Geen probleem, doe rustig, we wachten het af. Afgelopen maandag, dus een maand verder, is alles opgelost en hebben we het 'kapotte' set terug gestuurd. WAT EEN SERVICE!!!

• Gert
    Review voor Doorsafe.nl

We hadden een probleem met de software update van onze Doorsafe 7596, dus maar even een mailtje gestuurd.
    Binnen de kortste keren een mail terug met enkele technische vragen en men tot de conclusie kwam dat dit niet te verhelpen was.
    Maar de oplossing was direct gevonden, ‘s avonds laat hebben ze nog een nieuwe op de post gedaan die ik vervolgens de volgende ochtend thuis had.
    Dit is pas service!

• M.K.
    Review voor Doorsafe.nl

Bel was stuk. Mail gestuurd en volgende dag al reactie.Prima en snelle service. In korte tijd meteen een nieuwe opgestuurd. Werkt nu weer goed.

• Anneke Freijsen
    Review voor Doorsafe.nl

Sinds ik deels rolstoel gebonden ben, ben ik héél blij met mijn deurbel en 2 bijbehorende antwoord toestellen. Voel me veiliger en kan ook antwoorden vanuit mijn bed 😁 ook nadat er iets aan mijn bel haperde heb ik per direct een nieuwe bel toegestuurd gekregen. Als dat geen service is 💖

• Joop Naus
    Review voor Doorsafe.nl

Levering stipt op tijd. Goed degelijk materiaal en prima service.

• Edwin
    Review voor Doorsafe.nl

We hebben bij Doorsafe een videodeurbel gekocht maar helaas werkte de deurbel na de garantieperiode niet goed meer. Contact opgenomen met Doorsafe en tot de conclusie gekomen dat de videodeurbel niet te resetten was. Daarna zijn we uitermate goed geholpen en heeft het bedrijf, zelfs na de garantie, ons een andere set opgestuurd, top service!

• Arthur van Wezel
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldige (en ook zeer snelle) aftersale service. Probleempjes worden zeer snel opgelost. Toen een iets groter probleem zich aandiende (na ruim 1,5 jaar gebruik), kreeg ik een geheel nieuw scherm ter vervanging! Doorsafe heeft daardoor helemaal mijn vertrouwen gewonnen!

• Patrick Mackaaij
    Review voor Doorsafe.nl

Topservice! Een aantal jaren geleden heb ik hier een deurbel gekocht. Als iemand aanbelde, kreeg ik tientallen pushnotificaties (in plaats van één) - ik dacht dat dat aan de app lag maar de ontwikkelaar daarvan reageerde niet. Toen de drukknop niet goed meer werkte, heb ik contact opgenomen met Doorsafe zelf. Dat had ik veel eerder moeten doen, ik werd snel en vakkundig geholpen. De oplossing was het vervangen van de deurbel (exact hetzelfde type). Nu werkt alles zoals verwacht.

• John
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldige service zelfs na jaren! Hulde aan deze onderneming!

• Hannie
    Review voor Doorsafe.nl

Steeds snelle reactie bij vragen en na problemen met het updaten van de deurbellen met camera kregen we nieuwe bellen met de juiste software. Dit werd door Doorsafe zelf voorgesteld. Alles werkt nu weer zoals we het wilden. Complimenten voor het geduld en de snelle reacties van Doorsafe op elk mailtje met vragen.

• Den Hartmann
    Review voor Doorsafe.nl

Heb sinds 2019 de deurbel 4110. In het begin wat problemen, maar die werden heel goed opgelost. Onlangs een probleem met het geluid/beltoon en deze werd netjes via de mail informatie opgelost. Top en bedankt voor de snelle reactie.

• Dick Dekker

WAT EEN SERVICE !!!
    Voor mijn camera deurbel die ik in 2018 !! kocht bij Doorsafe en nog steeds elke dag perfect werkt heb ik in de loop der jaren een paar keer een nieuwe draadloze bel er bij gekocht om ook achter in de tuin en in mijn werkplaatsje duidelijk te horen dat er iemand aanbelde.
    Dit werkte altijd meteen goed, echter door de leeftijd van mijn bel en een verbetering in de hardware kreeg ik nu een draadloze bel (voor mijn mancave op zolder) die ik niet kon koppelen aan mijn toch al licht bejaarde installatie.
    Na een mailtje naar Doorsafe kreeg ik binnen een paar uur al direct een mailtje terug met enige vragen over dit probleem en werd me meteen al gemaild dat zij dit gingen oplossen.
    Vanmorgen kreeg ik een mail dat zij de oplossing al hadden verstuurd en die krijg ik morgen al geleverd.
    Waar vind je zo een firma die nog aftersales levert voor een installatie van ruim 4 jaar oud.
    En ondanks dat dit echt niet de duurste camera deurbel was in 2018 kan ik dus nog steeds rekenen op hun support en service.
    En ik plaats zeker niet altijd zomaar een review, maar dit is toch wel het vermelden waard vind ik.

• Ton
    Review voor Doorsafe.nl

De aangeboden zaken zien er profi uit en de prijzen zijn redelijk.

• Bert Prins
    Review voor Doorsafe.nl

DS6660 deurbel aangeschaft. Robuust en compact uiterlijk, niet zo’n goedkoop ogend plastic ding.
    Ingesteld via wifi en bestaande gong aangekoppeld. App werkt vlot en soepel, goed beeld en de juiste features eenvoudig in te stellen.

Een probleem met een stekkertje voor de wifi-antenne kabel, al dan niet door mijzelf veroorzaakt, waardoor het wifi bereik wat aan de lage kant was, werd na een email snel, vlot en kosteloos verholpen door verzending van vervangende deurbel. Top service!

• maarten
    Review voor Doorsafe.nl

correcte afhandeling na klein mankement . betrouwbaar en een snelle reactie tijd na een melding . een aanrader .

• Addy

Nu na 11 maanden werkt de deurbel niet meer
    Ik wilde mijn de app met mijn partner delen en moest alles opnieuw installeren maar dit lukte niet mail adres en wachtwoorden werden niet
    geaccepteerd, Ook de robot letters werden steeds
    als foutmelding gemeld Ik kan nog geen beoordeling plaatsen doe dit pas als het probleem opgelost is.

Antwoord van Doorsafe.nl

Hallo!

U plaatst deze review, zonder dat u eerst met ons contact heeft opgenomen. Kunt u ons een bericht sturen op support@doorsafe.eu ? Dan helpen we u graag verder. Stuurt u ons dan graag ook uw juiste bestelnummer of betaalbewijs mee, want het door u opgegeven bestelnummer (E194644016975) herkennen wij niet, dus misschien heeft u wel helemaal geen Doorsafe product? Zonder het juiste bestelnummer kunnen wij niet zien welk product u exact van ons heeft. Dat willen we wel weten om u goed te kunnen helpen.

Overigens vinden we het niet correct dat u ons op alle onderdelen, dus ook voor zowel verzendtijd, assortiment, bestelproces een 1 geeft. Misschien is er iets defect aan uw product, dan kan altijd sporadisch voorkomen, maar geef ons svp. eerst kans om te kijken hoe we dit kunnen oplossen, voordat u ons direct een 1 geeft op alle onderdelen. Want wij geven echt een goede service en garantie. Dus we hopen snel van u iets te horen, dan lossen we het op!

• Greet van Ginkel
    Review voor Doorsafe.nl

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het snelle antwoord op een door mij gestelde vraag. Ik kan Doorsafe zeker aanbevelen om daar zaken mee te doen!!

• Erik
    Review voor Doorsafe.nl

DoorSafe is een prima bedrijf. Goede producten en een geweldige after-sales service. De vraag kan zo gek niet zijn of er wordt snel en oplossingsgericht op geantwoord.