Doorsafe.nl

Doorsafe.nl

Doorsafe is een webshop gespecialiseerd in de verkoop van camera deurbellen.
Filter 263 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 262 met beschrijving

Taal

• Appie
    Review voor Doorsafe.nl

Ik ben zeer tevreden met het deurbelcamera!! En de service verdient voor mij een dikke 10.

• Anton
    Review voor Doorsafe.nl

Na 3 jaar tot volle tevredenheid het Doorsafe (7700) systeem gebruikt te hebben sloeg de bliksem in in ons hek met deurbel. Contact opgenomen met klantenservice en de volgende dag een reactie terug. Nieuwe bel besteld en binnen een week was het hele systeem (met duidelijke en snelle ondersteuning van de klantenservice van Doorsafe) weer werkend en up to date. Prima Service!!

• Hoe beoordeel je Doorsafe.nl?

• Appartementen complex 't ROND

Wij hebben als VvE 6 DS4650 PRO /HD deurbellen besteld in april 2024
    Deze zijn inmiddels ongeveer 4 weken geleden geïnstalleerd en voldoen uitstekend.
    De deurbellen zijn gemonteerd op begane grond van ons appartementen complex. De montage verliep vlekkeloos mede door een goede montage handleiding en het bekijken van de video.
    Ook het bereik ondanks de betonnen muren en een afstand van ongeveer 12 meter is geweldig. We hebben geen enkel probleem ondervonden met de ontvangst.
    Het scherm is helder en kan goed ingesteld worden qua geluid. De handleiding voor het gebruik van de bel plus scherm is duidelijk en in het Nederlands, zodat iedere gebruiker geen problemen had met het instellen.
    Kortom een goed product die zonder ingewikkelde aansluitingen zoals WIFI en/of internet door iedereen als aanwinst wordt ervaren.

• H. Jacobs
    Review voor Doorsafe.nl

Ik had een probleem met de camera van de Doorsafe 4110, dit gemeld bij Doorsafe en binnen 12 uur een oplossing om de zaak weer in orde te maken. Super en heel erg bedankt

• Cees
    Review voor Doorsafe.nl

3 April bestelling teruggestuurd was defect.
    Binnen 14 Dagen geld terug staat op de site.
    Tot op heden geen reactie gehad dus geen geld terug.
    Netjes opgelost.

• Jack
    Review voor Doorsafe.nl

Tweemaal een DS7565 Pro en één DS6603 wifi Gong aangeschaft. Levering de dag na de bestelling. Uitgebreide website. Soms even zoeken maar alle info is er. Ook veel duidelijke instructie-filmpjes. Voor en na de aanschaf had ik een paar vragen. Via e-mail de vragen gesteld en steeds een vriendelijke reactie met uitleg gekregen (soms dezelfde dag, soms na enkele dagen). Bij de installatie en het kiezen van de vele instellingen (ook in de Smart Life app) helpt het wel als je een beetje technisch aangelegd bent.

• Kees De Zeeuw
    Review voor Doorsafe.nl

Na drie jaar stopte het beeldscherm,na contact met doorsafe bleek het scherm niet meer leverbaar en buiten de garantie termijn,doorsafe heeft GEHEEL gratis een vervanger geleverd ! Wat een goede service!

• Kim
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldig snelle service, telefonisch contact opgenomen wegens een technische fout, toen hebben we een emailadres gekregen. Alles per mail uitgelegd wat het probleem is. Snel een reactie terug. Apparaat viel net buiten de garantie maar toch hebben we een nieuw LCD scherm opgestuurd gekregen! We zijn enorm blij! Super bedankt nogmaals!

• Johan Tronwijk
    Review voor Doorsafe.nl

ik ben erg tevreden met het Bedrijf, zo snel oprder verzonden en ontvangen, top

• Wen
    Review voor Doorsafe.nl

Ik was na 5 jaar de schroevendraaier van de doorsafe deurbel kwijt waardoor ik de batterijen niet kon vervangen. De bel is inmiddels niet meer leverbaar.
    Een mailtje naar doorsafe en ik kreeg snel bericht terug. De schroevendraaier werd binnen een week kosteloos toegezonden. De batterijen zijn vervangen en de bel werkt weer. Top service van doorsafe!

• Geert W.
    Review voor Doorsafe.nl

Na 5 maanden viel de deurbel-camera (DS7569 PRO) door een technisch defect uit. Met doorsafe gebeld en het probleem duidelijk in een mail omschreven. Binnen een week werd het probleem opgelost.
    Prima service, chapeau!!

• PBVI
    Review voor Doorsafe.nl

Inmiddels na 3 jaar, werkt de DoorSafe deurbel DS7200 nog steeds naar alle tevredenheid. Het scherm in de kamer geeft over de 2-draads verbinding een goed videobeeld van wie er voor de deur staat.
    Helaas zijn de meegeleverde stickers van mindere kwaliteit, maar na een mailtje naar DoorSafe vallen nieuwe stickers weer op de mat. Bedankt

• Lina
    Review voor Doorsafe.nl

Zeer goede en snelle service. Ook correct daar mijn 1 ste toestel defect was bij levering, na 2 dagen nieuw toestel in huis.
    Na 3j deed de bel het even niet, mail verzonden naar service doorsafe en met de nodige uitleg werkt de bel terug.
    Bedankt aan klantenservice.

• W. Koning
    Review voor Doorsafe.nl

Klantvriendelijk bedrijf met uitstekende service.
    Reageren snel na melding van storing en stuurde nieuw scherm. Toen hiermee de storing niet verholpen bleek kreeg ik zonder probleem een nieuwe deurbel waarna het systeem weer goed en naar volle tevredenheid werkt.

• Paul P
    Review voor Doorsafe.nl

Het is even puzzelen met de installatie van het nieuwe alarmsysteem maar als je eenmaal door hebt hoe het moet is het een eitje! En alles werkt perfect. In vergelijking met mijn oude alarmsysteem (Blaupunkt) heb ik nu meer functionaliteit voor veel minder geld. Van harte aanbevolen!

• KOME
    Review voor Doorsafe.nl

Wat een perfecte service van Doorsafe! Ik heb, door eigen stomme handelen iets afgebroken bij het monteren van de deurbel. Ik heb dat, via de mail, laten weten en gevraagd of ik het nog kon oplossen en hoe dan. Een paar uur later had ik al reactie met de melding dat ze een nieuwe deurbel opsturen en dat ik de oude kan retourneren. Dit is een service en support die zo oplossing- en klantgericht is dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Wat een geweldig bedrijf. Chapeau Doorsafe!!

• Hub
    Review voor Doorsafe.nl

Dit bedrijf schrijft KLANTENSERVICE / -VRIENDELIJKHEID met hoofdletters!! Bij installatie van videodeurbel ontstond er helaas een kabelbreuk in de wifi-antennekabel. in overleg met Doorsafe klantenservice hebben wij vervolgens kosteloos een nieuwe deurbel ontvangen en vervolgens deze probleemloos geïnstalleerd. Deurbel voldoet volledig aan verwachtingen en was met behulp van handleiding en instructiefilmpjes makkelijk te installeren. Een pluim dus voor de service en geweldige klantvriendelijkheid.

• Podcastguru
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldige service! Buiten de garantieperiode kreeg ik alsnog een vervangende unit toegestuurd voor mijn defecte unit. Eentje die zelfs niet meer nieuw leverbaar is. Nu kan ik weer even door. Fijn alarm. Eenvoudig en handzaam. Zeer bevelenswaardig!

• Alain
    Review voor Doorsafe.nl

Super klantenservice, super vriendelijke medewerkers, behulpzaam, spontaan reageren op mails, zeer correcte webshop die voor mij méér dan 5 sterren waard is!
    Top! Bedankt!

• Laurens
    Review voor Doorsafe.nl

Het kostte wat moeite om camera en monitor te installeren (quick-handleiding kunnen beter en vollediger). De helpdesk was helaas overbezet, maar uiteindelijk bleek het advies de upgrade van de monitor te werken. Goed beeld en verder tevreden.