Doorsafe.nl

Doorsafe.nl

Doorsafe is een webshop gespecialiseerd in de verkoop van camera deurbellen.
9,1
Filter 268 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 267 met beschrijving

Taal

• Thea
    Review voor Doorsafe.nl

Goed product en zeer goede service

• Resi
    Review voor Doorsafe.nl

Mijn zoon zocht een eenvoudige deurbelcamera met scherm zodat ik kan zien wie aan de deur staat . Eenvoudig door mijn zoon geïnstalleerd, makkelijk in gebruik en super support toen zich een klein probleem voor deed mbt het scherm. Snelle service en support van deze mensen laten zien dat ze volledig achter hun geleverde producten staan en er alles aan doen om de klant tevreden te houden.
    Kortom, geweldig opgelost en een dikke duim omhoog voor de support.

• Hoe beoordeel je Doorsafe.nl?

• Henk
    Review voor Doorsafe.nl

We hebben een video deurbel gekocht, en was redelijk makkelijk te installeren. Toch nog een vraag over delen met een 2e account die door doorsafe snel en accuraat afgehandeld werd. Een 10 voor de service die verleend werd.product werkt prima de luxe

• Jim Alberts
    Review voor Doorsafe.nl

Binnen de garantie periode nog maar net een defect waargenomen alsof de diefstal alarm afging van het apparaat, eerst het apparaat op advies proberen de diefstal alarm niet gelkijk af te laten gaan om plakker op de case te plakken waardoor de switch beter contact zou hebben maar het probleem bleef. Nieuw apparaat gekregen, na mijn vakantie wou ik het monteren maar dag ineens dat het lipje waar de schroef in moet vallen schuin stond en het dus niet goed vast ging. iets terug kunnen buigen en opgelost. Maar klasse service dat doorsafe met je meedenkt en vol vertrouwen een nieuw apparaat had gestuurd. Inmiddels bezig met het retourneren van de nieuwe video deurbel. Dankjewel Doorsafe, geweldige service.

• Paul Wilhelm
    Review voor Doorsafe.nl

Mooi product en uitstekende service

• Appie
    Review voor Doorsafe.nl

Ik ben zeer tevreden met het deurbelcamera!! En de service verdient voor mij een dikke 10.

• Anton
    Review voor Doorsafe.nl

Na 3 jaar tot volle tevredenheid het Doorsafe (7700) systeem gebruikt te hebben sloeg de bliksem in in ons hek met deurbel. Contact opgenomen met klantenservice en de volgende dag een reactie terug. Nieuwe bel besteld en binnen een week was het hele systeem (met duidelijke en snelle ondersteuning van de klantenservice van Doorsafe) weer werkend en up to date. Prima Service!!

• Appartementen complex 't ROND

Wij hebben als VvE 6 DS4650 PRO /HD deurbellen besteld in april 2024
    Deze zijn inmiddels ongeveer 4 weken geleden geïnstalleerd en voldoen uitstekend.
    De deurbellen zijn gemonteerd op begane grond van ons appartementen complex. De montage verliep vlekkeloos mede door een goede montage handleiding en het bekijken van de video.
    Ook het bereik ondanks de betonnen muren en een afstand van ongeveer 12 meter is geweldig. We hebben geen enkel probleem ondervonden met de ontvangst.
    Het scherm is helder en kan goed ingesteld worden qua geluid. De handleiding voor het gebruik van de bel plus scherm is duidelijk en in het Nederlands, zodat iedere gebruiker geen problemen had met het instellen.
    Kortom een goed product die zonder ingewikkelde aansluitingen zoals WIFI en/of internet door iedereen als aanwinst wordt ervaren.

• H. Jacobs
    Review voor Doorsafe.nl

Ik had een probleem met de camera van de Doorsafe 4110, dit gemeld bij Doorsafe en binnen 12 uur een oplossing om de zaak weer in orde te maken. Super en heel erg bedankt

• Cees
    Review voor Doorsafe.nl

3 April bestelling teruggestuurd was defect.
    Binnen 14 Dagen geld terug staat op de site.
    Tot op heden geen reactie gehad dus geen geld terug.
    Netjes opgelost.

• Jack
    Review voor Doorsafe.nl

Tweemaal een DS7565 Pro en één DS6603 wifi Gong aangeschaft. Levering de dag na de bestelling. Uitgebreide website. Soms even zoeken maar alle info is er. Ook veel duidelijke instructie-filmpjes. Voor en na de aanschaf had ik een paar vragen. Via e-mail de vragen gesteld en steeds een vriendelijke reactie met uitleg gekregen (soms dezelfde dag, soms na enkele dagen). Bij de installatie en het kiezen van de vele instellingen (ook in de Smart Life app) helpt het wel als je een beetje technisch aangelegd bent.

• Kees De Zeeuw
    Review voor Doorsafe.nl

Na drie jaar stopte het beeldscherm,na contact met doorsafe bleek het scherm niet meer leverbaar en buiten de garantie termijn,doorsafe heeft GEHEEL gratis een vervanger geleverd ! Wat een goede service!

• Kim
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldig snelle service, telefonisch contact opgenomen wegens een technische fout, toen hebben we een emailadres gekregen. Alles per mail uitgelegd wat het probleem is. Snel een reactie terug. Apparaat viel net buiten de garantie maar toch hebben we een nieuw LCD scherm opgestuurd gekregen! We zijn enorm blij! Super bedankt nogmaals!

• Johan Tronwijk
    Review voor Doorsafe.nl

ik ben erg tevreden met het Bedrijf, zo snel oprder verzonden en ontvangen, top

• Wen
    Review voor Doorsafe.nl

Ik was na 5 jaar de schroevendraaier van de doorsafe deurbel kwijt waardoor ik de batterijen niet kon vervangen. De bel is inmiddels niet meer leverbaar.
    Een mailtje naar doorsafe en ik kreeg snel bericht terug. De schroevendraaier werd binnen een week kosteloos toegezonden. De batterijen zijn vervangen en de bel werkt weer. Top service van doorsafe!

• Geert W.
    Review voor Doorsafe.nl

Na 5 maanden viel de deurbel-camera (DS7569 PRO) door een technisch defect uit. Met doorsafe gebeld en het probleem duidelijk in een mail omschreven. Binnen een week werd het probleem opgelost.
    Prima service, chapeau!!

• PBVI
    Review voor Doorsafe.nl

Inmiddels na 3 jaar, werkt de DoorSafe deurbel DS7200 nog steeds naar alle tevredenheid. Het scherm in de kamer geeft over de 2-draads verbinding een goed videobeeld van wie er voor de deur staat.
    Helaas zijn de meegeleverde stickers van mindere kwaliteit, maar na een mailtje naar DoorSafe vallen nieuwe stickers weer op de mat. Bedankt

• Lina
    Review voor Doorsafe.nl

Zeer goede en snelle service. Ook correct daar mijn 1 ste toestel defect was bij levering, na 2 dagen nieuw toestel in huis.
    Na 3j deed de bel het even niet, mail verzonden naar service doorsafe en met de nodige uitleg werkt de bel terug.
    Bedankt aan klantenservice.

• W. Koning
    Review voor Doorsafe.nl

Klantvriendelijk bedrijf met uitstekende service.
    Reageren snel na melding van storing en stuurde nieuw scherm. Toen hiermee de storing niet verholpen bleek kreeg ik zonder probleem een nieuwe deurbel waarna het systeem weer goed en naar volle tevredenheid werkt.

• Paul P
    Review voor Doorsafe.nl

Het is even puzzelen met de installatie van het nieuwe alarmsysteem maar als je eenmaal door hebt hoe het moet is het een eitje! En alles werkt perfect. In vergelijking met mijn oude alarmsysteem (Blaupunkt) heb ik nu meer functionaliteit voor veel minder geld. Van harte aanbevolen!