Dorivit

Dorivit

Webwinkel in Beauty, Health en Intimiteits producten.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 30-11-2025 stopgezet

8,4
203 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Wj Ploegman
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Goede service

  • Ron Bijsmans
    Geverifieerde klant van Dorivit

    snelle bezorging.

  • Danny Schollaert
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Goede en snelle levering

  • Rob Goedhart
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Geweldige sevices

  • Jan
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Geweldige service.

  • gert Valkenborghs
    Geverifieerde klant van Dorivit

    geen klachten,goed verpakt,snelle levering

  • Andre Nessen
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Product word altijd snel geleverd en doet wat het moet doen. Ik ben zeer tevreden

  • Danny Molemans
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Snelle levering

  • SDC
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Heel duidelijke uitleg! Snelle levering!

  • Joop Toncman
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Snel en goed

  • Astrid
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Goede service, bij vragen krijg ik snel een antwoord. Ook eventuele advies. Bestellingen worden snel bezorgd. Dank jullie wel.

  • Yves Bauwens
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Soms wel moeilijke voor te bestellen

  • Ad Lancée
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Goeie service en leuke aanbieding. Waarom wordt de bestelling meteen naar een Post.nl punt gebracht ipv thuis geleverd?

    Antwoord van Dorivit

    Beste Ad,
    Bedankt voor je bestelling en complimenten. Ik heb de track&trace van het pakket nagekeken. Het bezorg adres was inderdaad gewoon je huis adres. Maar PostNL heeft het pakket direct naar een afhaalpunt gestuurd. Er staat niet eens bij dat de bezorging op het huis adres niet gelukt is. Kan het zijn dat u in de app van PostNL heeft aangegeven dat het pakket direct naar een afhaalpunt moet worden gebracht? Dat is namelijk ook een instelling.
    Je hebt het in ieder geval ontvangen gelukkig!
    Met vriendelijke groeten,
    Team klantenservice Dorivit.

  • Jan Hesen
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Goede werking en ben zeer tevreden

    Antwoord van Dorivit

    Geachte Jan Hesen,

    Hartelijk bedankt. Daar doen we het voor.

    Groetjes klantenservice Dorivit.

  • robert vaes
    Geverifieerde klant van Dorivit

    bij deze wil ik mijn review aanpassen en zeg ik super van dorivit na mij vergeten een gratis doosje bij te voegen na een mailtje heb ik mijn gratis doosje merci dorivit doe zo verder grts vaes robert

  • Bianca Smit-van Dillewijn
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Klantenservice was prima het product om te huilen ben zelfs wel aangekomen. Ben blij dat ik maar een week verpakking besteld heb.

    Antwoord van Dorivit

    Beste mevrouw Smit van Dillewijn,
    Wat vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Wilt u een e-mail sturen naar klantenservice@dorivit.nl dan kunnen we het nakijken voor u.
    Hartelijk bedankt.

  • Rudy Meert
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Zoals beloofd en goede service

  • Jan Rozendaal
    Geverifieerde klant van Dorivit

    Snelle levering.

  • Reine
    Review voor Dorivit

    Zeantwoorden wel netjes, maar zijn niet eerlijk! Ik werd na eventuele bestelling via fb opgebeld door een mevrouw van dorivit, over mijn bestelling. Vertelde haar dat ik er niet gerust in was, want heb al veel en geprobeerd! Geen probleem dit gaat werken anders krijg je je geld terug! Oke dan, ik bestel! Heeft dus niet gewerkt en krijg nu de replay dat ik het fout begrepen heb want er is geen refuns! Dit zijn bedriegelijke praktijken! Het pakket was 130€, het zelfde pakket staat nu aan zogenaamd 142 en nu aan 95 dus ook niet correct ! Eerst prijs verhogen en dan zogenaamd verlagen! Dit zijn totaal géén eerlijke praktijken , zeker als het product niet werkt! Dus mijn inziens geen eerlijke firma!

    Antwoord van Dorivit

    Beste Reine,
    Wat vervelend dat u deze erving heeft! Ik begrijp dat u ook al contact heeft gehad via de mail en telefonisch met onze klantenservice en dat het probleem is opgehelderd en is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lisa van Dorivit.