Dorus Games
Verkoop van games, consoles, game-accessoires en multimedia producten.

Ik ben Martijn van Dorus Games. Ik ben iemand die erg gedreven is om het beste voor de klant te doen. Reeds vele klanten hebben Dorus Games kunnen vinden en bestelden hun favoriete consoles, accessoires en games bij ons. Heeft u vragen dan kunt u altijd bij ons terecht. Zoekt u een specifieke game, vraag het ons en wij gaan op zoek voor u.

Wij bieden een uniek aanbod van games en consoles aan. Ook vaak consoles die bij concurrenten niet te koop zijn. zijn dat bij ons wel. Hiermee willen wij ons onderscheiden en laten zien dat we anders zijn. Dit vaak ook tegen een hele aantrekkelijke prijs!

Dorus Games bied een groot aanbod aan van consoles, games en accessoires. Daarnaast hebben we ook computers, hardware en multimedia producten in ons assortiment. Wekelijks komen er nieuwe producten bij in onze website.

Onze missie is om onze klanten optimaal te bedienen met aantrekkelijke prijzen en snelle levertijden.

Ook als je vragen hebt over een van onze producten of andere vragen, kan je bij ons terecht en wij beantwoorden die vragen binnen 24 uur.

Wij zien een beperking niet als een obstakel maar als een uitdaging, dat maakt Dorus Games zo speciaal en anders dan andere ondernemingen. Dit houdt in dat u maximale kwaliteit en volledige inzet kunt verwachten.

Veel plezier op de website voor Dorus Games!
9,6

• Robby
    Review voor Dorus Games

Eigenaar is goed te bereiken

Antwoord van Dorus Games

Beste Robby,

De controller, dan met name de speaker is verkeerd gebruikt. Deze is naar wat jij ons verteld te zacht. Het stemgeluid wat voorheen helder doorkwam is nu te zacht. Dit duidt erop dat de speaker opgeblazen is. Dit valt onder gebruiksschade. Op de controller heb je een jaar garantie. Verder functioneert de controller naar behoren.
    Controllers en de onderdelen van de controllers slijten en dat valt niet onder de garantie.

• Ruben
    Review voor Dorus Games

Jammer dat de PS5 hier zoo duur zijn. Jammer dat er altijd overal dikke winst opgemaakt moet worden ipv van het plezier om andere blij te maken.

• Hoe beoordeel je Dorus Games?

• Naomi
    Review voor Dorus Games

Super webshop! Snel direct, en 100% betrouwbaar. Hun konden zien dat de codes die besteld waren niet per mail aankwamen, en kreeg gewoon een sms ter controle vanuit Dorus Games zelf! Top bedrijf

• Harm
    Review voor Dorus Games

Afgelopen maandag besteld en woensdag in huis. De prijs is wat aan de hogere kant maar dat is te verwachten in deze tijd. Super service. PS5 had een Engelse stekker. In de doos werd een Nederlandse stekker meegeleverd. Zeer tevreden!

• Herman
    Review voor Dorus Games

Ik heb mjjn ps5 bestelt maandag 21 maart 2022 en heb hem binnen gekregen de volgende dag een hele goeie snelle leveringen

• Hélène Heeres

Geweldige service

• Michael Bil
    Review voor Dorus Games

Goede service,en duidelijk.Geen oplichters.

• Lennieboy83
    Review voor Dorus Games

PS5 snel geleverd, deze winkel heeft hem echt! vantevoren geverifieerd, binnen 2 dagen in huis.

• Justin Hugel

goede service

• Daniel Kierozalski

Perfect Winkel.

• Natasja Van Steen
    Review voor Dorus Games

Snelle levering van X box X serie. Iets meer voor betaald maar dan heb je hem tenmiste.

• Dave DE SCHACHT
    Review voor Dorus Games

Snelle service en goed product

• JK
    Review voor Dorus Games

Goed, snel en scherp geprijsd

• Michiel Blaak
    Review voor Dorus Games

Ze reageren goed en snel op berichten

• Nico Smit

Snelle levering en erg leuk geholpen , prima winkel 👍

• Nur Ali
    Review voor Dorus Games

Redelijk prijzen en zeer vriendelijk gasten

• Pas

Zeer vriendelijke mensen & professioneel,
    ik heb de playstation 5 persoonlijk opgehaald, ben er zeer blij mee en ze hebben leuke game ! Resident Evil zeker aan te raden 👍🏻👌

• Milano
    Review voor Dorus Games

snellere levering dan gedacht en verwacht, hier mijn ps5 bestelt en alles is naar wens!!! was net een half uur te laat om voor 5 uur te bestellen dus het koste me een extra dag maar hij is gewoon netjes aangekomen bedankt dorusgames!!!

• Rian
    Review voor Dorus Games

Duidelijk, vriendelijk en erg snel

• Jan Coenen

Snelle en vriendelijke service