Douchestriponline.com

Douchestriponline.com

Douchestriponline.com is een webshop gespecialiseerd in douchedeur strips, magneetprofielen en reinigingsmaterialen voor consumenten en zakelijke klanten.
9,5

• Tia Hattink
    Review voor Douchestriponline.com

Zeer goede service en goed product

• Jan Bruisten
    Review voor Douchestriponline.com

Duidelijkheid op de site en ruime keus, ook snel bezorgd.

• Hoe beoordeel je Douchestriponline.com?

• John Hendriks
    Review voor Douchestriponline.com

snelle ontvangst en geheel conform bestelling

Beste heer Hendriks,
    Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn dat uw bestelling snel en juist is geleverd, daar doen we het voor :-)
    Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst.

Team Douchestrips

• Stefan
    Review voor Douchestriponline.com

Spullen volgens verwachting en snel binnen. Helemaal goed!

Beste Stefan,
    Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat de artikelen volgens verwachting zijn en dat u tevreden bent.

Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst!

• Cees Zwets
    Review voor Douchestriponline.com

web site gaf aan dat product op voorraad was echter 2 dagen later een mail dat het er niet was en later geleverd zou worden.
    product voldoet verder aan onze wensen en profesioneel

Beste heer Zwets,
    Bedankt voor uw beoordeling. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om onze artikelen vanuit voorraad te kunnen leveren kan het helaas wel eens voorkomen dat er een gat in de voorraad blijkt te zijn. Of dat de levering vanuit de leverancier iets langer is dan gepland. Wij proberen dit altijd tijdig te communiceren.
    Hopelijk was het niet zo'n groot probleem dat uw bestelling iets later geleverd is :-)

Fijn dat het artikel aan uw wensen voldoet en wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst!

• Stam
    Review voor Douchestriponline.com

Snelle levering. Product zoals omschreven op de website.

• Rob de Bruijn
    Review voor Douchestriponline.com

Keurig verpakt en op tijd

Beste heer de Bruijn,
    Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent en wij zien u graag nog eens terug!

• Alexander Artz
    Review voor Douchestriponline.com

Snelle service en geweldige verpakking

Beste Alexander,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en de verpakking van uw bestelling. Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst.

• Felicidad Perez

Beste Felicidad Perez,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug.

• HA de Boer
    Review voor Douchestriponline.com

Duidelijke omschrijving. Prima prijs. Verzendkosten a 7,50 kunnen goedkoper. Bezorging vlot en correct

Beste heer de Boer,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze website en en de prijs. De bezorgkosten zijn 7,50 omdat de meeste kokers te lang zijn om met een normale pakketdienst zoals PostNL te versturen :-) Wij zien u graag nog eens terug.

• Albert
    Review voor Douchestriponline.com

Goede prijs en snelle levering. Duidelijke productomschrijving op site met de juiste maten

Beste Albert,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling en de prijs. Wij zien u graag nog eens terug.

• Auke van der Meer

Goed afgehandeld, product goed

Beste Auke,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling en de kwaliteit van onze douchestrips.

• Edo

Goede snelle levering.

Beste Edo,
    Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle service! Wij zien u in de toekomst graag weer eens terug.

• Marinus Sterkenburg
    Review voor Douchestriponline.com

gewoon goed, zonder problemen, doen wqt ze beloven

Beste heer Sterkenburg,
    Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over service. Wij zien u in de toekomst graag weer eens terug.

• Hermen

Prima product en service

Beste Hermen,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Het is goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Wij zien u graag weer eens terug.

• T. ten Brink
    Review voor Douchestriponline.com

Vlot verlopen, precies het goede geleverd, keurig op tijd.

Antwoord van Douchestriponline.com

Beste heer Ten Brink, Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Douchestriponline.com

• Ferry
    Review voor Douchestriponline.com

De strip is erg stug waardoor de deur moeilijk open en dicht gaat. Ook al is het een vervanger van exact dezelfde maat strip.

Beste Ferry,
    Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de deur moeilijk open/dicht gaat. Komt de speling wel overeen met de technische tekening van de strip?
    Wij zullen even via email contact met u opnemen om te kijken of een andere strip beter geschikt is!

• Joost Hoogland
    Review voor Douchestriponline.com

Douchestriponline.comn heeft het prima gedaan. Goede website en snel geleverd.
    De bezorgdienst Trans-Mission is echter minder handig. Zij geven geen mogelijkheid om een tijdstip te kiezen. Als je niet thuis bent op het tijdstip dat zij bepaald hebben, nemen ze de bestelling weer mee. Pas dan kan je een nieuwe afspraak maken voor een 2e poging. Nogal zonde dat een vrachtwagen/busje dan 1x voor niets rijdt en vervuild.

Antwoord van Douchestriponline.com

Beste heer Hoogland, bedankt voor uw positieve beoordeling! Helaas is het zo dat er Transmission geen tijdstippen kunnen worden gekozen en wordt het pakket soms ook niet bij de buren aangeboden. Als u bij een volgende bestelling aangeeft dat uw pakket ook bij de buren of op een gekozen plek rondom huis geleverd mag worden zullen wij dit verzoek aan hen doorgeven.

Wij zijn u in de toekomst weer graag van dienst!

• Michel Spanjer
    Review voor Douchestriponline.com

Product zoals beschreven en goed verpakt

Beste heer Spanjer,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over het door u bestelde product.

Wij zien u graag nog eens terug.

• Ewout Keegel

Super

Beste heer Keegel,

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service.

Wij zien u graag nog eens terug.