Dragi Kamen
Dragi Kamen is een edelstenen en mineralen
winkel online. Een groot assortiment aan
diverse producten van edelstenen en mineralen en prachtige sieraden staan hier dagelijks voor je klaar.
Positiviteit en energie zijn onze kracht.
Filter 480 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 375 met beschrijving

• Eva Vandenbulcke
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Leuke verkoop objecten voor de liefhebber

• Janine Witsmeer
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snelle service en prachtige kristallen

• Hoe beoordeel je Dragi Kamen?

• Gearte Leistra
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

De foto/beeld van het product in dit geval de oorbel komt niet overeen met de ontvangen/bestelde oorbel; het is nl veel kleiner dan het beeld wat u schetst op uw site

Antwoord van Dragi Kamen

Het paar oorbellen met facet geslepen granaat van de foto's is exact het paar dat u ontving.
    De oorbellen die u bestelde staan met foto en afmeting in mm op onze website vermeld.
    Op de foto is ook duidelijk het standaard oorhaakje in zilver te zien, aan de hand waarvan u de afmeting ook perfect kunt zien of inschatten (deze haakjes zijn standaard qua formaat).
    Het spijt ons te horen dat u iets anders verwachtte.
    Wij hebben niet van u mogen vernemen per mail dat u niet blij of tevreden was met uw bestelling

• Stella Damen

• Wendy Brouwer
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Heb prachtige Agaat trommelstenen gekocht daar!! Mooie kwaliteit en een goede prijs. Nadat de 1e zending kwam gelijk een 2e order geplaatst en kreeg ook nog een lief presentje bij❤️. Lieve mensen, mooie service, ik heb een nieuwe favoriet erbij!!!!

• Lida Dresken
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie kwaliteit stenen en netjes en goed ingepakt. Snelle levering. Er was ook nog een heerlijk ruikend wierookstokje bij.

• Bernadette Schoonwater
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Hier hebben ze de meeste mooie en weinig voorkomende kristallen. De levering gaat perfect. De prijzen zijn naar mijn idee zeker niet hoog!

• R.N.M van der Perk
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Al jaren koop ik met goed vertrouwen bij Dragi Kamen. Altijd een goede kwaliteit product en een top service!

• HELEN ONG

goede srevice

• EPJ Looijen
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Vlotte levering, netjes verpakt en de steen was zoals verwacht.