Dragi Kamen
Dragi Kamen is een edelstenen en mineralen
winkel online. Een groot assortiment aan
diverse producten van edelstenen en mineralen en prachtige sieraden staan hier dagelijks voor je klaar.
Positiviteit en energie zijn onze kracht.
9,4
Filter 676 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 508 met beschrijving

• Evy De Smedt
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Alles netjes afgehandeld. De artikelen werden heel goed ingepakt, en toch werd het pakje zo klein mogelijk gehouden. TOP!

• Bo Ris

Great items on offer!

• Hoe beoordeel je Dragi Kamen?

• Nicole
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie edelstenen voor een prima prijs. Minpunt: op de website wordt geclaimd; vandaag voor 16.00 uur besteld is vandaag verzonden. Mijn bestelling werd pas dagen later verzonden. Geen probleem verder, maar maak dan niet dit soort beloftes.

Antwoord van Dragi Kamen

Beste Nicole,

Zoals we ook per mail hebben laten weten, was er vanwege het overlijden van onze stenenheld, oprichter en eigenaar van ons bedrijf en echtgenoot en vader Edin, enige vertraging in de verzendingen.
    Door deze persoonlijke omstandigheden konden we de belofte op de website dan ook niet direct waarmaken.

• Brigit Kemmeren
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie golden healer , goede informatie!

• Louise Muilwijk
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Ze waren een poosje op reis, dus duurde de levering wat langer. Maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden. Als dank voor het wachten een hele mooie korting. En een prachtige op maat gemaakte armband. Helemaal top!.

• Lidija van Soest
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

De stenen waren verder zoals ik ze besteld had, in mooie zakjes. Helaas was er te veel vrije ruimte in de doos, waardoor de stenen bij het verplaatsen tegen elkaar botsten. Nu kan ik niet zeggen of de onregelmatigheden op sommige stenen hieruit voortkwamen of niet. De zending arriveerde pas na negen dagen.

• Mpr Boer de

Mooi exemplaar

• Ruth
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie stenen en snelle levering

• I.M. Hoekstra
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snelle levering en keurig verzorgd

• Magda Dreverman
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Er ging iets niet goed met de bezorging van het pakketje. Is helemaal goed en fijn opgelost! Aankopen zaten heel mooi en zorgvuldig verpakt, met een klein presentje nog erbij zelfs. Heel persoonlijk.

• Michael
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snelle levering, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

• Petra Brouwer
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Geboortesteentjes besteld en alles is precies zoals het online staat. Perfect ingepakt, goede service en snel leverbaar. Steentjes waren ook gereinigd. Ga hier zeker meer steentjes bestellen.

• André
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Goede communicatie over levertijd en zoals altijd materiaal zoals beschreven en naar verwachting

• Mike te Baarn
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snel, goed en mooi verpakt, zakelijk duidelijk

• daphne engels
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie armband. En de verpakking was een feest. Een mooi cadeau om te geven

• Gerda
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

De Piramides zijn mooi uitgevoerd en van goede kwaliteit.

• Smit

Snelle levering, mooie stenen 💎

• Brigitte Voortmans
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Zeer snelle levering,mooi ingepakt,kwaliteitsvol product met dat extra dat het toch ook doet. Dank je wel!

• Sofia Ercolani
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Zeer snelle levering. Super kwaliteit van produkten

• hennie bimmel

goede service