Dragi Kamen
Dragi Kamen is een edelstenen en mineralen
winkel online. Een groot assortiment aan
diverse producten van edelstenen en mineralen en prachtige sieraden staan hier dagelijks voor je klaar.
Positiviteit en energie zijn onze kracht.
Filter 247 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 216 met beschrijving

• Sander G
    Review voor Dragi Kamen

Zeer gewaardeerd.

Prachtig ruim assortiment met duidelijke artikelomschrijvingen en afbeeldingen.

Mijn bestelling is zonder enige vertraging verwerkt en bezorgd.

De heerlijke geur van sandelhout---(?) als begroeting bij het openen van het pakket is verwarmend en naarmate het uitpakken van het artikel komt duidelijk dat het met veel liefde en aandacht verpakt is geweest. Het artikel zelf in topconditie en exact zoals de afbeelding op de site dat aan heeft gegeven.

Bedankt! Ik kom graag nog eens terug.

• bastiaan goossens
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Zeer ruimaanbod, snelle verzending en kreeg nog extraatje bij mijn bestelling, artikelen goed geprijsd

• Hoe beoordeel je Dragi Kamen?

• Debby
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Goede communicatie, duidelijke omschrijvingen, je krijgt exact wat je besteld en prijs is zeker laag tov wat je ontvangt. Top aankoop

• Ina Plat
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Een hanger zat erbij met veel lijm gemorst .. erg lelijk

Antwoord van Dragi Kamen

Gelukkig hebben we u inmiddels per mail 'gesproken' en doen wij er zoals altijd alles aan uw ongemak weg te nemen.

• Manon van Baarsen
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Product conform afbeelding en netjes verpakt en prima op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.

• Ankie Bakker
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Mooie spullen, veel keuze Vond de verzendkosten aan de hoge kant voor een brievenbuspakketje

• Dirk Mulder
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Duidelijke communicatie. Goed bereikbaar. Ik kreeg snel een helder en uitgebreid antwoord op een vraag die ik had. Top!

• AM Bouwman
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snelle levering en mooie sieraden

• Nancy Weegerink

Goeie service

• Soraya Natah
    Geverifieerde klant van Dragi Kamen

Snelle levering en mooie stenen!