Drankgeschenken.nl

Drankgeschenken.nl

Drankgeschenken.nl is dé webwinkel waar u zakelijke en particuliere geschenken snel en veilig kunt bestellen en eenvoudig door ons kunt laten bezorgen, waar dan ook ter wereld! Door goede afspraken met gerenommeerde pakketdiensten over de hele wereld garanderen wij een snelle bezorging voor een bijzonder lage prijs.
'Een Wereld vol Verrassingen!' is sinds de start van het bedrijf de slogan van Geschenkbestellen.nl. Wij willen ons hiermee profileren als dé totaalleverancier op het gebied van cadeaus en relatiegeschenken voor zowel de zakelijke als particuliere markt.

Bent u op zoek naar een specifiek product of heeft u speciale wensen? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw wensen zo goed mogelijk te realiseren. Kijk snel in onze webwinkel en laat u vrijblijvend meevoeren in de wereld van geschenken! Wij wensen u veel plezier tijdens het winkelen. Voor vragen kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn u graag van dienst.
Wijnen, Dranken, Relatiegeschenken
9,0
  • J Schweitzer

snelle en goede levering

• Gert Muggen

Snelle levering,, goede service

• Hoe beoordeel je Drankgeschenken.nl?

• Ingrid Broeren

Super ingepakt ,snelle levering