Drankgigant.nl BV

Drankgigant.nl BV

De grootste slijterij van Nederland met meer dan 15.000 producten tegen de scherpste prijzen! Bestel uw favoriete dranken, glazen en accessoires gemakkelijk vanuit huis en geniet van een snelle levering!
9,2
25.779 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 134 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • De
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Goede service

  • Miranda
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Maandag 10:00 uur een bestelling gedaan.Voor 17:00 uur besteld volgende dag in huis.

    Ik hoorde maar niks. Dus dinsdag gemaild. Dinsdag zouden ze het pakket opsturen, dinsdag 18:10 uur krijg ik een mail dat er 6 flesjes magner ontbreken. Dus bestelling in de wacht gezet.
    Direct gemaild dat ze die 6 flesjes mogen crediteren en dat ze bestelling zonder die 6 flesjes kunnen opsturen....
    Vervolgens sturen ze pas op woensdag het pakket op. En nu wacht ik nog steeds op het pakket wat vandaag bezorgd zou worden.

    Express op het werk, maar deze sluit om half 6.
    Zitten 2 cadeautjes bij, en nu kom ik straks met lege handen.

    Baal ervan, zeker omdat ik de bestelling op maandag 10:00 uur heb geplaatst.
    En dit is niet de eerste keer dat ze zo met een bestelling omgaan ! Slechte review boeit ze ook helemaal niks volgens mij!

    12-06 Miranda / en nog steeds niks ontvangen! Ze kunnen ook niks voor mij betekenen. Want ze leggen de schuld bij postnl!Dus ik heb nu geen bestelling en ik ben mijn geld kwijt!!1

    13-6 nu zegt natasja van drankgigant dat het geleverd is, maar het is niet geleverd!!! Zelfs postnl staat nog op moet bezorgd worden. Stelletje oplichters. Ik wil mijn geld terug anders ga ik er werk van maken bij de politie!

    Antwoord van Drankgigant.nl BV

    Hi Miranda,

    Heel vervelend dat het allemaal zo mis gaat met uw pakket en bij postNL. We hebben per mail al uitgelegd hoe het allemaal werkt. U bent uw geld absoluut niet kwijt. Door de drukte bij PostNL zien we dat pakket met een vertraging toch nog afgeleverd worden. We moeten dus het onderzoek afwachten of de uiteindelijke toch nog bezorging. Nogmaals heel begrijpelijk dat dit vervelend is, dat vinden wij ook.

    Groetjes,

    Team drankgigant

    Mocht je nog vragen hebben ontvangen we graag nog een mail.

    Groetjes,
    Team Drankgigant.

  • Hoe beoordeel je Drankgigant.nl BV?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Bertes armando jochenms
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Ik heb naar dit bedrijf mijn bestelling teruggezonden. Hiervan heb ik ook een track and trace. Dit bedrijf geeft mijn geld niet terug omdat zij het zijn kwijt geraakt in hun magazijn. Heel sneu bedrijf ditt!! Geen aanrader

  • Alycia
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Enorm slechte service!
    Mijn bestelling heb ik NOOIT ontvangen, inmiddels zijn we RUIM 3 weken “DRIE” weken verder… Wat je krijgt te horen is dat PostNL er 4 weken over mag doen ( het onderzoek )
    Het is heel duidelijk dat ik dit pakket nooit gehad heb. Sterker nog, ze gaf aan dat Postnl heeft gezegd dat het retour naar hun komt. Waarom de klant onnodig dan langer laten wachten? Nu nog maar een week wachten… en dan gaan ze pas overleggen met een leidinggevende wat ze eventueel kunnen betekenen.

    Ben echt niet te spreken over deze winkel / service.

  • Bas
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Waardeloos. Bestelling kan niet worden geleverd. Meermaals mails gestuurd om mijn bestelling te krijgen. Geen reactie. Geld terug gevraagd. Ook geen reactie. 150 euro weg en geen levering ontvangen. Is gewoon diefstal.

  • Haydee
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Altijd optijd mijn bestelling ontvangen
    Alles perfect verlopen goed verpakt tot een volgende keer

  • Piet
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Op 24 augustus besteld en nu al 2 weken verder en nog steeds de bestelling niet binnen. Ze schuiven de problemen af op Post.nl. Terwijl drankgigant ook een nieuwe bestelling kan aanmaken. Je wordt aan het lijntje gehouden en de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur.

  • Jacques
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Misleidende reclame: Besteld voor 17 uur, daags nadien geleverd.
    Ik wacht ondertussen een week op een bestelling en PostNL wijst naar Drankgigant, Drankgigant wijst naar PostNL. Kort: Klant is geld kwijt zonder pakket. In contact treden met Drankgigant per mail zorgt voor zere feedback. Telefonisch spreek je met personen die je dus niet concreet kunnen helpen. Misleidende reclame van levering ‘s anderendaags MOET aangepast worden naar minimum 1 week.

  • Marco
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Leveren wijn over de datum en oplossen doen ze niet
    Echt belachelijk

  • Sjoerd
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Ik moet een ster geven, maar dat is al 1 teveel. Verkeerd pakket ontvangen, maar ik moet eerst het verkeerde pakket terugsturen en van alles bewijzen voor ik verder geholpen wordt. De fout ligt toch echt bij hun. Ze moeten eerst camerabeelden bekijken om te kijken waar het fout is gegaan voor ik een retourlabel krijg. Lekker geregeld allemaal maar niet heus. Ik bestel hier nooit meer.

  • Martin de Groot
    Review voor Drankgigant.nl BV

    leveren van order conform orderbevestiging, correcte leveringsinformatie weergeven

  • Daniella Smit
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Klantenservice is slecht als ze zelf een fout maken. Ze sturen me bewust een kersteditie op, omdat de editie die ik heb bestelt niet voorradig was. Na de kerst een geschenk geven met kerstverpakking vind ik niet netjes. De oplossing die ze sturen, ben ik het niet mee eens. Erg jammer dat jullie niet gewoon jullie fout rechtzetten.

  • Christopher
    Review voor Drankgigant.nl BV

    I ordered an item as a Christmas Gift on 23rd December with guaranteed next-day delivery. It is now 4th January and the item has not been received and I have no tracking information. I have contacted DrankGigant directly and they refuse to offer any kind of assistance. I have now raised a dispute with Paypal. Disgusting company.

  • Ed
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Niet normaal, ze wachten tot Post NL een keer uitslag van het onderzoek gaat geven. Post NL had het pakket niet geleverd. Op de app staat dat er wel is geleverd, maar dat was niet het geval. Ook geen melding dat het ergens lag of afgegeven was op een punt dat het afgehaald kon worden. Retour gegaan naar Drankgigant en die zeggen dat ze het onderzoek afwachten. Ondertussen betaald en wachten op je spullen, is nu al 2 weken terug. Wat een slechte service zeg. en die berichten van het "Team Drankgigant" verdienen ook geen schoonheidsprijs. Stelletje wanpresteerders. Laatste keer dat ik er besteld heb.

  • chris sips
    Review voor Drankgigant.nl BV

    waarde aan klantbelang hechten ipv van eigenbelang voorop

  • Gerard
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Blijf eerlijk, en en crediteer volledig bedrag als je 1 fles niet levert.
    Na 1 verkeerde levering in een doos met verschillende flessen, werd juiste fles nageleverd. Echter bij 1x niet thuis is fles retour naar Drankgigant gegaan.
    Nu wordt fles gecrediteerd minus de verzendkosten.

  • Bianca
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Zeer snelle en correcte levering. Top!

  • S. S.
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Spullen (op tijd) leveren en niet de klant opzadelen met extra kosten.

  • marco
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Koop niks bij deze zaak zeer slechte klantenservice. Flessen die beschadigd zijn worden niet omgeruild . Dus als je hobby whisky verzamelen is verwacht dan niet dat ze deze omruilen. Ook komen ze je niet tegemoet. Flessen die niet te leveren zijn worden ook niet geblokkeerd op de web site dus geld retour maar omdat je dan onder de 150 euro komt wel verzendkosten er afhalen

  • Pascal
    Review voor Drankgigant.nl BV

    Afgelopen zondag via de site een verjaarsdagkado voor iemand uitgezocht en dit zou dinsdags worden bezorgd. Dit ook in het opmerkingenveld weergegeven en ook nog een email nagestuurd dat het dinsdag op de verjaardag bezorgd moet worden.
    Maandag aan het eind van de dag ontvang ik pas een email dat het product niet meer op voorraad is en pas dinsdag weer binnenkomt. Dit stond niet vermeld op de site en ook nu nog staat het gewoon voorradig en dat het de volgende dag al bezorgd wordt. Geen excuses alleen de mededeling dat het alsnog bezorgd wordt als het product weer binnen is.

    Door de late reactie van de klantenservice, die niet of nauwelijks bereikbaar zijn, kon ik ook niets anders meer tijdig laten bezorgen. Op mijn mail om opheldering ontvang ik verder ook geen enkele reactie. Uiteindelijk zelf maar weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice (half uur in de wacht gehangen) en de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggeeist. Dit duurt een dag of 5....

    Mensen denk goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat, want je bent hier geen klant maar een nummer!!!