Drankgigant.nl BV

Drankgigant.nl BV

Ònline de meest exclusieve drankenhandel van Europa. Meer dan 17.500 artikelen !!! In alle denkbare dranken en accessoires. Vanaf nu ook te bezoeken in een nieuwe XXL vestiging in Vlissingen waar alle artikelen te koop en te bezichtigen zijn in alle maten en prijzen. Zie openingstijden en kom gerust shoppen. ( ook geschikt voor mindervaliden )
7,0

• E.
    Review voor Drankgigant.nl BV

Door een fout van Drankgigant zelf werd mijn bestelling dubbel geleverd. Ondanks mijn meerdere mails en verzoeken tot contact wordt ik nu gedwongen om zelf voor de kosten op te draaien. Belachelijke klantenservice.

• T. Nemeth
    Review voor Drankgigant.nl BV

Misleading information on the website, my order is - though the items were shown available on the site- are almost a week delayed. Customer service was really bad and kept giving me false hooe for delivery time. A team event exersize is ruined becase of their misinformation and poor customer service. Not recommended at all

• Hoe beoordeel je Drankgigant.nl BV?

• Jan Van de Voorde
    Review voor Drankgigant.nl BV

Goede prijzen en de levering was behoorlijk snel in deze drukke periode

• Sven
    Review voor Drankgigant.nl BV

Nu 2 keer hier besteld en 2 keer mis Nu 2 keer hier besteld en 2 keer mis. De eerste keer was de vooraad informatie niet op orde en bleken ze verschillende producten niet te hebben. En werdt de bestelling enorm vertraagd. De 2e keer weer het zelfde alleen wou ik dan een vervanging voor dat product. Dit was niet mogelijk waardoor ze je opzadelen met 2 keer verzendkosten. Of het pakket terug sturen dan moet je zelf voor de verzend kosten betalen of je vervanging los bestellen en dan moet je ook voor verzendkosten betalen. Terwijl zij zonder overleg er voor kiezen de rest van je pakket te sturen. In bijde gevallen contact gehad met de helpdesk en het enigste wat ze daar zeggen of iets anders bestellen. Of terug sturen en dan opnieuw bestellen verzend kosten is ten alle tijde voor eigen rekening. Terwijl zij fouten maken. Dit was de laatste keer dat ik hier bestel.

• Jac
    Review voor Drankgigant.nl BV

Verbeteren is onmogelijk voor deze mensen, de gehele webwinkel bestaat uit een stel arrogante mensen. Communicatie is een ramp.
    En bij elke fout van hun kant gaat de klant bloeden voor verzendkosten.
    Dat lees je overal in de reviews, ook op google en trustpilot.
    Onbegrijpelijk dat deze webwinkel een keurmerk heeft gekregen....blijkbaar is met geld alles te koop in dit land.

• Mylene
    Review voor Drankgigant.nl BV

Levering was snel. Ik ontving 2 verkeerde flessen, en 1 helemaal niet. Ze vroegen eerst (na bewijs) of ik misschien die andere gewoon wilde houden.. Dat wilde ik niet want anders had ik die zelf wel besteld. Goed, toen op eigen kosten de verkeerde flessen terug moeten sturen. Ik zou de verzendkosten terugkrijgen, maar zit al weer 2 weken hier op te wachten. Jammer! Kan ook anders.

• REZA BECHAN
    Review voor Drankgigant.nl BV

Bestelling geplaatst en betaald. Op de website staat voor 17:00 besteld morgen in huis. Dit kunnen ze niet waar maken. Besteling word bezorgd bij de buren. Dit is geen probleem. Ik heb het op gehaald. Fles Chivas kon niet geleverd worden. Deze is verstuurd tijdens mijn vakantie. Daardoor is deze terug gegaan naar drankgigant. Ze hebben mijn een mail gestuurd dat ze het pakketje retour hebben ontvangen. Ze wilde het weer versturen. Maar ik moest de verzendkosten betalen. Uiteindelijk hebben we deze gesplitst. Ik heb de helft van de verzendkosten betaald. Tot op heden heb ik het pakketje niet mogen ontvangen. Ze hebben het nooit verstuurd. Sterker nog ze zeggen nu dat ik het al gehad heb. Waarom moet ik dan weer verzendkosten betalen drankgigant??? Als ik het al gehad heb????? Dus ik mis een fles Chivas. Ik had beter naar een bekende slijterij kunnen gaan. Want nu heb ik betaald voor een fles Chivas en deze niet ontvangen en ze hebben mij laten betalen voor de verzending. Zeer teleurgesteld in drankgigant. Zeer slecht eigenlijk niet eens 1 ster waard.

• Kristoff Overmeire
    Review voor Drankgigant.nl BV

Mijn bestelling was voor 17u00 geplaatst en niettegenstaande de produkten volgens de webwinkel voorradig waren heeft het 11 ,elf, dagen geduurd eer mijn bestelling geleverd werd. Misleiding noemt men zoiets.

• Lisa Smit
    Review voor Drankgigant.nl BV

Eerlijk zijn en klantvriendelijk worden

• alexander
    Review voor Drankgigant.nl BV

beter met de klanten omgaan en opzoek naar oplossingen