Drankgigant.nl BV

Drankgigant.nl BV

Ònline de meest exclusieve drankenhandel van Europa. Meer dan 17.500 artikelen !!! In alle denkbare dranken en accessoires. Vanaf nu ook te bezoeken in een nieuwe XXL vestiging in Vlissingen waar alle artikelen te koop en te bezichtigen zijn in alle maten en prijzen. Zie openingstijden en kom gerust shoppen. ( ook geschikt voor mindervaliden )
7,5

• Mylene
    Review voor Drankgigant.nl BV

Levering was snel. Ik ontving 2 verkeerde flessen, en 1 helemaal niet. Ze vroegen eerst (na bewijs) of ik misschien die andere gewoon wilde houden.. Dat wilde ik niet want anders had ik die zelf wel besteld. Goed, toen op eigen kosten de verkeerde flessen terug moeten sturen. Ik zou de verzendkosten terugkrijgen, maar zit al weer 2 weken hier op te wachten. Jammer! Kan ook anders.

• REZA BECHAN
    Review voor Drankgigant.nl BV

Bestelling geplaatst en betaald. Op de website staat voor 17:00 besteld morgen in huis. Dit kunnen ze niet waar maken. Besteling word bezorgd bij de buren. Dit is geen probleem. Ik heb het op gehaald. Fles Chivas kon niet geleverd worden. Deze is verstuurd tijdens mijn vakantie. Daardoor is deze terug gegaan naar drankgigant. Ze hebben mijn een mail gestuurd dat ze het pakketje retour hebben ontvangen. Ze wilde het weer versturen. Maar ik moest de verzendkosten betalen. Uiteindelijk hebben we deze gesplitst. Ik heb de helft van de verzendkosten betaald. Tot op heden heb ik het pakketje niet mogen ontvangen. Ze hebben het nooit verstuurd. Sterker nog ze zeggen nu dat ik het al gehad heb. Waarom moet ik dan weer verzendkosten betalen drankgigant??? Als ik het al gehad heb????? Dus ik mis een fles Chivas. Ik had beter naar een bekende slijterij kunnen gaan. Want nu heb ik betaald voor een fles Chivas en deze niet ontvangen en ze hebben mij laten betalen voor de verzending. Zeer teleurgesteld in drankgigant. Zeer slecht eigenlijk niet eens 1 ster waard.

• Hoe beoordeel je Drankgigant.nl BV?

• Kristoff Overmeire
    Review voor Drankgigant.nl BV

Mijn bestelling was voor 17u00 geplaatst en niettegenstaande de produkten volgens de webwinkel voorradig waren heeft het 11 ,elf, dagen geduurd eer mijn bestelling geleverd werd. Misleiding noemt men zoiets.

• Lisa Smit
    Review voor Drankgigant.nl BV

Eerlijk zijn en klantvriendelijk worden

• alexander
    Review voor Drankgigant.nl BV

beter met de klanten omgaan en opzoek naar oplossingen

• Mark
    Review voor Drankgigant.nl BV

Bestelling was niet compleet. contact opgenomen via website en 10 dagen later nog steeds geen respons.

• Saskia
    Review voor Drankgigant.nl BV

Slechte ervaring. Traag, incompleet, foutief. Bij mijn bestelling bleek 1 fles niet op voorraad, terwijl de website aangaf dat deze wel op voorraad was. Aangegeven welke vervanging ik wilde. De bestelling is vervolgens enkele dagen vertraagd geweest en bleek uiteindelijk beschadigd, dus is automatisch retour drankgigant gegaan. De bestelling is nadat deze terug binnen was bij drankgigant opnieuw verzonden, helaas zonder overleg zonder de vervangende fles (!) en ook zonder de origineel gewenste fles. Ook bleken er 3 flessen foutief geleverd! Je pakt toch niet een fles die er een beetje op lijkt?! Na een aanbod te hebben afgeslagen om de eerste 2 flessen voor half geld over te nemen (wat moet ik daarmee, ik wil mijn bestelde flessen), moest ik eerst de 2 flessen retourneren en zelf de verzendkosten voorschieten. Het gaat om 16 euro totaal, waar hebben we het over. Een beetje servicegerichte winkel zorgt direct voor opsturen, zeker na alle vertraging en fouten. Nu zit ik voorlopig nog in thuisquarantaine dus retourneren is op dit moment ontzettend lastig voor mij. Communicatie verloopt ook niet al te snel maar vooruit dat is op dit moment te vergeven. Incorrecte voorraad, incomplete en foutieve leveringen dan weer niet. Uiteindelijk heb ik voor de eerste 2 flessen 8 euro extra moeten betalen, dat probeerden ze bij de 3e verkeerde fles ook maar toen werd ik een beetje neidig en hebben ze die uiteindelijk gratis nagestuurd. Het hele verloop hiervan was ook lastig omdat klantenservice mijn laatste mail niet eens leest laat staan de vorgeschiedenis. Conclusie: winkel zadelt klant op met alle problemen. Geen goede service dus. Doorlooptijd tot bestelling (-1 fles en +3 verkeerde flessen en +8 euro extra kosten) in huis: meer dan een maand.

• Peter Fuhren
    Review voor Drankgigant.nl BV

Reageren op vragen, ervoor zorgen dat bij een kapotte fles adequaat naar een oplossing gezocht wordt, klantvriendelijker zijn. Ik wacht al weken op een oplossing (nieuwe levering of geld retour) maar hoor gewoon helemaal niets meer van ze.

• Joost
    Review voor Drankgigant.nl BV

De producten die ze verkopen gewoon te leveren i.p.v. maar de halve bestelling te versturen en de rest te annuleren.

• Jessica
    Review voor Drankgigant.nl BV

Op 07 april een bestelling gedaan van ruim €70,-. Vandaag, 23 april hebben wij nog steeds niets ontvangen! Tot 2 keer toe hebben wij een melding gekregen van PostNL dat de zending retour is gegaan, omdat het pakket beschadigd is. Tot 2 keer toe laat het bedrijf niets van zich horen en moeten we er ZELF achteraan! Beide keren hebben we aangegeven dat we de bestelling alsnog graag ontvangen, om de ondernemer te steunen. Echter, nu, 4 dagen na de 2e keer en een klacht hebben we nog niets! Inmiddels zijn we er klaar mee en willen wij ons geld terug. Nu willen ze eerst een onderzoek samen met PostNL opstarten (wat maanden kan duren), alvorens ze ons geld terug willen storten. Wees verstandig en bestel hier niet!