Drankgigant.nl BV

Drankgigant.nl BV

Γ’nline de meest exclusieve drankenhandel van Europa. Meer dan 17.500 artikelen !!! In alle denkbare dranken en accessoires. Vanaf nu ook te bezoeken in een nieuwe XXL vestiging in Vlissingen waar alle artikelen te koop en te bezichtigen zijn in alle maten en prijzen. Zie openingstijden en kom gerust shoppen. ( ook geschikt voor mindervaliden )
7,5

• Joost
    Review voor Drankgigant.nl BV

De producten die ze verkopen gewoon te leveren i.p.v. maar de halve bestelling te versturen en de rest te annuleren.

• Jessica
    Review voor Drankgigant.nl BV

Op 07 april een bestelling gedaan van ruim €70,-. Vandaag, 23 april hebben wij nog steeds niets ontvangen! Tot 2 keer toe hebben wij een melding gekregen van PostNL dat de zending retour is gegaan, omdat het pakket beschadigd is. Tot 2 keer toe laat het bedrijf niets van zich horen en moeten we er ZELF achteraan! Beide keren hebben we aangegeven dat we de bestelling alsnog graag ontvangen, om de ondernemer te steunen. Echter, nu, 4 dagen na de 2e keer en een klacht hebben we nog niets! Inmiddels zijn we er klaar mee en willen wij ons geld terug. Nu willen ze eerst een onderzoek samen met PostNL opstarten (wat maanden kan duren), alvorens ze ons geld terug willen storten. Wees verstandig en bestel hier niet!

• Hoe beoordeel je Drankgigant.nl BV?

• Ronald
    Review voor Drankgigant.nl BV

Een webwinkel kan je pas echt beoordelen op het moment dat er iets mis is aan je bestelling en je de service moet aanspreken. Hierin is Drankgigant echt waardeloos. Bij een grotere bestelling is er een bedorven product geleverd (orochatta) en bij aanspreken van de service werd er direct gereageerd dat dit wel moest liggen aan hoe de fles 9 maanden bewaard was.... --> wij hebben nooit problemen met bewaren. ook niet bij de overige 2 flessen orochatta uit dezelfde bestelling. Anyhow, drankdozijn is geenzins voornemens om 15,- te vergoeden voor de fles (uit een bestelling van 300,-). Veelzeggend over de service van dit bedrijf. Advies is wegblijven dus!!

• Anna
    Review voor Drankgigant.nl BV

Ik bestelde een fles gin bij DrankGigant besteld. Drankgigant was de goedkoopste optie online, het pakketje was goed verpakt en is snel geleverd. Scherpe prijzen en goed assortiment. Voor mij was dat eerste keer alcohol online bestellen, maar ik ben heel tevreden hoe het ging!

• Zeus Olympus
    Review voor Drankgigant.nl BV

Het zou fijn zijn als ze geen bedorven producten leveren. Fouten kan iedereen maken, maar herstel ze dan ook in plaats van de klant af te schepen. Lever een vervangend product of geef geld terug. Waardeloze aftersales, geen service en zeer slechte botte nietszeggende communicatie.

• ExclusiveDrinker
    Review voor Drankgigant.nl BV

Perfect! Betreft drank heb ik een exclusieve smaak(moeilijk verkrijgbaar), daarbij kwam er ook nog eens dat het om miniaturen ging. Als dat maar goed gaat dacht ik.....Het ging perfect. Geen kapotte flesjes, of andere flesjes ter vervanging of iets dergelijks. Zondagmiddag besteld , dinsdagmiddag ontvangen terwijl ik ook nog eens voor optie afterpay koos. In de toekomst zal ik zeker weer bestellen. Bedankt Drankgigant want je hebt mij gigantisch blij gemaakt.

• Jaimie van de Kimmenaede
    Geverifieerde klant van Drankgigant.nl BV

Goede prijzen en uitstekende service!

• Stephan Groen
    Geverifieerde klant van Drankgigant.nl BV

Goed verpakt en snelle service.

• Jelmer Jasken
    Geverifieerde klant van Drankgigant.nl BV

Na een foute levering is dit goed opgelost! πŸ‘πŸ½

• Vivian Chocolaad
    Geverifieerde klant van Drankgigant.nl BV

Bestellen gaat soepel en eenvoudig.
    Laatste keer ging het fout met de aflevering, maar dat lag aan PostNL.