Drankgigant.nl BV

Drankgigant.nl BV

Ònline de meest exclusieve drankenhandel van Europa. Meer dan 179.500 artikelen, in alle denkbare dranken en accessoires. Vanaf nu ook te bezoeken in een nieuwe XXL vestiging te Vlissingen waar alle artikelen te koop en te bezichtigen zijn. Zie openingstijden en kom gerust shoppen (ook geschikt voor mindervaliden)
8.908 klantbeoordelingen

• Ed
    Review voor Drankgigant.nl BV

Niet normaal, ze wachten tot Post NL een keer uitslag van het onderzoek gaat geven. Post NL had het pakket niet geleverd. Op de app staat dat er wel is geleverd, maar dat was niet het geval. Ook geen melding dat het ergens lag of afgegeven was op een punt dat het afgehaald kon worden. Retour gegaan naar Drankgigant en die zeggen dat ze het onderzoek afwachten. Ondertussen betaald en wachten op je spullen, is nu al 2 weken terug. Wat een slechte service zeg. en die berichten van het "Team Drankgigant" verdienen ook geen schoonheidsprijs. Stelletje wanpresteerders. Laatste keer dat ik er besteld heb.

• chris sips
    Review voor Drankgigant.nl BV

waarde aan klantbelang hechten ipv van eigenbelang voorop

• Hoe beoordeel je Drankgigant.nl BV?

• Gerard
    Review voor Drankgigant.nl BV

Blijf eerlijk, en en crediteer volledig bedrag als je 1 fles niet levert.
    Na 1 verkeerde levering in een doos met verschillende flessen, werd juiste fles nageleverd. Echter bij 1x niet thuis is fles retour naar Drankgigant gegaan.
    Nu wordt fles gecrediteerd minus de verzendkosten.

• Bianca
    Review voor Drankgigant.nl BV

Zeer snelle en correcte levering. Top!

• S. S.
    Review voor Drankgigant.nl BV

Spullen (op tijd) leveren en niet de klant opzadelen met extra kosten.

• marco
    Review voor Drankgigant.nl BV

Koop niks bij deze zaak zeer slechte klantenservice. Flessen die beschadigd zijn worden niet omgeruild . Dus als je hobby whisky verzamelen is verwacht dan niet dat ze deze omruilen. Ook komen ze je niet tegemoet. Flessen die niet te leveren zijn worden ook niet geblokkeerd op de web site dus geld retour maar omdat je dan onder de 150 euro komt wel verzendkosten er afhalen

• Pascal
    Review voor Drankgigant.nl BV

Afgelopen zondag via de site een verjaarsdagkado voor iemand uitgezocht en dit zou dinsdags worden bezorgd. Dit ook in het opmerkingenveld weergegeven en ook nog een email nagestuurd dat het dinsdag op de verjaardag bezorgd moet worden.
    Maandag aan het eind van de dag ontvang ik pas een email dat het product niet meer op voorraad is en pas dinsdag weer binnenkomt. Dit stond niet vermeld op de site en ook nu nog staat het gewoon voorradig en dat het de volgende dag al bezorgd wordt. Geen excuses alleen de mededeling dat het alsnog bezorgd wordt als het product weer binnen is.

Door de late reactie van de klantenservice, die niet of nauwelijks bereikbaar zijn, kon ik ook niets anders meer tijdig laten bezorgen. Op mijn mail om opheldering ontvang ik verder ook geen enkele reactie. Uiteindelijk zelf maar weer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice (half uur in de wacht gehangen) en de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggeeist. Dit duurt een dag of 5....

Mensen denk goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat, want je bent hier geen klant maar een nummer!!!

• Leander
    Review voor Drankgigant.nl BV

Website/bedrijf waar ik nooit meer ga bestellen en ook niemand aan raad om te bestellen.
    Even voor kerst een fles drank besteld..voor 17.00 besteld morgen in huis (vrijdag voor 17.00 besteld).. 5 dagen later inderdaad de bestelling binnen. Kontakt gehad met de klantenservice dat ik deze fles kado zou doen aan iemand die naar Mexico zou gaan...na 3 dagen antwoord met een linkje naar de voorwaarden dat het momenteel erg druk is en hierdoor kon voorkomen dat het pakket niet binnen één dag geleverd zou kunnen zijn...ZET het bij het PRODUKT! Ik gezegd dan annuleerd u de bestelling want ik had nog geen bericht gehad dat het pakket verstuurd werdt en de desbetreffende persoon is al naar mexico waar deze fles voor was. 1,5 dag later ineens een bericht. Uw pakket is verzonden.. Twee uur later mailtje klantenservice...helaas de bestelling konden wij niet meer accepteren omdat Postnl deze al heeft opgehaald..( na twee dagen inderdaad) dus bestelling had makkelijk tegen gehouden kunnen worden. Pakket retour gestuurd en nu niets meer van vernomen..fles weg geld weg

• E.
    Review voor Drankgigant.nl BV

Door een fout van Drankgigant zelf werd mijn bestelling dubbel geleverd. Ondanks mijn meerdere mails en verzoeken tot contact wordt ik nu gedwongen om zelf voor de kosten op te draaien. Belachelijke klantenservice.

• T. Nemeth
    Review voor Drankgigant.nl BV

Misleading information on the website, my order is - though the items were shown available on the site- are almost a week delayed. Customer service was really bad and kept giving me false hooe for delivery time. A team event exersize is ruined becase of their misinformation and poor customer service. Not recommended at all