Driessen Stoffen

Driessen Stoffen

Bent u op zoek naar voordelige en kwalitatief goede stoffen dan bent u bij driessenstoffen.nl aan het juiste adres. Voor carnavalsstoffen,feeststoffen,kinderstoffen en damesstoffen kunt u bij ons terecht. Zo hebben wij een uitgebreide standaard collectie met onder andere: fleece, satijn, crêpe satijn, texturé, badstof, tule, organza, velours de panne, tricot, katoen en voering. Daarnaast hebben wij een wisselende collectie damesstoffen.

• Diana
    Review voor Driessen Stoffen

Mooie stoffen...goede prijs....en nette afhandeling bij een foutje...

• sanja
    Review voor Driessen Stoffen

prachtige stoffen, en zeer voordelig ,snel geleverd

• Hoe beoordeel je Driessen Stoffen?

• Monique

Goede service goede kwali

• Lilybeth Nagtegaal
    Review voor Driessen Stoffen

Geweldige keuze in stoffen,en mooie prijsklasse

• Jolanda Heijnen
    Review voor Driessen Stoffen

Ben al sinds gisteren bezig contact te krijgen met dit bedrijf. Heb gebeld,dan krijg je een bandje dat je zo spoedig mogelijk wordt geholpen. Na twee keer 10 minuten in de wacht te hebben gestaan , opgehangen. Nog een keer gebeld om 11.45 uur dan krijg je te horen dat ze gesloten zijn maar op hetzelfde bandje staat dat ze geopend zijn tot 17.00 uur. Sms gestuurd , Messenger bericht, totaal geen reactie,erg jammer

Antwoord van Driessen Stoffen

Goedemiddag,
    Dat is heel erg vervelend om te horen. Wij zijn op werkdagen van 8.30 uur t/m 17.00 uur bereikbaar. U kunt ook altijd ons contactformulier invullen.
    Met vriendelijke groet, Lisanne

• Audrey Bruyer

Zeer correct

• Lianne
    Review voor Driessen Stoffen

Goede service, kwaliteit, betaalbaar en snelle verzending. Echt een goed en betrouwbaar serieus bedrijf! Echt aan te raden op alle fronten.

• Conny de Leeuw
    Review voor Driessen Stoffen

Snelle levering, hohe Qualität en goede prijze..... Bestell alleen bij driessen mar All over 3 jaaren.

• Elly
    Review voor Driessen Stoffen

Stof was netjes verpakt, en ben tevreden over de kwaliteit, ook over het contact met driessen

• Liesbeth Wichers
    Review voor Driessen Stoffen

Snelle en vriendelijke reaktie van de klantenservice nadat ik per ongeluk het verkeerde pakketje stoffen kreeg. Een dag later de goede stoffen in huis!