DroneKopenOnline

DroneKopenOnline

Verkoop van verschillende soorten drones.
8,9

• Ramona
    Review voor DroneKopenOnline

Ze geven goede informatie, en zorgen dat verder alles snel afgehandeld is

• Dago de Werd
    Review voor DroneKopenOnline

Allereerst zijn delen van de op de website Mavic Air combo betaalde niet leverbaar. Waarom staat dat dan op de website en laat men klanten betalen? Out of de box is de geleverde controller van de Maci Air niet op te laden door niet passend oplaad contact. Zeer moeizaam na aandringen wat mailcontact. Men blijft maar aangeven dat het aan mij ligt. Ik mocht het apparaat terugsturen. Men blijft de fout bij mij leggen, reageert al weer niet op mijn laatste mail en betaalt nog steeds niet terug. Moet ws Geschillencommissie en consumentenbond gaan inschakelen. Jammer. Maar zo ga je niet met klanten om, Dronekopenonline!

• Hoe beoordeel je DroneKopenOnline?

• wim honsbeek
    Review voor DroneKopenOnline

met de levering niks mis, maar toen ik na 1 keer gevlogen had met de drone had ik zeer slecht beeld met golfjes in het filmpje, direct de webwinkel op de hoogte gesteld en zou het probleem bij hubsan neerleggen.

echter weer even niks meer gehoord en zelf maar contact opgenomen.
    Nu ik buiten de omruilperiode zit moet die opgestuurd worden terwijl ik het direct na de aankoop had gemeld.

ik heb dus een gloednieuw product aangekocht welke nu door de webwinkel ter reparatie aangeboden moet worden.

Men weigert het product om te ruilen terwijl ik het probleem direct na de aankoop heb gemeld.

er wordt nu steeds gereageerd nu ik het zogezegd niet meer kan omruilen, dit vind ik beetje vreemd want als je iets direct meld had je het moeten omruilen en niet zeggen we vragen het aan de fabrikant, niks meer laten horen en dan nu zeggen stuur maar op voor reparatie

• Henk
    Review voor DroneKopenOnline

Prima product! Een feestje om mee te vliegen en opnames te maken. Prima service via de webwinkel. snelle reactie op vragen.

• Last

supersnelle levering, 13 uur levertijd,

• armand
    Review voor DroneKopenOnline

Ondanks de uitgestelde levering van de mavic pro wel een uitstekende service, al je vragen worden netjes beantwoord en er worden oplossingen aangedragen daar kunnen andere webshops nog wat van leren!

• Michel Faas
    Review voor DroneKopenOnline

Erg snelle service: zowel qua reactie op vragen als qua levering. De bereikbaarheid per e-mail en telefonisch is erg goed. Dit was erg prettig want bij de aanschaf van dit soort type producten met bijbehorende prijskaartje wil ik graag goed geholpen in mijn keuze en daar heeft DroneKopenOnline goed bij geholpen!

• Connie
    Review voor DroneKopenOnline

Een dag na mijn bestelling waren zowel mijn drone als de bijbehorende accessoires al binnen, super snelle levering dus! Heel fijn. Bovendien werden mijn vragen m.b.t. keuze drone zeer snel beantwoord en werd er echt meegedacht in de keuze die ik moest maken. Hier had ik veel aan. Kortom, hele goede ervaring gehad met deze webshop. Voor de aanschaf van drones/accessoires bent u hier dus aan het goede adres!

• Kees
    Review voor DroneKopenOnline

Erg goede ervaring met kopen van drone en accessoires bij deze webshop. Werd snel, vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de drone was super snel geleverd. Ziet er tevens mooi uit en mijn zoontje is er ontzettend blij mee!

• Henk
    Review voor DroneKopenOnline

Snel geleverd en goed product, niets meer aan doen!