DroneKopenOnline

DroneKopenOnline

Verkoop van verschillende soorten drones en drone accesoires
8,8

• Erik Sanders
    Review voor DroneKopenOnline

Zeer tevreden. Ze leveren zoals afgesproken en geven goed advies. Prima service en altijd antwoord op je vragen. Daarnaast doen ze er alles aan om je te helpen. Aanrader!!!

• Evan Starke
    Review voor DroneKopenOnline

Wie wíl de FPV avata fly smart combo met de fly more kit en ik heb een iPhone erbij en ik heb 2 goggles die ik allemaal ruilen wil tegen een vr bril die mét de schuif antennes en dé avata mét de bon erbij van 1480euro en 3maand oud en ik wil graag ruilen voor een camera met microfoon voor YouTube en de avata is té ruilen voor DJI FPV fly more kit en een fpv opbergkoffer. Ik heb de motion controller erbij en ik heb een backpack voor de avata met 3 intelligent accu s en 2extra set of props en 128gb sdkaart

• Hoe beoordeel je DroneKopenOnline?

• Rob
    Review voor DroneKopenOnline

Snel geleverd maar product bleek defect. Ook dit is snel opgelost en binnen en paar dagen kreeg ik een nieuwe (goede) drone. Ik moest wel aandringen op compensatie van de gemaakte verzendkosten van de defecte drone maar na een paar keer vragen werd dit uiteindelijk terug betaald…..

• Davy Keizer
    Review voor DroneKopenOnline

Nog nooit eerder van deze website/webshop/winkel gehoord. Bij toeval kwam ik ze tegen tijdens mijn zoektoch naar een DJI mini 3 pro. Aangezien deze pas net uit is/was, waren ze lastig te krijgen bij bijna alle andere retailers. Maar DroneKopenOnline had ze nog liggen! Na wat whatsapp contact kreeg ik te horen dat ik als ik nu zou bestellen hem direct kon afhalen bij hun magazijn. Zo gezegd zo gedaan, wel 2 uur in de auto moeten zitten; maar i k wou dat ding zo graag hebben, dus dat hebben we er dan voor over!

Pakket lag netjes klaar bij het magazijn. Echt super! Hier ga ik zeker vaker wat bestellen!

• Evelien
    Review voor DroneKopenOnline

Top service en uitstekende hulp

• Iwan
    Review voor DroneKopenOnline

Geweldige service ook na de aankoop

• Jordy
    Review voor DroneKopenOnline

Uitstekend advies en service, echt een onderscheid in vergelijking met vele webshops.

• Björn
    Review voor DroneKopenOnline

Perfecte service, het transport gebeurt met PostNL, de levering gebeurt dan ook razendsnel. Top!

• Sanne
    Review voor DroneKopenOnline

Mijn drone heb ik gekocht via dronekopenonline.nl. Door alle informatie op de website heb ik de drone kunnen kopen die perfect bij mijn wensen aansluit. Na de koop was de drone ook nog eens snel geleverd. Mocht je ook een drone willen kopen dan is deze website zeker een aanrader. Ik heb een top ervaring met dronekopenonline.nl

• Erik
    Review voor DroneKopenOnline

Ruim aanbod en een uitstekende service!

Perfect geholpen door Dronekopenonline in de keuze van een drone. Dit was de eerste keer dat ik een drone kocht maar door de uitgebreide informatie op de website heb ik een uitstekende drone gekocht. Kortom, super tevreden.

• steven

goede naverkoopservice

• Ramona
    Review voor DroneKopenOnline

Ze geven goede informatie, en zorgen dat verder alles snel afgehandeld is

• Dago de Werd
    Review voor DroneKopenOnline

Allereerst zijn delen van de op de website Mavic Air combo betaalde niet leverbaar. Waarom staat dat dan op de website en laat men klanten betalen? Out of de box is de geleverde controller van de Maci Air niet op te laden door niet passend oplaad contact. Zeer moeizaam na aandringen wat mailcontact. Men blijft maar aangeven dat het aan mij ligt. Ik mocht het apparaat terugsturen. Men blijft de fout bij mij leggen, reageert al weer niet op mijn laatste mail en betaalt nog steeds niet terug. Moet ws Geschillencommissie en consumentenbond gaan inschakelen. Jammer. Maar zo ga je niet met klanten om, Dronekopenonline!

• wim honsbeek
    Review voor DroneKopenOnline

met de levering niks mis, maar toen ik na 1 keer gevlogen had met de drone had ik zeer slecht beeld met golfjes in het filmpje, direct de webwinkel op de hoogte gesteld en zou het probleem bij hubsan neerleggen.

echter weer even niks meer gehoord en zelf maar contact opgenomen.
    Nu ik buiten de omruilperiode zit moet die opgestuurd worden terwijl ik het direct na de aankoop had gemeld.

ik heb dus een gloednieuw product aangekocht welke nu door de webwinkel ter reparatie aangeboden moet worden.

Men weigert het product om te ruilen terwijl ik het probleem direct na de aankoop heb gemeld.

er wordt nu steeds gereageerd nu ik het zogezegd niet meer kan omruilen, dit vind ik beetje vreemd want als je iets direct meld had je het moeten omruilen en niet zeggen we vragen het aan de fabrikant, niks meer laten horen en dan nu zeggen stuur maar op voor reparatie

• Henk
    Review voor DroneKopenOnline

Prima product! Een feestje om mee te vliegen en opnames te maken. Prima service via de webwinkel. snelle reactie op vragen.

• Last

supersnelle levering, 13 uur levertijd,

• armand
    Review voor DroneKopenOnline

Ondanks de uitgestelde levering van de mavic pro wel een uitstekende service, al je vragen worden netjes beantwoord en er worden oplossingen aangedragen daar kunnen andere webshops nog wat van leren!

• Michel Faas
    Review voor DroneKopenOnline

Erg snelle service: zowel qua reactie op vragen als qua levering. De bereikbaarheid per e-mail en telefonisch is erg goed. Dit was erg prettig want bij de aanschaf van dit soort type producten met bijbehorende prijskaartje wil ik graag goed geholpen in mijn keuze en daar heeft DroneKopenOnline goed bij geholpen!

• Connie
    Review voor DroneKopenOnline

Een dag na mijn bestelling waren zowel mijn drone als de bijbehorende accessoires al binnen, super snelle levering dus! Heel fijn. Bovendien werden mijn vragen m.b.t. keuze drone zeer snel beantwoord en werd er echt meegedacht in de keuze die ik moest maken. Hier had ik veel aan. Kortom, hele goede ervaring gehad met deze webshop. Voor de aanschaf van drones/accessoires bent u hier dus aan het goede adres!

• Kees
    Review voor DroneKopenOnline

Erg goede ervaring met kopen van drone en accessoires bij deze webshop. Werd snel, vriendelijk en deskundig te woord gestaan en de drone was super snel geleverd. Ziet er tevens mooi uit en mijn zoontje is er ontzettend blij mee!