DroomHout
Mooie dingen van hout
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Paul en Annemarieke
    Review voor DroomHout

Jullie hebben voor ons helemaal op maat twee badkamermeubels gemaakt. Ze zijn prachtig geworden en we genieten er elke dag van. Echt vakwerk en mooie afwerking.

Antwoord van DroomHout

Beste Annemarieke en Paul, hartelijk dank voor deze mooie review. De communicatie was lekker snel en helder, jullie kozen voor een maatwerk badkamermeubel van maar liefst 140 cm breed waar jullie zelf de wasbak voor aanleverden. Ook dat kan bij DroomHout en leuk dat jullie van die optie ook gebruik maakten. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Fijne dag, groet team DroomHout

• Mart Willemse
    Review voor DroomHout

Let op: oplichters: overal op de site stellen zij dat ze een korte levertijd hebben en gratis alles verzenden. Dat klopt niet, er komt namelijk nog heel veel leverkosten bij! En de korte levertijd was op het product dat wij wilden bestellen niet mogelijk.

Antwoord van DroomHout

Ha Mart, jammer dat je niet helemaal tevreden was. Op basis van je feedback hebben we getracht om van de (reeds indicatieve) levertijd nog duidelijker aan te geven dat deze indicatief is. We zijn voor sommige producten nu eenmaal afhankelijk van de levertijd van derden en logistiek is momenteel een mondiale uitdaging. Desondanks leveren we ruim 95% van onze producten binnen ca 1-2 weken en we zijn daarmee flink sneller dan het gemiddelde op de markt. Daar zijn we trots op en we hopen dat onze klanten er blij van worden. Overigens zijn op het haardhout na al onze prijzen inclusief verzending en vragen we alleen voor buitenlandse leveringen een toeslag. Volgende keer beter dus, hele fijne avond, groet team DroomHout

• Hoe beoordeel je DroomHout?

• Renate
    Review voor DroomHout

Mooie producten. Zelfs de op maat gemaakte tafel op afstand kunnen bestellen, na diverse tekeningen te hebben gehad. Resultaat mag er zijn. Erg blij mee!

Antwoord van DroomHout

Ha Renate, da's lief :-) en wat een super mooie foto's plaatste je op Google, echt heel tof geworden. Het was prettig met je samenwerken, graag tot een volgende keer! Ciao team DroomHout

• Ed van Leeuwen
    Review voor DroomHout

Prachtige ronde tafel aangeschaft. Goede kwaliteit en enorm mooi afgewerkt. Heel blij mee.

Antwoord van DroomHout

Ha Ed, en jij hartelijk dank voor de mooie sfeerfoto's, zag er inderdaad erg gaaf uit met die stoelen ook. Wat we doen is alle randen standaard voorzien van een hele kleine radius van 3 mm zodat het er scherp uitziet maar lekker 'zacht' aanvoelt. Heel veel plezier met je tafel, we zien je graag weer, fijne dag! Ciao team DroomHout

• John
    Review voor DroomHout

Mooie onderneming met kwalitatief hoogwaardige producten

Antwoord van DroomHout

Hartelijk dank John, die kwaliteit daar maken we ons dagelijks hard voor, leuk dat je het zo waardeert :-) Dank en hele fijne dag, groetjes van team DroomHout

• Stefan
    Geverifieerde klant van DroomHout

Duidelijke informatie en snelle levering. De informatievoorziening in afwachting op de bezorging en levering kan wel beter.

Antwoord van DroomHout

Ha Stefan, hartelijk dank voor je review en suggestie voor verbetering, dat waarderen we zeer. Het bestelproces is nu als volgt dat je bij bestelling een indicatieve gereedweek van ons krijgt en bij wijzigingen daarin direct een pro-actieve mail. Hopelijk nu goed getackeld zo en 'future proof' :-) Nogmaals veel plezier ermee en graag tot ziens! Groet team DroomHout

• Irina Poleacov

Goede service

Antwoord van DroomHout

Hartelijk dank Irina, heel veel plezier met je mooie Vetsak beanbag :-) groetjes team DroomHout

• Christel van Egmond
    Geverifieerde klant van DroomHout

Mooie goedzittende bank! Toen bleek dat ik een kussen te weinig had werd deze binnen drie dagen alsnog geleverd

Antwoord van DroomHout

Geweldig leuk Christel dat je ons die mooie foto's van je bank doorstuurde, hopelijk maken we daar nieuwe klanten voor de Montecastelli weer heel blij mee :-) Dank voor je fijne review, graag gedaan en ook graag tot ziens weer. Op een mooie zomer! Ciao, team DroomHout

• M . W.

Goede service

Dank dank, groet team DroomHout

• Peter Keijsers

Mooi eerlijk produkt
    Zit fantastisch

Antwoord van DroomHout

Leuk Peter, horen we graag, hopelijk inspireert jouw feedback ook anderen :-) Fijne avond, groet team DroomHout