DroomHout
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

• Irina Poleacov

Goede service

Antwoord van DroomHout

Hartelijk dank Irina, heel veel plezier met je mooie Vetsak beanbag :-) groetjes team DroomHout

• Christel van Egmond
    Geverifieerde klant van DroomHout

Mooie goedzittende bank! Toen bleek dat ik een kussen te weinig had werd deze binnen drie dagen alsnog geleverd

Antwoord van DroomHout

Geweldig leuk Christel dat je ons die mooie foto's van je bank doorstuurde, hopelijk maken we daar nieuwe klanten voor de Montecastelli weer heel blij mee :-) Dank voor je fijne review, graag gedaan en ook graag tot ziens weer. Op een mooie zomer! Ciao, team DroomHout

• Hoe beoordeel je DroomHout?

• M . W.

Goede service

Dank dank, groet team DroomHout

• Peter Keijsers

Mooi eerlijk produkt
    Zit fantastisch

Antwoord van DroomHout

Leuk Peter, horen we graag, hopelijk inspireert jouw feedback ook anderen :-) Fijne avond, groet team DroomHout

• Maartje Wierenga
    Geverifieerde klant van DroomHout

Prachtige set, snelle levering.

Antwoord van DroomHout

Super leuk Maartje, je kocht je loungeset Montecastelli eind november bij ons en dat is eigenlijk heel slim. De set vergrijst dan mooi tijdens de wintermaanden en je kan er bij de eerste zonnestralen direct op zitten. Dank voor je positieve review en fijne dag, groetjes DroomHout

• Eric

Prima kussens.

Antwoord van DroomHout

Hi Eric, dat horen we graag. Onze loungekussens zijn gevuld met een lekkere zachte vulling en door de dikte van maar liefst 12 cm zitten ze inderdaad heerlijk comfortabel. Dank en groeten team DroomHout

• Jeroen

Goede service!

Antwoord van DroomHout

Dankjewel Jeroen voor je fijne review!

• Erwin Cardol
    Geverifieerde klant van DroomHout

Top meubelstuk gekocht, vriendelijke hulp online. Een aanbeveling waard

Antwoord van DroomHout

Je had dan ook wel een unicum te pakken, dit soort specials (https://www.droomhout.nl/collections/specials) hebben we niet zo vaak, maar jij was er snel bij :-) heel veel plezier met het wijnrek en fijne avond!

• Helga Stam

Snelle levering, mooi hout

Antwoord van DroomHout

Beste Helga, hartelijk dank, dat is waar we dagelijks graag ons best voor doen :-) Ciao team DroomHout

• Danielle Komen
    Geverifieerde klant van DroomHout

Fijn overleg en snelle, goede aflevering

Antwoord van DroomHout

Hoi Danielle, dat horen we altijd graag, hartelijk dank voor 5 sterren en graag tot een volgende keer bij DroomHout :-)