DroomHout
9,7
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Els
    Geverifieerde klant van DroomHout

Bestelling werd goed afgehandeld en heel verzorgd afgeleverd.

• Robin vd Maat
    Review voor DroomHout

Uitstekende kwaliteit hout geleverd met een voortreffelijke service! Daarbij ook waardevol advies en handige tips ontvangen om zelf de keukenfronten af te werken. Het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen! Ik kom zeker terug voor een volgend project. 👍

Antwoord van DroomHout

Ha Robin, het was leuk jullie te helpen, mooi project waar we graag de foto's van zien als het helemaal af is :-) We zien je graag bij het volgende project terug, hartelijk dank en fijne avond! 😉

• Hoe beoordeel je DroomHout?

• René & Monique
    Review voor DroomHout

Droomhout heeft voor ons een prachtige maatwerk badkamer kast geleverd met bijbehorende planken. Na eerdere goede ervaring met een werkblad voor een keuken zijn we wederom enthousiast geholpen waar ze goed meedenken in mogelijkheden. Resultaat is precies wat we in gedachte hadden.

Beste Monique en René,

Het was prettig zakendoen met jullie :-) En wat een prachtige luxe badkamer hebben jullie gemaakt! Echt heel fijn dat we daar de mooie sfeerfoto's van mochten ontvangen, ontzettend dank. En nu lekker genieten!

Hele fijne dag en hartelijke groeten team DroomHout

• marcel en nancy

top product

helemaal tevreden met het mooie meubel en kast
    het staat fantastisch in onze nieuwe badkamer
    goede service en duidelijke communicatie

Antwoord van DroomHout

Dank voor jullie mooie complimenten, we wensen jullie veel plezier van jullie badkamermeubel met bijbehorende badkamerkast!

• Maike Ter Heerdt

Snelle levering!

Antwoord van DroomHout

Kijk, en daar doen we het voor :-) hartelijk dank voor je fijne review. We proberen levering altijd zo snel mogelijk te organiseren en prettig als dat dan ook zo ervaren wordt. Hartelijk dank en graag tot ziens, groeten team DroomHout

• bert vink
    Geverifieerde klant van DroomHout

Snelle reactie op bestelling. heldere informatie over levertijden.
    Min puntje, er is een korting voor het zelf afhalen maar die geldt niet icm andere kortingen. dat is raar. Het transport wordt toch ook bij een kortingsactie bespaart?

Antwoord van DroomHout

Ha Bert, leuk dat je zo tevreden bent :-) in principe zijn alle kortingen gewoon combineerbaar, we zijn dus zeer benieuwd waarom het bij jou niet lukte. Je kan bij DroomHout een artikel in de aanbieding kopen en dan over die aanbiedingsprijs ook gewoon je 10% korting bij ophalen krijgen. Laat je ons nog even weten waar het mis ging, dan helpen we je graag. Fijn weekend, ciao team DroomHout

• Marleen Scherpen
    Geverifieerde klant van DroomHout

Levering volgens afspraak. Prettige en vriendelijke communicatie over de bestelling.

Antwoord van DroomHout

Hoi Marleen, hartelijk dank voor je review. Leveren volgens afspraak is in deze tijden door diverse (vaak externe) factoren een grotere puzzel dan ooit waar we erg ons best voor doen. Dus super fijn te horen dat dat goed gelukt is weer :-) tot ziens en fijne dag, team DroomHout

• Marieke De klerk
    Geverifieerde klant van DroomHout

Prachtig kleed, erg blij. Goede service van Droomhout wat betreft ophalen!

Antwoord van DroomHout

Ha Marieke, je bent niet alleen een erg fijne klant, je komt nog terug ook :-) #houdenwevan Tof dat we je met dit schitterende Zuiver kleed weer konden blij maken, jij maakte ons in ieder geval blij met deze review. Happy day, groetjes DroomHout

• Paul en Annemarieke
    Review voor DroomHout

Jullie hebben voor ons helemaal op maat twee badkamermeubels gemaakt. Ze zijn prachtig geworden en we genieten er elke dag van. Echt vakwerk en mooie afwerking.

Antwoord van DroomHout

Beste Annemarieke en Paul, hartelijk dank voor deze mooie review. De communicatie was lekker snel en helder, jullie kozen voor een maatwerk badkamermeubel van maar liefst 140 cm breed waar jullie zelf de wasbak voor aanleverden. Ook dat kan bij DroomHout en leuk dat jullie van die optie ook gebruik maakten. Heel veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Fijne dag, groet team DroomHout

• Mart Willemse
    Review voor DroomHout

Let op: oplichters: overal op de site stellen zij dat ze een korte levertijd hebben en gratis alles verzenden. Dat klopt niet, er komt namelijk nog heel veel leverkosten bij! En de korte levertijd was op het product dat wij wilden bestellen niet mogelijk.

Antwoord van DroomHout

Ha Mart, jammer dat je niet helemaal tevreden was. Op basis van je feedback hebben we getracht om van de (reeds indicatieve) levertijd nog duidelijker aan te geven dat deze indicatief is. We zijn voor sommige producten nu eenmaal afhankelijk van de levertijd van derden en logistiek is momenteel een mondiale uitdaging. Desondanks leveren we ruim 95% van onze producten binnen ca 1-2 weken en we zijn daarmee flink sneller dan het gemiddelde op de markt. Daar zijn we trots op en we hopen dat onze klanten er blij van worden. Overigens zijn op het haardhout na al onze prijzen inclusief verzending en vragen we alleen voor buitenlandse leveringen een toeslag. Volgende keer beter dus, hele fijne avond, groet team DroomHout

• Renate
    Review voor DroomHout

Mooie producten. Zelfs de op maat gemaakte tafel op afstand kunnen bestellen, na diverse tekeningen te hebben gehad. Resultaat mag er zijn. Erg blij mee!

Antwoord van DroomHout

Ha Renate, da's lief :-) en wat een super mooie foto's plaatste je op Google, echt heel tof geworden. Het was prettig met je samenwerken, graag tot een volgende keer! Ciao team DroomHout

• Ed van Leeuwen
    Review voor DroomHout

Prachtige ronde tafel aangeschaft. Goede kwaliteit en enorm mooi afgewerkt. Heel blij mee.

Antwoord van DroomHout

Ha Ed, en jij hartelijk dank voor de mooie sfeerfoto's, zag er inderdaad erg gaaf uit met die stoelen ook. Wat we doen is alle randen standaard voorzien van een hele kleine radius van 3 mm zodat het er scherp uitziet maar lekker 'zacht' aanvoelt. Heel veel plezier met je tafel, we zien je graag weer, fijne dag! Ciao team DroomHout

• John
    Review voor DroomHout

Mooie onderneming met kwalitatief hoogwaardige producten

Antwoord van DroomHout

Hartelijk dank John, die kwaliteit daar maken we ons dagelijks hard voor, leuk dat je het zo waardeert :-) Dank en hele fijne dag, groetjes van team DroomHout

• Stefan
    Geverifieerde klant van DroomHout

Duidelijke informatie en snelle levering. De informatievoorziening in afwachting op de bezorging en levering kan wel beter.

Antwoord van DroomHout

Ha Stefan, hartelijk dank voor je review en suggestie voor verbetering, dat waarderen we zeer. Het bestelproces is nu als volgt dat je bij bestelling een indicatieve gereedweek van ons krijgt en bij wijzigingen daarin direct een pro-actieve mail. Hopelijk nu goed getackeld zo en 'future proof' :-) Nogmaals veel plezier ermee en graag tot ziens! Groet team DroomHout

• Irina Poleacov

Antwoord van DroomHout

Hartelijk dank Irina, heel veel plezier met je mooie Vetsak beanbag :-) groetjes team DroomHout

• Christel van Egmond
    Geverifieerde klant van DroomHout

Mooie goedzittende bank! Toen bleek dat ik een kussen te weinig had werd deze binnen drie dagen alsnog geleverd

Antwoord van DroomHout

Geweldig leuk Christel dat je ons die mooie foto's van je bank doorstuurde, hopelijk maken we daar nieuwe klanten voor de Montecastelli weer heel blij mee :-) Dank voor je fijne review, graag gedaan en ook graag tot ziens weer. Op een mooie zomer! Ciao, team DroomHout

• M . W.

Dank dank, groet team DroomHout

• Peter Keijsers

Mooi eerlijk produkt
    Zit fantastisch

Antwoord van DroomHout

Leuk Peter, horen we graag, hopelijk inspireert jouw feedback ook anderen :-) Fijne avond, groet team DroomHout

• Maartje Wierenga
    Geverifieerde klant van DroomHout

Prachtige set, snelle levering.

Antwoord van DroomHout

Super leuk Maartje, je kocht je loungeset Montecastelli eind november bij ons en dat is eigenlijk heel slim. De set vergrijst dan mooi tijdens de wintermaanden en je kan er bij de eerste zonnestralen direct op zitten. Dank voor je positieve review en fijne dag, groetjes DroomHout

• Eric

Prima kussens.

Antwoord van DroomHout

Hi Eric, dat horen we graag. Onze loungekussens zijn gevuld met een lekkere zachte vulling en door de dikte van maar liefst 12 cm zitten ze inderdaad heerlijk comfortabel. Dank en groeten team DroomHout