Droomhaarden

Droomhaarden

Droomhaarden is dé aanbieder van milieuvriendelijke haarden zonder rookkanaal. Ons assoritment bestaat uit hoogwaardige bio-ethanol haarden en op maat gemaakte haardmeubels. Bij Droomhaarden bent u ook aan het juiste adres wanneer het gaat om de montage van uw haard. Wij denken graag met u mee!
9,6
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Freddy Westera
    Geverifieerde klant van Droomhaarden

Goede en betrouwbare service. Top!

• Marije Boomsma
    Geverifieerde klant van Droomhaarden

Snelle levering. Een kleine beschadeging en miscommunicatie hierover werden professional afgehandeld. Onze nieuwe duurzame, bioethanol haard brandt er lustig op los.

• Hoe beoordeel je Droomhaarden?

• Fam Weggeman
    Review voor Droomhaarden

Fijne communicatie, snelle service en mooi resultaat.

• Pia Mulder
    Review voor Droomhaarden

Hele mooie bio-ethanol haard gekocht. Door Droomhaarden laten ophangen. Super goede service. Schoon gewerkt. Snel antwoord op vragen. Een aanrader. Ga zo door jongens !

• Heleen Brinck
    Geverifieerde klant van Droomhaarden

Wij hebben een cinewall met een haard laten installeren en we zijn super blij met het eindresultaat. In het voortraject is er goed met ons meegedacht en was niks te gek. Verder wordt er duidelijk gecommuniceerd en de afspraken worden nagekomen. Echt een aanrader deze partij als je gaat voor kwaliteit en service.

• Wim Tholen

Product is naar verwachting

• Yvonne Bakker

Prima service

• Jelle
    Review voor Droomhaarden

In onze zoektocht naar een nieuwe open haard kwamen wij via een tip van een vriend op de site van Droomhaarden. We kregen dezelfde dag reactie en uitgebreid antwoord op vragen die we hadden en ze denken goed met ons mee. Hierdoor hebben wij nu een goed beeld van de mogelijkheden en kunnen we een betere keuze maken. We hebben op dit moment nog geen aankoop gedaan, maar als de verbouwing gaat beginnen komen wij zeker bij Droomhaarden terug. Wat een top service. Bedankt!!

• Kim Barends
    Review voor Droomhaarden

Hele vriendelijke service, snel antwoord op de vragen. Ook buiten kantoortijden. Top!

Antwoord van Droomhaarden

Bedankt voor de positieve review Kim! Daar zijn we blij mee. We hebben nog contact over de flessen bio ethanol om te testen.

• Ivo Poel
    Review voor Droomhaarden

Prachtige kachel besteld die snel geleverd werd. Kachel was heel goed verpakt en eenvoudig zelf in elkaar te zetten. Ook qua communicatie werd ik goed op de hoogte gehouden. Er ontbraken alleen een paar schroefjes. Deze had ik binnen 2 dagen in huis. Goeie service en zeker een aanrader

Antwoord van Droomhaarden

Ivo bedankt voor de positieve review en we zijn blij dat het goed gekomen is met de schroeven. Geniet van de mooie haard!