Droomstoffen
Welkom bij Droomstoffen. Droomstoffen heeft een ruim assortiment stoffen en fournituren.

Stoffen

Wij doen ons uiterste best een leuk en divers assortiment stoffen in de winkel te voeren. Wij hebben basisstoffen en dames, meisjes en jongensstof.

Fournituren
We proberen een breed en divers assortiment te voeren. U vindt bij ons o.a. ritsen, scharen, band, rotary cutters, satijnlint, kiltspelden, naalden, boordstof, versteviging, Güttermann en lockgaren.

Haken en breien
Wij verkopen haaknaalden, breinaalden en Scheepjes wol.
De zekerheden van https://www.droomstoffen.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020