Drupt
Drupt maakt handgemaakte sieraden met een twist. Alle hangers worden geproduceerd in Amsterdam. Kies je soort ketting wat betreft lengte en kleur en klik hier je favoriete hanger aan.
Drupt doet niet aan massaproductie, waardoor elke hanger uniek is.
9,5

• Regina
    Geverifieerde klant van Drupt

Fijne service met snelle beantwoording van vragen en erg mooi product.

• Joost
    Geverifieerde klant van Drupt

Prima verlopen bestelling. Ketting en hanger zijn van een goede kwaliteit. Mooi verpakt in een bewaarflacon wat een erg leuke touch geeft.

• Hoe beoordeel je Drupt?

• JanHendrik
    Geverifieerde klant van Drupt

Artikel voldoet aan de verwachting zoals getoond op de website.

• Audrey IJpelaar-Janssen
    Geverifieerde klant van Drupt

Snel geleverd en prachtig verpakt! Super mooie sieraden, ik ben er verliefd op!

• Machteld Kamers
    Geverifieerde klant van Drupt

Snelle en correcte levering. Website is mooi overzichtelijk en daardoor verliep alles vlot.

• Henriette Bouman
    Geverifieerde klant van Drupt

Snelle levering; goed en duurzaam verpakt als brievenbus pakketje, in een mooi en handig buisje. En een pracchtig product. Ik ga denk ik nog meer bestellen later.

• Annemarie Suijk
    Geverifieerde klant van Drupt

Prima en snelle reactie op vraag via de mail . Snelle levering en een mooi en zorgvuldig verpakt product.

• Esther De Weerd
    Geverifieerde klant van Drupt

Snelle levering, hele mooie oorbellen in gave verpakking

• Esther
    Geverifieerde klant van Drupt

Heel blij met de oorbellen, heel attent dat de kortingscode, die ik zelf vergeten was, alsnog werd verrekend. Snelle service

• Marça
    Geverifieerde klant van Drupt

Top, heel blij mee, hangt aan een gouden kettingje dat van nijn moeder is geweest. Fantastisch mooie cadeau verpakking

• JLE
    Geverifieerde klant van Drupt

Matige kwaliteit, schakelketting zaten ontelbaar veel knopen in, even mee bezig geweest. Op plaatje mooier dan in het echt, helaas

• Petra
    Geverifieerde klant van Drupt

Niet alleen een snelle en mooie bestelling maar ook fijn persoonlijk en vriendelijk overleg van te voren over het inkorten van de ketting.

• Karlijn
    Geverifieerde klant van Drupt

Wat een prachtige sieraden, ik ben helemaal fan! Mijn vragen (vooraf) zijn snel en duidelijk beantwoord en na bestelling zijn de drups en ketting supersnel geleverd en zorgvuldig én prachtig verpakt.

• Evelyne
    Geverifieerde klant van Drupt

Prachtig mooi sieraad zoals de beschrijving. Leuk ingepakt en snel geleverd. Top !!

• Nick van Gils
    Geverifieerde klant van Drupt

Goede service en een prachtig product.

• Els Gudden

Al 2 hangers ( incl ketting ) en 1 hanger besteld! Waarvan 1 kado gedaan! 😍
    Ben enorm blij met Drupt! Mn laatste bestelling viel wat tegen; de klantenservice denkt perfect mee in een oplossing!
    Er volgen vast nog veel bestellingen door mij!

• Sylvia de Weerd
    Geverifieerde klant van Drupt

Goede service, mooi product!

• Adry

Super mooie producten

• Celine
    Geverifieerde klant van Drupt

Vrijdag besteld, zaterdag in huis! Prachtige ketting met nog leukere druppels eraan! Ik wil er meer❤️

• Vien
    Geverifieerde klant van Drupt

Hele mooie sieraden! Superrrr snelle levering. Ik ben fan :D Helaas was 1 cadeauverpakking niet helemaal heel, maar dat mag de pret niet drukken.

Antwoord van Drupt

Beste Vien,

Bedankt voor je positieve review maar wat vervelend om te horen dat er een verpakking kapot is aangekomen? Wil je dat we een nieuwe opsturen? Ik hoor het graag.

Mvg,

Samuel