Duinroos

Duinroos

Luxe bloemen en accessoires vind je bij De Duinroos. Verras een dierbare of fleur je eigen interieur op met een prachtig boeket verse bloemen van de allerbeste kwaliteit.
✓ Voor 14:00 besteld, vandaag bezorgd
9,5
Filter 326 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 221 met beschrijving

• Mevr. Alias
    Geverifieerde klant van Duinroos

Ik kreeg een foto van het boeket die mij eerlijk een beetje tegenviel. 26,95 betaald en nog 5,95 veel kosten terwijl het adres om de hoek is vond ik jammer. Volgende keer toch weer de Fleurop.

• Margo Rave
    Geverifieerde klant van Duinroos

Prachtig boeket, en op tijd geleverd.

• Hoe beoordeel je Duinroos?

• Lavinia
    Review voor Duinroos

I recently used the Flower Shop for a funeral arrangement, and I couldn't have been more pleased with their service. Despite the short notice, they delivered the flowers promptly and with great care. The arrangement was beautifully crafted, and it brought comfort to the grieving family. I highly recommend them for their professionalism and attention to detail during such a sensitive time.

• Naomi van Mook
    Geverifieerde klant van Duinroos

Super fijne en snelle service, vaas netjes ingepakt en de vaas is helemaal naar wens. Staat prachtig in huis!!

• Inger
    Geverifieerde klant van Duinroos

Super geregeld: veel keuze, makkelijk te bestellen, kaartje en eigen tekst erbij, heel snel bezorgd!

• Letty Vd Kooy
    Geverifieerde klant van Duinroos

Besteld en niet geleverd op de daarvoor bedoelde dag, hierdoor heb ik de ontvanger er naar moeten vragen en was de verrassing er compleet vanaf. Na een belletje is het een dag te laat alsnog bezorgd en een mail dat het geregeld is. Echt een teleurstelling.

• Yda Bac
    Geverifieerde klant van Duinroos

Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie bloemen en snelle service. Blij met De Duinroos!

• Fam. Brasser

Prachtig voorjaars boeket

• Lisa
    Geverifieerde klant van Duinroos

Snel geleverd! Super mooi boeket!

• Marie-Ange
    Geverifieerde klant van Duinroos

Prachtige bloemen, snel geleverd!

• Ester Van der meulen
    Geverifieerde klant van Duinroos

Windlicht van Bombyxx besteld en de volgende dag al binnen. Pakket was fantastisch goed verpakt voor verzending. Heel erg blij met de aankoop en werkwijze van duinroos webwinkel

• Leny Willems
    Geverifieerde klant van Duinroos

Prachtige boeketten en erg klantvriendelijk. Mooie accessoires.

• Familie Moesbroek Mastbergen
    Geverifieerde klant van Duinroos

Echt een heel mooi boeket !!!! Ze doen wat de plaatjes zeggen !!

• Leonie Severt
    Geverifieerde klant van Duinroos

Snel antwoord op de mail. Binnen enkele dagen mijn vazen netjes verpakt binnen gekregen.

• Varisha
    Review voor Duinroos

Ik heb 2 x gebeld om er zeker van te zijn dat de bloemen worden geleverd, maar helaas NIET ontvangen.

• Gerrie & Niek van den Akker
    Geverifieerde klant van Duinroos

wel snel order geregeld, en was mooi boeket. helaas geen bevestiging van verzending en aflevering otnvangen

• Roy de Clerck
    Geverifieerde klant van Duinroos

Mooie boeketten en snel bezorgd. Aanrader!

• Tonke Joppe
    Geverifieerde klant van Duinroos

Een prachtig boeket op tijd bezorgd bij een zieke schoonzus!

• Siny Gerritsjans
    Geverifieerde klant van Duinroos

Prima levering op afgesproken tijd.

• Margreet Jansen
    Geverifieerde klant van Duinroos

Mooie producten en goede service!