Duopro B.V.

Duopro B.V.

Duopro is een bedrijf met gedegen kennis van professionele tapes en aanverwante artikelen en beschermingsmiddelen voor de tussenhandel en de professionele eindgebruiker.
9,2
  • Martijn van de Graaf
    Review voor Duopro B.V.

Erg fijne producten waaronder de 45cm roller waar ik mee begonnen ben bij Duopro. Inmiddels ook de 25cm en de 10cm rollers neem ik hier af. De gele en paarse tape bevalt ook erg goed. Fijn contact met Laurens en een goede service!

• Bob
    Review voor Duopro B.V.

Innovatieve producten om het schilderen makkelijker en sneller te maken. Daarbij duidelijke en open communicatie, makkelijk bestellen en snelle terugkoppeling. Echt blij dat ik Duopro heb gevonden!

• Hoe beoordeel je Duopro B.V.?

• Schot stukadoor
    Review voor Duopro B.V.

Communicatie en feedback over de kwaliteit en toepassingen van de tapes en schildersmaterialen worden zeer goed ontvangen. Ook het ontwikkelen van nieuwe toepassingen op deze gebieden is Duopro een voorloper. De jarenlange ervaring zie je goed terug in de samenwerking en kwaliteit van de producten.
    En zeker niet onbelangrijk is de pijs/kwaliteit verhouding die fantastisch is.

• Verfspuiter Prinsenbeek
    Review voor Duopro B.V.

Sinds de oprichting van Duopro ben ik klant en tot op heden een zeer tevreden klant!
    De reden waarom Verfspuiter Prinsenbeek tevreden is over Duopro is simpel. Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij Duopro.
    Ook het contact is zeer goed, bestellingen kunnen worden opgehaald of worden indien mogelijk zelfs op locatie geleverd.
    Top bedrijf 👌

• Georgi