Durensashop
Verkoop van energiezuinige producten, laadpalen voor elektrisch vervoer en elektrische verwarming
9,0

• Guido Doesborg

OK OK OK

• Martin
    Geverifieerde klant van Durensashop

Bestelling van de Alkari handdoek radiator liet even op zich wachten dit omdat de beugels voor de handdoeken niet voorradig waren
    Maar Wilma hield mij keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima zaak en hele goede radiator!

• Hoe beoordeel je Durensashop?

• Bas

Goed snel geleverd. Top.

• Garni Mehrabi
    Review voor Durensashop

Erg goede service aan de telefoon. Ik werd teruggebeld met de oplossing voor een boiler dat niet meer aanging. De boiler ruim een jaar geleden gekocht. Perfecte oplossing want de boiler deed het meteen.
    Erg goed meegedacht en geholpen aan de telefoon met meerdere vragen. Overal een duidelijk en eerlijk antwoord op.

• Franklin Maniran
    Geverifieerde klant van Durensashop

Snelle levering, alleen jammer dat we niet op de hoogte gebracht werden wanneer er geleverd zou worden. Gelukkig was er iemand aanwezig om de goederen in ontvangst te nemen. Anders waren het er 5 sterren geweest.

• Rene Commandeur

correct en snel

• Ron
    Geverifieerde klant van Durensashop

Goed telefonsch advies en scherpe prijs!

• nvt

Snelle service

• Ronny (Heverlee)
    Geverifieerde klant van Durensashop

Op mijn vragen werd snel en degelijk geantwoord. De levering gebeurde heel snel.

• Joke Rodink

Uitstekende service.

• Patrick Verburg
    Geverifieerde klant van Durensashop

Bestelling zonder problemen verlopen en snelle levering.

• c Ridder-Smits

prijs kwaliteit verhouding goed

• Joop Smits
    Geverifieerde klant van Durensashop

Snelle levering karpet verwarming Voldoet aan de verwachtingen Bijgekocht thermostaat ( de goedkoopste) met zeer slechte en onduidelijk instel instructie.

• Fred
    Geverifieerde klant van Durensashop

Goede voorlichting en vlotte levering

• Henk Schoenmakers
    Geverifieerde klant van Durensashop

Snelle levering en goede communicatie

• Rene de Boer
    Geverifieerde klant van Durensashop

Alles prima aangekomen, alleen weinig communicatie na de bestelling: we hadden geen track&trace informatie gekregen, en opeens werd het pakket bezorgd. Alles was wel prima op tijd.

• G Keuter
    Review voor Durensashop

Topservice, wilde ook naar het "verre" Friesland komen. Goede communicatie, heel klantvriendelijk. Aardige en vriendelijke monteurs. Zeer aanbevelens waardig!

• Stephanie Van der velde
    Geverifieerde klant van Durensashop

Mooi product, snelle levering! Tevreden!

• Jmddg
    Geverifieerde klant van Durensashop

Goede duidelijke communicatie, infrarood spiegel werd eerder geleverd dan verwacht, super blij mee!

• R. Pleging
    Geverifieerde klant van Durensashop

Goede prijs, snelle levering. Helaas werd de vraag die ik tevoren via de site heb gesteld niet beantwoord