Dutch Designers Outlet ®

Dutch Designers Outlet ®

Lingerie & Fashion Outlet
De grootste lingerie outlet van Nederland en België word je niet zomaar... Met altijd meer dan tienduizend artikelen van de mooiste, beste en meest geraffineerde lingerie brands heeft Dutch Designers Outlet altijd precies wat je zoekt. Het maakt niet uit wat voor smaak, stijl, of body je hebt: wij hebben iets moois voor je klaar liggen dat jou op het lijf geschreven is.

Designer lingerie, op je lijf geschreven
In onze online lingerie outlet vind je alles waar een zelfbewuste en modebewuste vrouw het liefst mee voor de dag wil komen - en voor de nacht ook trouwens. Mannen zijn hier natuurlijk ook aan het juiste adres, want designer lingerie is allang niet meer gereserveerd voor de dames alleen. We hebben een enorm divers en compleet assortiment voor je in huis gehaald: van strings tot boxershorts, van hipsters tot topjes, van een zwoel negligé tot een functionele push-up bh en zo'n beetje alles daar tussenin. Hadden we al gezegd dat je hier ook op het gebied van badmode altijd slaagt? Of je nou een mooi bikini setje aan de haak wilt slaan of even snel een zwembroek moet scoren voor die last minute vakantie: we hebben het in jouw maat, jouw kleuren en jouw design op de plank liggen.

Lingerie brands van wereldniveau
Het lingerie assortiment van Dutch Designers Outlet heeft eigenlijk maar één beperking: bij ons ligt alles op de bovenste plank. Sterker nog: onze schappen hebben alleen maar bovenste planken, want wij kiezen structureel voor de sterkste merken en de beste designers, liefst nog van eigen bodem ook. Dat is eigenlijk niet eens zo moeilijk, want de lingerie brands die onze markt rijk is zijn voor het grootste deel van wereldniveau. Marlies Dekkers, LingaDore, Shiwi, After Eden, Sapph: stuk voor stuk Hollandse wereldnamen met bh's, slips, bodies en setjes waar de internationale markt bij elke collectie weer rode wangetjes van krijgt. Natuurlijk zouden we onszelf onnodig beperken als we alleen maar voor Nederlandse en Belgische lingerie lijnen kozen, dus voor een paar toppers van over de grens zijn we hier niet bang. Björn Borg, Brunotti, Armani en de Emporio Armani lijnen zijn wereldwijde lingerie helden waar je gewoon recht op hebt: ook bij de grootste lingerie outlet van de Benelux.

Online service, advies en lingerie informatie - beter dan in de winkel
Om de laatste reden weg te nemen waarvoor je naar de winkel zou willen afreizen, geven we je onze ervaring en vakkennis als cadeautje bovenop je nieuwste lingerie. We werken op ons moderne online platform, maar onze passie voor het vak komt voort uit jarenlange echte winkelervaring. We zijn specialisten, dus we delen onze kennis heel graag met jou als trouwe klant. In onze blogartikelen lees je alles over jouw perfecte bh maat, de mooiste slips en tanga's om jouw unieke vorm te accentueren, of een stijladvies waarmee je jouw lief het hoofd op hol jaagt. We helpen je met persoonlijke tips en weetjes, want we houden van ons vak. Blader lekker door onze info, of stel ons je persoonlijke vraag. Het enige dat je beter staat dan de mooiste designer lingerie, is de mooiste designer lingerie die naadloos aansluit op jouw unieke curves en karakter!
2.194 klantbeoordelingen
Filter 2021 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2020 met beschrijving

Taal

• Rob Taf

Sieht sehr schön aus

• Bianca Arndt

Schneller Versand, gute Ware zum fairen Preis, sehr zu empfehlen 👍

• Hoe beoordeel je Dutch Designers Outlet ®?

• Vicky Slangen
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Mooi nachthemd met kanten inzet,stof is alleen wat dun

• Esther Speelman
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Prima beha's, ook grotere maten, prettig geprijsd, snel verzonden.

• laure

Goede service

• Jean-louis Adam
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Rapide et sérieux, très sécurisé.

• P Koren

Snelle levering conform bestelling

• lia keijzers

prima

• Andrea Koch Manus

Super schnelle Lieferung top

• Miriam Möller
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Guter Preis, sehr schnelle Lieferung!

• Marielle Donders

Goede service , snelle levering

• KRIS DE GUELDRE
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Alles perfect verlopen. Top!

• Karin
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Mooie kwaliteit tegen goede prijs. Snelle verzending, super netjes verpakt. Kortom top!

• Michelle passmann

Goed netjes betrouwbaar prive

• Frederika Stoel
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Mooie prijzen! Alleen die sticker van xxx deed de pakketbezorger raar kijken.....

• Nina

• Volker Feigenspan
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Sehr gute Qualität, gute Auswahl, gute Preise!

• Risa Van Hees

Snelle en goede service

• Mirjam
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

De volgende dag al bezorgd! Netjes verpakt ook

• Coral
    Review voor Dutch Designers Outlet ®

Tous les articles etaient livré en bonne ordre.