Dutch Sprinkles

Dutch Sprinkles

Dutch Sprinkles maakt klokken, muurcirkels en naamborden waar je blij van wordt!
Je stelt elk product helemaal zelf samen.

• Mark
    Review voor Dutch Sprinkles

De medewerkers van Dutch Sprinkles zijn erg vriendelijk. Het product is van goede kwaliteit en wordt op een leuk verzonden.

• Juriaan
    Review voor Dutch Sprinkles

Creatieve designs en geweldige klantenservice!

• Hoe beoordeel je Dutch Sprinkles?

• Jan-mark
    Review voor Dutch Sprinkles

Eerst een voorbeeld gekregen, toen laten maken. Werd zeer snel verstuurd/bezorgd. Goede en vriendelijke service.

• Yvonne
    Review voor Dutch Sprinkles

Na vele mailtjes onze bestelling geplaatst en wat ben ik er blij mee!!! 3 outdoorborden binnen en ze zijn prachtig, precies zoals we bedacht hadden!

• Ilse Veenema
    Review voor Dutch Sprinkles

Zij zijn plezierig in contact, denken graag met je mee, het komt binnen als een cadeautje en ze hebben gewoon te leuke producten!

• Wendy
    Review voor Dutch Sprinkles

Er werd enthousiast en goed meegedacht bij onze vraag! Hierdoor hebben we een prachtig en uniek bord kunnen laten maken. Top service en prachtig product geleverd!

• Anouk Swan
    Review voor Dutch Sprinkles

Prachtig naambordje binnengekregen voor een hele mooie prijs. Daarnaast ook nog wat extra’s erbij gekregen, wat natuurlijk altijd leuk is! Het pakketje was mooi verpakt en erg snel binnen. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

• Wilma de Jager
    Review voor Dutch Sprinkles

Super goede en snelle service

• Chantal Jamar
    Review voor Dutch Sprinkles

Super service, snelle levering en het resultaat is gewoon top! Ik ben blij.

• Marlou Jansen
    Review voor Dutch Sprinkles

Een super mooi product en echt een feestje om uit te pakken!